paulsen Napisano 22 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2018 Tak, ta promocja nie dotyczy wysyłki rowerów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graphia Napisano 22 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2018 Tylko rowerów? Czy koła powyżej 100 euro wysyłane są za darmo? A ramy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulsen Napisano 23 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2018 Wszystko, prócz rowerów oraz przesyłek niestandardowych np dużych bagażników Thule na hak. Ram nie oferujemy, a koła i zestawy kół powyżej 100 euro wysyłamy za darmo. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulsen Napisano 1 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2018 W związku, że realizacja zamówień jest w bardzo dużym stopniu zautomatyzowana zwracamy uwagę, że w przypadku płatności kartą lub PayPalem modyfikacja zamówienia nie jest możliwa. Zatem jeśli kliknęło się "kup" i dokonało płatności nie można zmienić już rozmiaru czy koloru danego artykułu lub zamienić go na inny. W przypadku płatności przelewem zanim dokona się płatności można zmienić coś w zamówieniu. Porada dla kupujących, którzy zakładają, że część artykułów zostanie zwrócona (np ubrania, gdy jest się niepewnym co do rozmiaru): najlepiej dokonać płatności z konta walutowego przelewem by uniknąć strat podczas przewalutowania przy zwrocie (przelew zwrotny jest w euro). Stosowaniem, na które decyduje się wielu klientów jest założenie konta w kantorze internetowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulsen Napisano 6 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2018 Uwaga! Promocja czyli darmowa wysyłka przy zakupach powyżej 100 euro wkrótce się kończy. Kto planuje mikołajkowe zakupy niech nie zwleka! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztorm Napisano 15 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2018 Koszt wysyłki: 9,95€ a przy zamówieniach powyżej 200 € / w UE: 1,95 € Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulsen Napisano 17 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2018 Tak, teraz obowiązują nowe ceny wysyłki. Jeśli dokona się zapisu na newsletter wtedy przychodzi voucher wart 10 euro (do wykorzystania przy zakupach na min 50 euro). Zatem koszty wysyłki można zniwelować. Co ważne zwrot wciąż jest darmowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kenet Napisano 25 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2019 Na jaki mail mam się kontaktować w sprawie zamówienia, napisałem na ten: rosemail@rosebikes.com, ale bez odpowiedzi. Czy sklep w ogóle nie informuję o opóźnieniach, bo czekam już 12 dni ( zam nr 6168873) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulsen Napisano 25 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2019 Drobny detal czyli artykuł https://www.rosebikes.pl/shimano-115204-115204 nie jest dostępny i trzeba poczekać na jego dostawę. Stąd opóźnienie w wysyłce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid991 Napisano 25 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2019 @paulsen Czy płatność w PLN będzie kiedyś możliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulsen Napisano 26 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2019 Na razie nie aczkolwiek rozważamy taką możliwość. Najprościej płatność w euro załatwić zakładając konto w kantorze internetowym. Tam można dokonać zakupu waluty po w miarę przyzwoitym kursie, a jeden przelew SEPA do banku zagranicą w miesiącu jest często za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kenet Napisano 1 Marca 2019 Udostępnij Napisano 1 Marca 2019 W dniu 25.02.2019 o 20:13, paulsen napisał: Drobny detal czyli artykuł https://www.rosebikes.pl/shimano-115204-115204 nie jest dostępny i trzeba poczekać na jego dostawę. Stąd opóźnienie w wysyłce. Tak, tylko w momencie zamówienia żaden przedmiot nie miał czasu realizacji wiekszego niż tydzień, a mineło 16 dni i dalej nie wiem nic, czy to będzie kolejny tydzień czy dwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztorm Napisano 1 Marca 2019 Udostępnij Napisano 1 Marca 2019 W dniu 26.02.2019 o 12:22, paulsen napisał: Na razie nie aczkolwiek rozważamy taką możliwość. Najprościej płatność w euro załatwić zakładając konto w kantorze internetowym. Tam można dokonać zakupu waluty po w miarę przyzwoitym kursie, a jeden przelew SEPA do banku zagranicą w miesiącu jest często za darmo. W miarę przyzwoity kurs to jest w Revolut dziś robiłem zakupy na amazonie po kursie 4,30 zł za euro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulsen Napisano 3 Marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2019 Revoult to też dobra opcja, trzeba pamiętać by w tytule przelewu wpisać nr zamówienia i nr klienta. Czasem klienci zapominają i potem jest trochę zamieszania w systemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sobollo Napisano 4 Marca 2019 Udostępnij Napisano 4 Marca 2019 Z revoult nie trzeba robić przelewu. Dostaje się u nich wirtualną kartę, z której można skorzystać - sam tak robiłem przy zakupie w Rose Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JackFrost Napisano 5 Marca 2019 Udostępnij Napisano 5 Marca 2019 Nie trzeba zakładać revoluta, można zapłacić z zwykłą kartą kredytowa w PLN i przeliczy po kursie Visy/MasterCarda. Płaciłem wczoraj kartą kredytową MasterCard i przeliczyli po 4.30. