Skocz do zawartości

Rower CROSSOWY do 3500 zł - Trek 8.4 Ds Czarny 2016 ?

Szy3ki

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie , Panowie z racji tego że jestem "zielony" w kwestii rowerów i całego sprzętu z nim związanego , zmuszony jestem prosić Was o pomoc ...

Mianowicie chce kupić rower CROSSOWY - Dlaczego ? Ponieważ główna jazda będzie odbywała się po mieście ale jak wiadomo zawsze jakaś ścieżka leśna , czy ogólnie jakiś teren po drodze się trafi więc fajnie by było mieć amortyzator z przodu i komfortowo jechać ...

Na rower chciał bym przeznaczyć maksymalnie 3500 tys.zł.

Zapewne ktoś za chwilę napisze że można kupić rower tańszy o 500 czy 1000 zł ( I tutaj się zgadzam w 100% ) jednak ja wole zawsze kupić coś "lepszego" niż pózniej żałować że mogłem dołożyć parę złotych i mieć lepsze to czy tamto , tym bardziej że roweru nie kupuję na miesiąc czy dwa ...

Troszkę poczytałem różnych informacji o różnych rowerach , do gustu przypadł mi TREK 8.4 Ds 2016 - Co o nim sądzicie ?

Bardzo bym Was prosił o podanie konkretnych modeli które były by lepsze od tego Trek'a - Może jakiś Ghost albo Cube ?

Z góry chciałem bardzo podziękować za jakąkolwiek radę/pomoc ^_^

Pozdrawiam i życzę miłego dnia ...

P.S - A może CUBE Curve Pro 2016 ?

Napisano

Ten powinien spełnić Twoje wymagania, a Cube'a i Treka bije na głowę. Dema daje naprawdę rozsądny osprzęt w rozsądnej cenie.

http://www.erowery.pl/rower-dema-esperia-70-model-2016/dema-rower-2016-cross/m/45955

Teraz kilka wskazówek

- nie patrz na napis na ramie, bo to największa bzdura w takich rowerach. I tak nie będziesz nie wiadomo jak przeciążał ramy skokami, albo mega szybką jazdą po nierównym podłożu. Wszyscy jadą na tych samych podzespołach shimano i amortyzatorach Suntour lub RST. W całej tej grze chodzi o to, żeby wydębić jak najlepsze części.