kubagry Napisano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2016 Cześć, kupiłem wczoraj używany rower i dziś zauważyłem, że amortyzator na zatyczkach na dole amortyzatora, ale tylko z jednej strony (nie wiem jak się nazywa ta część amortyzatora) poci się i w niewielkiej ilości wypływa z niego płyn. Jestem zielony jeśli chodzi o amortyzatory. Chciałem zapytać co to może być, czy to może być coś poważnego? Czy może po prostu jest za dużo płynu? Na jednym zdjęciu widać opisany problem, a z drugiej strony jest "suchy". http://tufotki.pl/UJRd6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
talento259 Napisano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2016 Blokada działa? To gęsty smar stały czy coś rzadkiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubagry Napisano 3 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2016 Blokada działa, lecz na zablokowanym amortyzator i tak się lekko wciska (nie wiem czy tak ma byc). Jest to raczej gęsta konsystencja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2016 Na dzień dobry to zrób serwis amorka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubagry Napisano 4 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2016 Ile to moze kosztować w serwisie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2016 Poszukaj na YOU TUBE oraz pisz na forum to chłopaki ci tu pomogą i serwisuj sobie sam, bo takie chodzenie do serwisu słono cię będzie kosztowało a ponadto nic się sam nie nauczysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2016 amortyzator na zatyczkach na dole amortyzatora, ale tylko z jednej strony (nie wiem jak się nazywa ta część amortyzatora) poci się i w niewielkiej ilości wypływa z niego płyn Może być to olej z rozwarstwionego smaru albo olej z komory powietrznej. Przynajmniej w moim NRX lubi migrować z komory do lagi, choć sama komora trzyma zadane ciśnienie. Te otwory montażowe możesz zaślepić śrubą imbusową M5 z podkładką miedzianą albo wkrętami dociskowymi (robakami) M5 i taśmą teflonową. To ostatnie rozwiązanie stosuję u siebie na zalanym olejem amorku, nic nie wycieka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.