Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...

Zdecydowanie NIE polecam zakupów w sklepie rosebikes.pl

Zrobiłem dwa zamówienia i dwa razy wybrałem przesyłkę UPS z Niemiec do Polski, ponieważ paczka jest dostarczana w ciągu 3 dni za pomocą UPS a i tak zamówienie zostało wysłane kurierem DHL, któremu transport paczki z Niemiec do Polski zajmuje ponad tydzień czasu, ponieważ zamówienie zostało wysłane tydzień temu (nadal jego nie otrzymałem) i do dnia dzisiejszego jest w sortowni DHL. Rose Bikes wprowadza w błąd oferując przesyłkę UPS a wysyła DHL, nigdy bym się nie zgodził na wysyłkę kurierem DHL, ponieważ oni potrzebują więcej czasu na dostarczenie paczki niż gołąb pocztowy lecący z Afryki do Europy. Po kontakcie z obłsugą klienta otrzymałem informację, że w mojej paczce są PRZEDMIOTY NIEBEZPIECZNE i paczka musiała zostać wysłana DHL. To jakiś głupi żart z ich strony. Klientom z Polski polecam zamawiać z polskich sklepów no chyba, że lubią czekać na paczkę z Niemiec do Polski ponad tydzień czasu. Ceny minimalnie mniejsze na niektóre produkty ale różnica nie rekompensuje straconego  czasu w oczekiwaniu na zamówienie. 

 

34AF0DA4-D0CE-4662-94A0-8B07C1B03CBA.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem rozżalenie, ale nie oferujemy niestety wysyłki UPSem. W systemie jest błąd, który musimy szybko skorygować, a który jest efektem ciągle wprowadzanych zmian w oprogramowaniu sklepu. Za ten błąd przepraszamy. 

Gwoli ścisłości: Zrealizowaliśmy dwa zamówienia: jedno złożone 27 we wtorek, paczka została nadana we środę i dotarła w poniedziałek do klienta.

Drugie zamówienie złożone 3 września wysłaliśmy dnia następnego, ale jeszcze nie doszło. To nie jest żaden głupi żart, podejrzewamy raczej, że nastąpiła jakaś pomyłka w DHL, bo taki okres oczekiwania jest trochę dziwny. Mimo dokładanych starań aby zminimalizować wystąpienie takich niedogodności niestety takie błędy czasem zdarzają się przy tysiącach przesyłek wychodzących z naszych magazynów. Przekazałem sprawę do działu reklamacji, czekamy na odpowiedź z centrali. 

Znakomita większość przesyłek dochodzi w ciągu 3-4 dni roboczych. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe skąd tyle opini negatywnych na tej stronie, gorzej niż polska bikestacja

https://www.trustpilot.com/review/rosebikes.com

Najwidoczniej obsługą tych paczek w DHL zajęli się inżynierowie i informatycy przybyli z Syrii o co nie mam do Pana żadnych pretensji. 

Jedynie najbardziej mnie zdenerwowało to, że bez żadnej informacji o zmianie kuriera paczka została nadana. Gdybym otrzymał taką informację to na pewno bym zrezygnował z zamówienia. 

Przeczytałem trochę opinii na zagranicznych stronach i widzę, że nie tylko ja mam taki problem i trwa to przynajmniej od ponad roku wg daty dodania opinii.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Negatywne opinie widoczne na stronach takich jak trustpilot wynikają częstokroć z tego, że zwykle oceny wystawiają niezadowoleni klienci. Zadowoleni piszą rzadko. Przy kilku tysiącach paczek wysyłanych codziennie odsetek niezadowolonych zawsze się znajdzie. Poza tym na trustpilot ocenę może wystawić każdy, nie tylko osoby, które zrealizowały zakup. 

