Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wszystko, prócz rowerów oraz przesyłek niestandardowych np dużych bagażników Thule na hak. Ram nie oferujemy, a koła i zestawy kół powyżej 100 euro wysyłamy za darmo.

  • +1 pomógł 1
  • 7 miesięcy temu...
Napisano

W związku, że realizacja zamówień jest w bardzo dużym stopniu zautomatyzowana zwracamy uwagę, że w przypadku płatności kartą lub PayPalem modyfikacja zamówienia nie jest możliwa. Zatem jeśli kliknęło się "kup" i dokonało płatności nie można zmienić już rozmiaru czy koloru danego artykułu lub zamienić go na inny. 

W przypadku płatności przelewem zanim dokona się płatności można zmienić coś w zamówieniu. 

Porada dla kupujących, którzy zakładają, że część artykułów zostanie zwrócona (np ubrania, gdy jest się niepewnym co do rozmiaru):  najlepiej dokonać płatności z konta walutowego przelewem by uniknąć strat podczas przewalutowania przy zwrocie (przelew zwrotny jest w euro). Stosowaniem, na które decyduje się wielu klientów jest założenie konta w kantorze internetowym. 

Napisano

Uwaga! Promocja czyli darmowa wysyłka przy zakupach powyżej 100 euro wkrótce się kończy. Kto planuje mikołajkowe zakupy niech nie zwleka!

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Tak, teraz obowiązują nowe ceny wysyłki. Jeśli dokona się zapisu na newsletter wtedy przychodzi voucher wart 10 euro (do wykorzystania przy zakupach na min 50 euro). Zatem koszty wysyłki można zniwelować. Co ważne zwrot wciąż jest darmowy. 

  • 2 miesiące temu...
Napisano

Na jaki mail mam się kontaktować w sprawie zamówienia, napisałem na ten: 

rosemail@rosebikes.com, ale bez odpowiedzi. Czy sklep w ogóle nie informuję o opóźnieniach, bo czekam już 12 dni :( ( zam nr 6168873)

Napisano

Na razie nie aczkolwiek rozważamy taką możliwość. Najprościej płatność w euro załatwić zakładając konto w kantorze internetowym. Tam można dokonać zakupu waluty po w miarę przyzwoitym kursie, a jeden przelew SEPA do banku zagranicą w miesiącu jest często za darmo. 

Napisano
W dniu 25.02.2019 o 20:13, paulsen napisał:

Drobny detal czyli artykuł https://www.rosebikes.pl/shimano-115204-115204 nie jest dostępny i trzeba poczekać na jego dostawę. Stąd opóźnienie w wysyłce.

Tak, tylko w momencie zamówienia żaden przedmiot nie miał czasu realizacji wiekszego niż tydzień, a mineło 16 dni i dalej nie wiem nic, czy to będzie kolejny tydzień czy dwa. 

Napisano
W dniu 26.02.2019 o 12:22, paulsen napisał:

Na razie nie aczkolwiek rozważamy taką możliwość. Najprościej płatność w euro załatwić zakładając konto w kantorze internetowym. Tam można dokonać zakupu waluty po w miarę przyzwoitym kursie, a jeden przelew SEPA do banku zagranicą w miesiącu jest często za darmo. 

W miarę przyzwoity kurs to jest w Revolut dziś robiłem zakupy na amazonie po kursie 4,30 zł za euro.

Napisano

Revoult to też dobra opcja, trzeba pamiętać by w tytule przelewu wpisać nr zamówienia i nr klienta. Czasem klienci zapominają i potem jest trochę zamieszania w systemie. 

Napisano

Z revoult nie trzeba robić przelewu. Dostaje się u nich wirtualną kartę, z której można skorzystać - sam tak robiłem przy zakupie w Rose

Napisano

To już zależy od karty/banku. Kilku klientów przy zakupie rowerów wartych ok 2000 euro dzwoniło z pretensjami, że zawyżyliśmy cenę o ok 200 zł. Po przeprowadzeniu "dochodzenia" okazało się, że spread oraz kurs sprzedaży waluty na danej karcie był dość niekorzystny zatem wszystko zależy do banku i karty.

