Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 7 miesięcy temu...

W związku, że realizacja zamówień jest w bardzo dużym stopniu zautomatyzowana zwracamy uwagę, że w przypadku płatności kartą lub PayPalem modyfikacja zamówienia nie jest możliwa. Zatem jeśli kliknęło się "kup" i dokonało płatności nie można zmienić już rozmiaru czy koloru danego artykułu lub zamienić go na inny. 

W przypadku płatności przelewem zanim dokona się płatności można zmienić coś w zamówieniu. 

Porada dla kupujących, którzy zakładają, że część artykułów zostanie zwrócona (np ubrania, gdy jest się niepewnym co do rozmiaru):  najlepiej dokonać płatności z konta walutowego przelewem by uniknąć strat podczas przewalutowania przy zwrocie (przelew zwrotny jest w euro). Stosowaniem, na które decyduje się wielu klientów jest założenie konta w kantorze internetowym. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Na razie nie aczkolwiek rozważamy taką możliwość. Najprościej płatność w euro załatwić zakładając konto w kantorze internetowym. Tam można dokonać zakupu waluty po w miarę przyzwoitym kursie, a jeden przelew SEPA do banku zagranicą w miesiącu jest często za darmo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.02.2019 o 20:13, paulsen napisał:

Drobny detal czyli artykuł https://www.rosebikes.pl/shimano-115204-115204 nie jest dostępny i trzeba poczekać na jego dostawę. Stąd opóźnienie w wysyłce.

Tak, tylko w momencie zamówienia żaden przedmiot nie miał czasu realizacji wiekszego niż tydzień, a mineło 16 dni i dalej nie wiem nic, czy to będzie kolejny tydzień czy dwa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.02.2019 o 12:22, paulsen napisał:

Na razie nie aczkolwiek rozważamy taką możliwość. Najprościej płatność w euro załatwić zakładając konto w kantorze internetowym. Tam można dokonać zakupu waluty po w miarę przyzwoitym kursie, a jeden przelew SEPA do banku zagranicą w miesiącu jest często za darmo. 

W miarę przyzwoity kurs to jest w Revolut dziś robiłem zakupy na amazonie po kursie 4,30 zł za euro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już zależy od karty/banku. Kilku klientów przy zakupie rowerów wartych ok 2000 euro dzwoniło z pretensjami, że zawyżyliśmy cenę o ok 200 zł. Po przeprowadzeniu "dochodzenia" okazało się, że spread oraz kurs sprzedaży waluty na danej karcie był dość niekorzystny zatem wszystko zależy do banku i karty.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Citi Handlowym kursy sprzedaży EUR to blisko 4,50 ale on nie dotyczy kart kredytowych bo one są przeliczane wg kursów Visa i MasterCard - kurs przeliczenia można sprawdzić w kalkulatorze na visaeurope.com albo MasterCard.us

Klienci zapominają jednak, kart kredytowa karcie nie równa i dochodzą prowizję za przewalutowania i inne opłaty - wszystko zależy od tego jaka karta kredytowa została zamówiona przez klienta. Są takie, które są bardziej opłacalne do transakcji bezgotówkowych, są takie których prowizję za cokolwiek innego niż płacenie w sklepie są absurdalnie wysokie (sam mam taką kartę MasterCard).

W Waszym wypadku jest wszystko ok bo cena w Euro to cena w Euro i klient musi się dowiedzieć w swoim banku ile faktycznie zapłaci.

Zawyżone ceny są w Canyonie, który z jakichś dziwnych powodów woli mieć w ofercie na PL zawyżone ceny w PLN aby zniwelować wahania kursu.

Ja bym wolał kupować w EUR. Różnica w przypadku modelu AL SL 7.0 to ponad 300 PLN na korzyść płatności w Euro na dzień dzisiejszy, która jest niedostępna dla nas.

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mniej bardziej martwi całkowity brak sklepu internetowego z akcesoriami i częściami. Nawet wpisując w wyszukiwarkę nie idzie nic znaleźć. A szkoda, zamierzałem kupić stojak serwisowy.

 

Na niemieckiej stronie jest ok, na polskiej kompletny brak górnego menu - sprawdzane na dwóch rożnych przeglądarkach. Ogólnie jest jakiś problem, bo strona polska i niemiecka strasznie muli i często zamiast podstrony kończy na errorze 502.

Edytowane przez JackFrost
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na FireFox działa normalnie, nie muli i wyświetla się górne menu: rowery - odzież - części rowerowe - akcesoria - o rose - serwis,  tylko jest ono chowane trzeba przewinąć maksymalnie do góry i się pojawi. Rowery szosowe też się wyświetlają łącznie 55 w 4 grupach.

Edytowane przez sztorm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam prośbę o pomoc, chciałbym uzyskać informację dotyczącą modelu Rose PRO SL 105 - na stronie internetowej sklepu znalazłem ofertę tego modelu w atrakcyjnej cenie ale jet też informacją że jest to "model wycofany z produkcji" z dopiskiem SHOWROOM BIKE  - zastanawiam się nad kupnem tego modelu ale wcześniej chciałbym wiedzieć  czy jest to rower nowy objęty gwarancją producenta czy używany. Po zwrocie SHOWROOM domyślam się że jest to rower z tzw. wystawy w sklepie stacjonarnym, ale chciałbym się dowiedzieć czy tak właśnie jest i czy w związku z tym może mieć uszkodzenia lub ślady użytkowania np. przetarcia, rysy na ramie. Druga kwestia to wielkość ramy - w ofercie jest dostępny tylko rozmiar 61 i pytanie czy będzie on dla  mnie odpowiedni - mam 192 cm wzrostu, 92 kg , dotychczas jeździłem na Scott Speedster rama 2 XL (pomimo że 2XL jest dla wzrostu ponad 195 ale lepszy komfort jazdy niż na XL). Dotychczas nie miałem okazji jazdy na rowerze tego producenta i zastanawiam się jak wygląda rozmiarówka tego konkretnego modelu, ponieważ modele Rose PRO SL 105 z tego roku (sezonu) są dostępne w ramach o rozmiarze 63 i 65 co by sugerowało, że to właśnie one są dedykowane wysokich.

Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc w sprawie.

Pozdrawiam Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...