Jedno mogę gwarantować - każda uwaga dotycząca funkcjonowania firmy ląduje w centrali. Nie zawsze zmiany są widoczne po tygodniu lub dwóch, ale langsam, langsam aber sicher jak mawia porzekadło... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wystarczy zasubskrybować newslettera a otrzymasz kupon wart 10 euro! Wartość zamówienia to minimum 50 euro po odliczeniu zwrotów. Ewentualnie jak Ci nie zależy na czasie poczekaj na czarny piątek pod koniec listopada (w zeszłym roku  były wyprzedaże).

Edytowane przez sztorm
  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 2 lata później...

Bardzo słaby i zdawkowy kontakt email. Brak możliwości zmiany zamówionego asortymentu lub anulowania zamówienia nawet w dniu zamówienia. Katastrofalna obsługa i brak chęci rozwiązania problemu. Całkowity brak elastyczności. Wszelkie działania zmierzające jedynie w celu wypchnięcia asortymentu ze sklepu. To moje ostatnie zakupy w tym sklepie. Szkoda że wcześniej kupiłem u nich rower, za takie podejście drugi raz nie popełniłbym tego błędu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Hej,

Czy jest tutaj posiadacz roweru ROSE, który brał fakturę VAT? Jednej rzeczy zupełnie nie mogę zrozumieć. Nie wystawiają faktury wewnątrz wspólnotowej z zerowym (0%) VATem, jak to zwykle się robi, gdy obie strony są zarejestrowane do VAT-EU, zamiast tego wystawiają fakturę z VAT i niby mówią, że można to rozliczyć w Polsce. Ale wydaje mi się to dziwne bo przecież w takim wypadku oni dodają niemiecki (?) VAT, więc jak polski US miałby taki VAT oddać... Nic z tego nie rozumiem. Canyon normalnie wystawia 0% i tyle. Czy ktoś przez to przechodził?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka lat temu jak robiłem częste zakupy na niemieckim i angielskim Amazonie dostawałem fakturę z polskim nipem i stawką VAT obowiązującą na dany asortyment w Polsce. Wynikało to z tego że powyżej jakiś tam obrotów firma musiała posiadać polski nip. Może tu jest podobnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

@paulsen
hej, jak wyglada sprawa zwrotu roweru? 
na stronie napisane jest że można wygenerować etykiete zwrotu, zrobiłem to i dostałem etykiete z poczty polskiej, udałem się do placówki i dostałem tam info, że ta etykieta to przesyłka ekonomiczna (+3 tyg), pudełko na rower jest za duże (max może mieć 150 cm dlugosci).
suport mi nie odpisuje a nie ukrywam, że nie chciałbym wysyłać takiego sprzętu klasą ekonomiczną. 
Doczytałem rownież, że dane etykiety nie nadają się do wysyłki rowerów
Rose wyśle mi specjalną firmę kurierską po odbiór? Jak to ogarnąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety kolega, który się udzielał na forum już nie pracuje w Rose, więc pewnie nie będzie mógł ci pomóc. 

Odnośnie kontaktu email to niestety jest dość słaby, odpisują na wszystko, tak do 3 dni . Teraz w okresie przedświątecznym pewnie będzie potrwa to jeszcze dłużej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Znam paru zadowolonych użytkowników Rose, ale proste mailowe zapytanie na stronę niemiecką zostało skwitowane automatyczną odpowidzią zbywającą (na zasadzie: mamy dużo pracy odpowiemy później - co nigdy - minęło ponad pół roku - nie nastąpiło). Jeżeli firma w ten sposób postępuje z zapytaniami dotyczącymi sprzedaży (co chyba jest celem funkcjonowania), to lepiej omijać zakupy wysyłkowe tamże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zamowilem blaty do GRX. Nie mieli na stanie, wiec czekalem na dostawe. Po 5 tygodniach napisalem email ze chce zrezygnowac z zakupu. Dostalem odpowiedz prawie natychmiast ze przesylka juz zostala wyslana z magazynu i jest w drodze. Rzeczywiscie doszla po 2-3 dniach :) . Mnie sie nie spieszylo, a cena byla nizsza o kilkanascie euro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...