atizylak Napisano 3 Kwietnia 2016 Napisano 3 Kwietnia 2016 Witam. Rower mi bardzo trzeszczy przy nacisku na pedały, pod obciążeniem. Wykluczyłem już większość rzeczy(wymieniłem suport na nowy, zmieniłem pedały na inne, zrobiłem serwis sterów, popsikałem całe tylne koło wd 40, zdjąłem plastikową osłonę z koła, obejrzałem ramę czy nie pękła, podokręcałem śruby, dociągnąłem szprychy o 1/4 obrotu choć wg mnie były dobre), wydaje mi się że to przez tylną piastę która się rozdziela na części jak naciskam na pedały. Oto film i zdjęcie: Wie ktoś może czy ta piasta się zepsuła że się rozdziela czy coś się odkręciło?
turysta Napisano 3 Kwietnia 2016 Napisano 3 Kwietnia 2016 Podobne?U mnie to była pęknięta uszczelka na osi tylnej piasty. Koszt naprawy 60 groszy w moim przypadku Edit. Bardzo dziwnie rusza się ten korpus piasty u Ciebie..
atizylak Napisano 3 Kwietnia 2016 Autor Napisano 3 Kwietnia 2016 turysta u Ciebie bardziej tyka a u mnie trzeszczy. Aha Bartek. Ładny złom ten Canyon. Piasty bez powodu pękają. Może ktoś jeszcze się wypowie.
atizylak Napisano 3 Kwietnia 2016 Autor Napisano 3 Kwietnia 2016 To cała piasta jest do wymiany? Jak rower na gwarancji to Canyon niech naprawia.
beskid Napisano 3 Kwietnia 2016 Napisano 3 Kwietnia 2016 Bartek. Ładny złom ten Canyon. Piasty bez powodu pękają. Nie Canyon tylko Mavic - straszna padlina. Czeka Cię Adam nowe koło i tu nie ma co dyskutować. Ciesz się, że w takich okolicznościach a nie na tripie gdzieś w górach bo na zjeżdzie mogło by być nie ciekawie. Olał bym gwarę bo nawet jak uznają to dadzą ten sam szajs. Kupić coś porządnego od Novateca i zapleść ponownie koło.
atizylak Napisano 3 Kwietnia 2016 Autor Napisano 3 Kwietnia 2016 No ładna padaka. Puki jest gwarancja to niech wymieniają, skoro to pękło samo z siebie. Sprzedają szajs po prostu i ludzi naciągają.
lucass3 Napisano 3 Kwietnia 2016 Napisano 3 Kwietnia 2016 Minus jest taki, że sezon sie na dobre zaczął a reklamacja może troche potrwac :/
mateuszwwa Napisano 3 Kwietnia 2016 Napisano 3 Kwietnia 2016 Głupia sprawa, mavic i takie numery :/ Wszystko pięknie jak się rower z netu zamawia, później pakuj to i odsyłaj na własny koszt/czekaj na ewentualną wymianę itp :/
turysta Napisano 3 Kwietnia 2016 Napisano 3 Kwietnia 2016 mateuszwwa Akurat przesyłka jest na koszt Canyona jeżeli rozpatrzą gwarancję
Rulez Napisano 3 Kwietnia 2016 Napisano 3 Kwietnia 2016 Niestety raczej reklamuj, jak sam powymieniasz, a w przyszłości pęknie coś w kole, to masz problem . Przy wymianie na własny koszt na piaście się nie skończy ...
mateuszwwa Napisano 3 Kwietnia 2016 Napisano 3 Kwietnia 2016 To uczciwe z ich strony. Inna kwestia rozpatrzenia reklamacji i podejścia do klienta (nie mam pojęcia jak Canyon rozwiązuje takie kwestie więc się nie wypowiem). Do dupska jest to, że człowiek staje przed wyborem, albo nowe koło za kilka stów albo miesiąc w plecy na rozwiązanie tematu przez szkopów
Rulez Napisano 3 Kwietnia 2016 Napisano 3 Kwietnia 2016 mateuszwwa Akurat przesyłka jest na koszt Canyona jeżeli rozpatrzą gwarancję Rozpatrzeć, to oni rozpatrzą ... pozytywnie lub negatywnie.
