grzala25 Napisano 2 Kwietnia 2016 Napisano 2 Kwietnia 2016 Witam. Jeśli to zły dział to proszę o przeniesienie . Niebawem chce zakupić drugi rower do jazdy po szosie ale z prosta kierownica i w miare wygodna pozycja za kierownica... jestem zielony czym sie kierować w tej kategorii i np późniejszej rozbudowie roweru itd..., jedno wiem musi posiadać hamulce tarczowe i mocne kola moja waga waha sie 110- 118kg o rozm. nie pytam bo tu sprawę ogarniam mam kilka opcji a was proszę o wskazowki/pomoc w trafnym zakupie to moje propozycje http://rower.com.pl/fuji-absolute-1-1-disc-28-493654?cPath=6_699_848& , http://rower.com.pl/fuji-absolute-1-3-disc-28-521828 , https://www.canyon.com/pl/fitness/roadlite/roadlite-al-5-0.html dwa pierwsze mogę testować w realu trzeci wyszukałem w necie ale jesli macie jakieś uwagi lub propozycje to chętnie wysłucham..
manfred1 Napisano 2 Kwietnia 2016 Napisano 2 Kwietnia 2016 Idea świetna sam kiedyś myślałem nad takim rowerem. Jednak gdy siadłem na niego to moja pozycja nie była wygodna. Mam problemy z kręgosłupem lędźwiowym i im bardziej jestem wyprostowany tym mniejszy ból w lędźwiach. Póki co ja jeżdżę na trekingu lekko zmodyfikowanym. Czyli wymieniłem opony na wąskie. Jak dla mnie to najważniejsza jest najmniejsza i największa koronka z tyłu. Reszta to tak jak powiedziałem ujdzie.
grzala25 Napisano 2 Kwietnia 2016 Autor Napisano 2 Kwietnia 2016 testowalem podobne rowery tyle ze sporo tańsze ale bylo spoko wiec celuje w taki rower a z tych trzech w który bys celował?? najmocniejsze kola napęd?
manfred1 Napisano 2 Kwietnia 2016 Napisano 2 Kwietnia 2016 Idea świetna sam kiedyś myślałem nad takim rowerem. Jednak gdy siadłem na niego to moja pozycja nie była wygodna. Mam problemy z kręgosłupem lędźwiowym i im bardziej jestem wyprostowany tym mniejszy ból w lędźwiach. Póki co ja jeżdżę na trekingu lekko zmodyfikowanym. Czyli wymieniłem opony na wąskie. Jak dla mnie to najważniejsza jest najmniejsza i największa koronka z tyłu. Reszta to tak jak powiedziałem ujdzie. Jak dla mnie najważniejsze są tarcze czyli 11-34 i czym większa z przodu. Czyli ten https://www.canyon.com/pl/fitness/roadlite/roadlite-al-5-0.html Ale tak jak mówie to że prosta kierownica to nie wszystko. Ja musiałbym stanowczo podnieść przód. Nie chce Ci tu marudzić ale dla mnie en rower który ma jest spoko tylko żeby był markowy lżejszy i przeznaczony do "ścigacki"
grzala25 Napisano 2 Kwietnia 2016 Autor Napisano 2 Kwietnia 2016 co do podniesienia przodu to kolega ma regulowany mostek moze super nie wyglada ale jest praktyczny...ew jakis spory + druga sprawa jest gdzies u nas przedstawiciel tej marki?
Darek14 Napisano 3 Kwietnia 2016 Napisano 3 Kwietnia 2016 żeby był markowy lżejszy i przeznaczony do "ścigacki" http://www.simplon.com/produkte/active-lifestyle/sport/inissio-tour/full-bike-info/ Spełnia wszystkie wymogi: jest "markowy", "lżejszy" (w rozmairze 55 na Ultegrze waży 8,3 kg) i sićigać się również na nim da. Bagażnikiem i błotnikami się nie przejmuj - to jest tylko opcja.
manfred1 Napisano 3 Kwietnia 2016 Napisano 3 Kwietnia 2016 Piękny ale nie dla mnie. Dłonie moje muszą być wyżej tyłka. Plecy mogą być minimalnie pochylone. Jeśli potrzebuje szybkości i całkowitego pochylenia siadam na kolarke. Dla mnie fitness to musi być przede wszystkim wygoda i brak bólu w plecach ale ja stary jestem i cały powyginany
modrzew Napisano 3 Kwietnia 2016 Napisano 3 Kwietnia 2016 To szukaj crossa albo zwykłego mieszczucha. Fitnes to praktycznie jak szosa, tyle że bez baranka.
manfred1 Napisano 3 Kwietnia 2016 Napisano 3 Kwietnia 2016 Ale ja już nie szukam mam dwa jeden mieszczuch przerobiony do ścigacki a drugi to kolarka.
manfred1 Napisano 3 Kwietnia 2016 Napisano 3 Kwietnia 2016 No ale to nie ja kupuje tylko autor postu. Ja natomiast chętnie zamienil bym te dwa moje na taki jak fitness tylko z podniesiona kierownica. Wszędzie są trekingi mocno toporne nie nadające się do ścigania.
grzala25 Napisano 6 Kwietnia 2016 Autor Napisano 6 Kwietnia 2016 Dzięki za rozwiniecie tematu długo nad tym wszystkim myślałem i faktycznie najbardziej chodzi mi o wygodę w długich trasach testowałem tego fuji na długim dystansie i plecy siadają... od wczoraj testuje Treka 8.4 DS przygotowany przez gościa typowo na szosę i jest super wiec chyba będę celował w rower crossowy bo raczej nie będę się ścigał ..
manfred1 Napisano 6 Kwietnia 2016 Napisano 6 Kwietnia 2016 Ja dziś oglądałem treki tak od 5 tys w górę ale niestety. Jak spytalem gościa czy są trekingi do scigacki to popatrzył na mnie z politowaniem. Ech chciałbym się poscigac z kolesiem i zobaczyć czy taki cwaniak.
newjunior Napisano 7 Kwietnia 2016 Napisano 7 Kwietnia 2016 jak masz problemy z kręgosłupem to ci polecę kierownice http://rowertour.com/xlc-kierownica-gieta-palak-trekking-multifunkcyjna-25-4-x-585mm-czarna.html sam taka zamontowałem w swoim crossie, bo jazda z prosta kierownica sprawiała mi dolegliwości bólowe
grzala25 Napisano 7 Kwietnia 2016 Autor Napisano 7 Kwietnia 2016 Oj straszna koza ta kierownica:) dziś miałem okazje jeździć na krossie evando całkiem spoko jednak ten Trek najbardziej mi pasi ale w konfiguracji jaka testowalem to jedynie provident lub skok pomoże jeśli mogę was prosić to która opcje Ds-a wybrać do późniejszej modyfikacji?
manfred1 Napisano 7 Kwietnia 2016 Napisano 7 Kwietnia 2016 Kierownica odpada może do rekreacyjnej jazdy albo gdzie bety na rower się ładuje ale do ścigacki odpada. Ty ale co tu jeszcze doradzać siadaj na rower przejdź się i będziesz wszystko wiedział
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.