pelek Napisano 25 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2019 Witam. Potrzebuje informacji dotyczących modelu Count Solo 3 konkretnie zastosowanych osi oraz typu suportu. Co nieco w opisie można znaleźć ale wolał bym się upewnić. Za pomoc z góry dziękuję i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pafeuM Napisano 10 Września 2019 Udostępnij Napisano 10 Września 2019 Zdecydowanie NIE polecam zakupów w sklepie rosebikes.pl Zrobiłem dwa zamówienia i dwa razy wybrałem przesyłkę UPS z Niemiec do Polski, ponieważ paczka jest dostarczana w ciągu 3 dni za pomocą UPS a i tak zamówienie zostało wysłane kurierem DHL, któremu transport paczki z Niemiec do Polski zajmuje ponad tydzień czasu, ponieważ zamówienie zostało wysłane tydzień temu (nadal jego nie otrzymałem) i do dnia dzisiejszego jest w sortowni DHL. Rose Bikes wprowadza w błąd oferując przesyłkę UPS a wysyła DHL, nigdy bym się nie zgodził na wysyłkę kurierem DHL, ponieważ oni potrzebują więcej czasu na dostarczenie paczki niż gołąb pocztowy lecący z Afryki do Europy. Po kontakcie z obłsugą klienta otrzymałem informację, że w mojej paczce są PRZEDMIOTY NIEBEZPIECZNE i paczka musiała zostać wysłana DHL. To jakiś głupi żart z ich strony. Klientom z Polski polecam zamawiać z polskich sklepów no chyba, że lubią czekać na paczkę z Niemiec do Polski ponad tydzień czasu. Ceny minimalnie mniejsze na niektóre produkty ale różnica nie rekompensuje straconego czasu w oczekiwaniu na zamówienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulsen Napisano 10 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2019 Rozumiem rozżalenie, ale nie oferujemy niestety wysyłki UPSem. W systemie jest błąd, który musimy szybko skorygować, a który jest efektem ciągle wprowadzanych zmian w oprogramowaniu sklepu. Za ten błąd przepraszamy. Gwoli ścisłości: Zrealizowaliśmy dwa zamówienia: jedno złożone 27 we wtorek, paczka została nadana we środę i dotarła w poniedziałek do klienta. Drugie zamówienie złożone 3 września wysłaliśmy dnia następnego, ale jeszcze nie doszło. To nie jest żaden głupi żart, podejrzewamy raczej, że nastąpiła jakaś pomyłka w DHL, bo taki okres oczekiwania jest trochę dziwny. Mimo dokładanych starań aby zminimalizować wystąpienie takich niedogodności niestety takie błędy czasem zdarzają się przy tysiącach przesyłek wychodzących z naszych magazynów. Przekazałem sprawę do działu reklamacji, czekamy na odpowiedź z centrali. Znakomita większość przesyłek dochodzi w ciągu 3-4 dni roboczych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pafeuM Napisano 10 Września 2019 Udostępnij Napisano 10 Września 2019 Ciekawe skąd tyle opini negatywnych na tej stronie, gorzej niż polska bikestacja https://www.trustpilot.com/review/rosebikes.com Najwidoczniej obsługą tych paczek w DHL zajęli się inżynierowie i informatycy przybyli z Syrii o co nie mam do Pana żadnych pretensji. Jedynie najbardziej mnie zdenerwowało to, że bez żadnej informacji o zmianie kuriera paczka została nadana. Gdybym otrzymał taką informację to na pewno bym zrezygnował z zamówienia. Przeczytałem trochę opinii na zagranicznych stronach i widzę, że nie tylko ja mam taki problem i trwa to przynajmniej od ponad roku wg daty dodania opinii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulsen Napisano 15 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2019 Negatywne opinie widoczne na stronach takich jak trustpilot wynikają częstokroć z tego, że zwykle oceny wystawiają niezadowoleni klienci. Zadowoleni piszą rzadko. Przy kilku tysiącach paczek wysyłanych codziennie odsetek niezadowolonych zawsze się znajdzie. Poza tym na trustpilot ocenę może wystawić każdy, nie tylko osoby, które zrealizowały zakup. Jedno mogę gwarantować - każda uwaga dotycząca funkcjonowania firmy ląduje w centrali. Nie zawsze zmiany są widoczne po tygodniu lub dwóch, ale langsam, langsam aber sicher jak mawia porzekadło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tymooteusz Napisano 4 Października 2019 Udostępnij Napisano 4 Października 2019 Czy i gdzie znajdę kupon rabatowy na zakupy w Waszym sklepie. Upatrzyłem jeden artykuł i chętnie kupiłbym go z małą zniżką, rekompensująca koszta wysyłki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztorm Napisano 4 Października 2019 Udostępnij Napisano 4 Października 2019 (edytowane) Wystarczy zasubskrybować newslettera a otrzymasz kupon wart 10 euro! Wartość zamówienia to minimum 50 euro po odliczeniu zwrotów. Ewentualnie jak Ci nie zależy na czasie poczekaj na