 

Napisano

W Citi Handlowym kursy sprzedaży EUR to blisko 4,50 ale on nie dotyczy kart kredytowych bo one są przeliczane wg kursów Visa i MasterCard - kurs przeliczenia można sprawdzić w kalkulatorze na visaeurope.com albo MasterCard.us

Klienci zapominają jednak, kart kredytowa karcie nie równa i dochodzą prowizję za przewalutowania i inne opłaty - wszystko zależy od tego jaka karta kredytowa została zamówiona przez klienta. Są takie, które są bardziej opłacalne do transakcji bezgotówkowych, są takie których prowizję za cokolwiek innego niż płacenie w sklepie są absurdalnie wysokie (sam mam taką kartę MasterCard).

W Waszym wypadku jest wszystko ok bo cena w Euro to cena w Euro i klient musi się dowiedzieć w swoim banku ile faktycznie zapłaci.

Zawyżone ceny są w Canyonie, który z jakichś dziwnych powodów woli mieć w ofercie na PL zawyżone ceny w PLN aby zniwelować wahania kursu.

Ja bym wolał kupować w EUR. Różnica w przypadku modelu AL SL 7.0 to ponad 300 PLN na korzyść płatności w Euro na dzień dzisiejszy, która jest niedostępna dla nas.

  • +1 pomógł 1
  • 2 tygodnie później...
Napisano

Wiadomo co się stało z szosówkami na rosebikes? Chciałem dzisiaj zamówić Team GF four na ultegrze a tu psikus i nie mają. Ogólnie jakoś mało rowerów teraz na podzespołach shimano.

Napisano (edytowane)

Mniej bardziej martwi całkowity brak sklepu internetowego z akcesoriami i częściami. Nawet wpisując w wyszukiwarkę nie idzie nic znaleźć. A szkoda, zamierzałem kupić stojak serwisowy.

 

Na niemieckiej stronie jest ok, na polskiej kompletny brak górnego menu - sprawdzane na dwóch rożnych przeglądarkach. Ogólnie jest jakiś problem, bo strona polska i niemiecka strasznie muli i często zamiast podstrony kończy na errorze 502.

Edytowane przez JackFrost
Napisano

Hmm mi na Chrome pracuje wszystko normalnie. Czy dalej nie widać rowerów szosowych oraz części?  Proszę podać listę zakupów - pomogę znaleźć. 

Napisano (edytowane)

U mnie na FireFox działa normalnie, nie muli i wyświetla się górne menu: rowery - odzież - części rowerowe - akcesoria - o rose - serwis,  tylko jest ono chowane trzeba przewinąć maksymalnie do góry i się pojawi. Rowery szosowe też się wyświetlają łącznie 55 w 4 grupach.

Edytowane przez sztorm
Napisano

Witam. Mam prośbę o pomoc, chciałbym uzyskać informację dotyczącą modelu Rose PRO SL 105 - na stronie internetowej sklepu znalazłem ofertę tego modelu w atrakcyjnej cenie ale jet też informacją że jest to "model wycofany z produkcji" z dopiskiem SHOWROOM BIKE  - zastanawiam się nad kupnem tego modelu ale wcześniej chciałbym wiedzieć  czy jest to rower nowy objęty gwarancją producenta czy używany. Po zwrocie SHOWROOM domyślam się że jest to rower z tzw. wystawy w sklepie stacjonarnym, ale chciałbym się dowiedzieć czy tak właśnie jest i czy w związku z tym może mieć uszkodzenia lub ślady użytkowania np. przetarcia, rysy na ramie. Druga kwestia to wielkość ramy - w ofercie jest dostępny tylko rozmiar 61 i pytanie czy będzie on dla  mnie odpowiedni - mam 192 cm wzrostu, 92 kg , dotychczas jeździłem na Scott Speedster rama 2 XL (pomimo że 2XL jest dla wzrostu ponad 195 ale lepszy komfort jazdy niż na XL). Dotychczas nie miałem okazji jazdy na rowerze tego producenta i zastanawiam się jak wygląda rozmiarówka tego konkretnego modelu, ponieważ modele Rose PRO SL 105 z tego roku (sezonu) są dostępne w ramach o rozmiarze 63 i 65 co by sugerowało, że to właśnie one są dedykowane wysokich.

Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc w sprawie.

Pozdrawiam Łukasz

Napisano (edytowane)

Proszę się pomierzyć tak jak w tej instrukcji:

długość wew strony nogi jest najważniejsza, teoretycznie 61 cm powinien być ok, ale przekrok jest tutaj b.ważny

Edytowane przez paulsen

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...