cervandes Napisano 4 Kwietnia 2016 Napisano 4 Kwietnia 2016 A musi wysyłać cały rower czy może samo kółko?
maciej762 Napisano 4 Kwietnia 2016 Napisano 4 Kwietnia 2016 Napisałbym mavica i canyona jednocześnie. Argumentuj to sezonem startowym i presją czasu. Może w ramach gestu wyślą całe koło bez wysyłania całego roweru bo sprawa jest ewidentna. Próbuj. Jak się nie uda to najwyżej pójdzie reklamacja przepisowo i oficjalnym kanałem.
atizylak Napisano 29 Kwietnia 2016 Autor Napisano 29 Kwietnia 2016 Dostałem dzisiaj nowe koło Mavic Crossride FTS-X INTL 016 9x135 tył. Tak wynika z dokumentu-zlecenia dołączonego do koła, bo na kole jest na obręczy napisane mavic crossride a na piaście tylko żółty pasek z napisem mavic. W zamian za tamto stare mavic crossone disc co się piasta złamała. Jak będzie pasować to będę zadowolony. Trochę to trwało ale w końcu jest.
turysta Napisano 29 Kwietnia 2016 Napisano 29 Kwietnia 2016 Jak to wyglądało, napisałeś do Canyon i wysłałeś koło/rower?
atizylak Napisano 29 Kwietnia 2016 Autor Napisano 29 Kwietnia 2016 Skontaktowałem się z Canyonem wszystkimi możliwymi kanałami. Przysłali kuriera UPS który zabrał koło na ich koszt. Wcześniej zdemontowałem z koła kasetę, oponę, dętkę i tarczę. Musiałem je dobrze zapakować. Do paczki dołączyłem 2 strony skanu rachunku za rower i kartkę z opisem co jest zepsute bo z wyglądu koło wyglądało na dobre. Kurier zabrał stare koło a po dokładnie 3 tygodniach przywiózł nowe koło.
turysta Napisano 29 Kwietnia 2016 Napisano 29 Kwietnia 2016 Pięknie. Okres oczekiwania może troszkę duży, ale jednak zakończyło się wszystko dobrze
MichalKepa Napisano 1 Września 2016 Napisano 1 Września 2016 siemanko. odgrzeje trochę temat bo przymierzam się właśnie do zakupu AL 6.9 z 2015.. z którego roku jest Twój? czy problem z tymi piastami jest powszechny czy tylko "wybrane" modele pękają? swoje ważę (95kg) i lubię porządnie nacisnąć na pedały więc jeśli się zdecyduje mogę mieć problem.. I jeszcze jedno pytanie.. Jak sprawa się ma z geometrią w tym modelu? Jest typowo sportowa, neutralna czy turystyczna? mam 180 cm wzrostu i przymierzam się do zakupu ramy w rozmiarze M..
tobo Napisano 1 Września 2016 Napisano 1 Września 2016 Ja sporo kół Mavica widziałem i serwisowałem i jak do tej pory nigdy nie widziałem koła z pękniętym korpusem piasty. Ogólnie nie widziałem jeszcze koła w którym coś takiego miałoby miejsce, bez względu na producenta. Piasty mają sporo innych miejsc które mogą się rozkraczyć. Pewnie niedoróba produkcyjna.
MichalKepa Napisano 1 Września 2016 Napisano 1 Września 2016 Może dlatego że tak jak w tym przypadku nie trafiały one do Ciebie tylko były odsyłane do producenta.. Aczkolwiek ten post opisuje jedyny przypadek pęknięcia piasty na który trafiłem więc może to jednostkowy przypadek a takie się zdarzają i nie ma co się tym tematem przejmować..
tobo Napisano 1 Września 2016 Napisano 1 Września 2016 Tu gdzie mieszkam nie odsyła się wadliwych rzeczy do producenta. Przy reklamacjach rozpatruje się je po materiale foto i na słowo sprzedawcy. Poza tym jak pisałem - przez 20 lat użytkowania roweru i 7 lat pracy nie widziałem piasty z pękniętym korpusem.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.