czarny piątek pod koniec listopada (w zeszłym roku były wyprzedaże). Edytowane 4 Października 2019 przez sztorm 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulsen Napisano 31 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Szanowni Od 1 lutego 2020 firma ROSE nie będzie już miała konsultanta w Polsce. Wszelkie sprawy prosimy załatwiać przez centralę w Bocholt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelW84 Napisano 23 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2022 Bardzo słaby i zdawkowy kontakt email. Brak możliwości zmiany zamówionego asortymentu lub anulowania zamówienia nawet w dniu zamówienia. Katastrofalna obsługa i brak chęci rozwiązania problemu. Całkowity brak elastyczności. Wszelkie działania zmierzające jedynie w celu wypchnięcia asortymentu ze sklepu. To moje ostatnie zakupy w tym sklepie. Szkoda że wcześniej kupiłem u nich rower, za takie podejście drugi raz nie popełniłbym tego błędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Winford Napisano 23 Września 2022 Udostępnij Napisano 23 Września 2022 Hej, Czy jest tutaj posiadacz roweru ROSE, który brał fakturę VAT? Jednej rzeczy zupełnie nie mogę zrozumieć. Nie wystawiają faktury wewnątrz wspólnotowej z zerowym (0%) VATem, jak to zwykle się robi, gdy obie strony są zarejestrowane do VAT-EU, zamiast tego wystawiają fakturę z VAT i niby mówią, że można to rozliczyć w Polsce. Ale wydaje mi się to dziwne bo przecież w takim wypadku oni dodają niemiecki (?) VAT, więc jak polski US miałby taki VAT oddać... Nic z tego nie rozumiem. Canyon normalnie wystawia 0% i tyle. Czy ktoś przez to przechodził? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wolek Napisano 23 Września 2022 Udostępnij Napisano 23 Września 2022 Kilka lat temu jak robiłem częste zakupy na niemieckim i angielskim Amazonie dostawałem fakturę z polskim nipem i stawką VAT obowiązującą na dany asortyment w Polsce. Wynikało to z tego że powyżej jakiś tam obrotów firma musiała posiadać polski nip. Może tu jest podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enuskumes Napisano 28 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2022 @paulsen hej, jak wyglada sprawa zwrotu roweru? na stronie napisane jest że można wygenerować etykiete zwrotu, zrobiłem to i dostałem etykiete z poczty polskiej, udałem się do placówki i dostałem tam info, że ta etykieta to przesyłka ekonomiczna (+3 tyg), pudełko na rower jest za duże (max może mieć 150 cm dlugosci). suport mi nie odpisuje a nie ukrywam, że nie chciałbym wysyłać takiego sprzętu klasą ekonomiczną. Doczytałem rownież, że dane etykiety nie nadają się do wysyłki rowerów Rose wyśle mi specjalną firmę kurierską po odbiór? Jak to ogarnąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KSikorski Napisano 28 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2022 Cytat hej, jak wyglada sprawa zwrotu roweru? Cytat Szanowni Od 1 lutego 2020 firma ROSE nie będzie już miała konsultanta w Polsce. Wszelkie sprawy prosimy załatwiać przez centralę w Bocholt. Obawiam się, że kolega już od dawna tam nie pracuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelW84 Napisano 29 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2022 No niestety kolega, który się udzielał na forum już nie pracuje w Rose, więc pewnie nie będzie mógł ci pomóc. Odnośnie kontaktu email to niestety jest dość słaby, odpisują na wszystko, tak do 3 dni . Teraz w okresie przedświątecznym pewnie będzie potrwa to jeszcze dłużej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TJ3M Napisano 20 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2023 Znam paru zadowolonych użytkowników Rose, ale proste mailowe zapytanie na stronę niemiecką zostało skwitowane automatyczną odpowidzią zbywającą (na zasadzie: mamy dużo pracy odpowiemy później - co nigdy - minęło ponad pół roku - nie nastąpiło). Jeżeli firma w ten sposób postępuje z zapytaniami dotyczącymi sprzedaży (co chyba jest celem funkcjonowania), to lepiej omijać zakupy wysyłkowe tamże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JWO Napisano 20 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2023 Ja zamowilem blaty do GRX. Nie mieli na stanie, wiec czekalem na dostawe. Po 5 tygodniach napisalem email ze chce zrezygnowac z zakupu. Dostalem odpowiedz prawie natychmiast ze przesylka juz zostala wyslana z magazynu i jest w drodze. Rzeczywiscie doszla po 2-3 dniach . Mnie sie nie spieszylo, a cena byla nizsza o kilkanascie euro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.