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulsen Napisano 5 Marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2019 To już zależy od karty/banku. Kilku klientów przy zakupie rowerów wartych ok 2000 euro dzwoniło z pretensjami, że zawyżyliśmy cenę o ok 200 zł. Po przeprowadzeniu "dochodzenia" okazało się, że spread oraz kurs sprzedaży waluty na danej karcie był dość niekorzystny zatem wszystko zależy do banku i karty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JackFrost Napisano 5 Marca 2019 Udostępnij Napisano 5 Marca 2019 W Citi Handlowym kursy sprzedaży EUR to blisko 4,50 ale on nie dotyczy kart kredytowych bo one są przeliczane wg kursów Visa i MasterCard - kurs przeliczenia można sprawdzić w kalkulatorze na visaeurope.com albo MasterCard.us Klienci zapominają jednak, kart kredytowa karcie nie równa i dochodzą prowizję za przewalutowania i inne opłaty - wszystko zależy od tego jaka karta kredytowa została zamówiona przez klienta. Są takie, które są bardziej opłacalne do transakcji bezgotówkowych, są takie których prowizję za cokolwiek innego niż płacenie w sklepie są absurdalnie wysokie (sam mam taką kartę MasterCard). W Waszym wypadku jest wszystko ok bo cena w Euro to cena w Euro i klient musi się dowiedzieć w swoim banku ile faktycznie zapłaci. Zawyżone ceny są w Canyonie, który z jakichś dziwnych powodów woli mieć w ofercie na PL zawyżone ceny w PLN aby zniwelować wahania kursu. Ja bym wolał kupować w EUR. Różnica w przypadku modelu AL SL 7.0 to ponad 300 PLN na korzyść płatności w Euro na dzień dzisiejszy, która jest niedostępna dla nas. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wirdo Napisano 14 Marca 2019 Udostępnij Napisano 14 Marca 2019 Wiadomo co się stało z szosówkami na rosebikes? Chciałem dzisiaj zamówić Team GF four na ultegrze a tu psikus i nie mają. Ogólnie jakoś mało rowerów teraz na podzespołach shimano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JackFrost Napisano 14 Marca 2019 Udostępnij Napisano 14 Marca 2019 (edytowane) Mniej bardziej martwi całkowity brak sklepu internetowego z akcesoriami i częściami. Nawet wpisując w wyszukiwarkę nie idzie nic znaleźć. A szkoda, zamierzałem kupić stojak serwisowy. Na niemieckiej stronie jest ok, na polskiej kompletny brak górnego menu - sprawdzane na dwóch rożnych przeglądarkach. Ogólnie jest jakiś problem, bo strona polska i niemiecka strasznie muli i często zamiast podstrony kończy na errorze 502. Edytowane 14 Marca 2019 przez JackFrost Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulsen Napisano 14 Marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2019 Hmm mi na Chrome pracuje wszystko normalnie. Czy dalej nie widać rowerów szosowych oraz części? Proszę podać listę zakupów - pomogę znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztorm Napisano 14 Marca 2019 Udostępnij Napisano 14 Marca 2019 (edytowane) U mnie na FireFox działa normalnie, nie muli i wyświetla się górne menu: rowery - odzież - części rowerowe - akcesoria - o rose - serwis, tylko jest ono chowane trzeba przewinąć maksymalnie do góry i się pojawi. Rowery szosowe też się wyświetlają łącznie 55 w 4 grupach. Edytowane 14 Marca 2019 przez sztorm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JackFrost Napisano 15 Marca 2019 Udostępnij Napisano 15 Marca 2019 Dziwne, u mnie na Chrome na pc w ogóle się nie pojawiało, na Operze było ok. Dzisiaj już działa, pewnie było to związane z 502, może skrypt menu się nie mógł załadować w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LukW Napisano 18 Marca 2019 Udostępnij Napisano 18 Marca 2019 Witam. Mam prośbę o pomoc, chciałbym uzyskać informację dotyczącą modelu Rose PRO SL 105 - na stronie internetowej sklepu znalazłem ofertę tego modelu w atrakcyjnej cenie ale jet też informacją że jest to "model wycofany z produkcji" z dopiskiem SHOWROOM BIKE - zastanawiam się nad kupnem tego modelu ale wcześniej chciałbym wiedzieć czy jest to rower nowy objęty gwarancją producenta czy używany. Po zwrocie SHOWROOM domyślam się że jest to rower z tzw. wystawy w sklepie stacjonarnym, ale chciałbym się dowiedzieć czy tak właśnie jest i czy w związku z tym może mieć uszkodzenia lub ślady użytkowania np. przetarcia, rysy na ramie. Druga kwestia to wielkość ramy - w ofercie jest dostępny tylko rozmiar 61 i pytanie czy będzie on dla mnie odpowiedni - mam 192 cm wzrostu, 92 kg , dotychczas jeździłem na Scott Speedster rama 2 XL (pomimo że 2XL jest dla wzrostu ponad 195 ale lepszy komfort jazdy niż na XL). Dotychczas nie miałem okazji jazdy na rowerze tego producenta i zastanawiam się jak wygląda rozmiarówka tego konkretnego modelu, ponieważ modele Rose PRO SL 105 z tego roku (sezonu) są dostępne w ramach o rozmiarze 63 i 65 co by sugerowało, że to właśnie one są dedykowane wysokich. Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc w sprawie. Pozdrawiam Łukasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulsen Napisano 18 Marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2019 (edytowane) Proszę się pomierzyć tak jak w tej instrukcji: długość wew strony nogi jest najważniejsza, teoretycznie 61 cm powinien być ok, ale przekrok jest tutaj b.ważny Edytowane 18 Marca 2019 przez paulsen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.