ramol01 Napisano 1 Kwietnia 2016 Napisano 1 Kwietnia 2016 Witam[emoji6] Tak wiem, jeżdżę na Duro [emoji1], ale potrzebowałem taniego i dość wytrzymałego amortyzatora, żeby sprawdzić czy jazda w lesie naprawdę jest taka fajna (jest najlepsza! ). W związku z tym prawdopodobnie niedługo zawita u mnie nowy bike, a w związku z tym aktualny rower sprzedam lub zostawię dla mamy. Ale do rzeczy. Chciałem rozłożyć durnia, wyczyścić, wymienić olej, ale tu pojawia się problem. Odkręciłem lewą(jakby siedzieć na rowerze) śrubę, potem chciałem prawą, czyli zdjąłem pokrętło regulacji tłumienia, wkładam klucz, lekki opór, puściło i... śruba kręci się w obydwie strony nie chcąc "wyjść". Odkręciłem oba korki, z prawej goleni wyjąłem sprężyne i zlałem stary olej. Spróbowałem znów ruszyć tą śrubą od dołu i zauważyłem, że obkręca ona tak jakby (nie wiem jak to nazwać) tuleją w goleni i czymś na samym dnie. Ktoś z Was jest mi w stanie pomóc? Chciałbym przeczyścić tego durnia i wlać w niego nowy olej, ale jak to zrobić skoro nie mogę go rozłożyć.[emoji17] Ponadto pokrętło regulacji mogę wyciągnąć w każdym jego ustawieniu, a kilka dni po zakupie amortyzatora te samo pokrętło dosłownie "wyleciało" z goleni. Prawdopodobnie po lądowaniu z hopki, bo tam je znalazłem Dodam, że Duro rozbieram pierwszy raz. Cytuj
ramol01 Napisano 2 Kwietnia 2016 Autor Napisano 2 Kwietnia 2016 Nie mogę edytować odpowiedzi, więc napiszę w nowym poście. Obraca mi się cały kartridż, nawet po wyjęciu sprężyn i wciśnięciu goleni na maxa w dolne lagi. Cytuj
ramol01 Napisano 14 Kwietnia 2016 Autor Napisano 14 Kwietnia 2016 Do prawdy nikt nic nie wie? Chciałbym też skrócić skok do 100mm lub 80mm, ale nie mogę dziada rozkręcić! [emoji22] Cytuj
Kacperoswaweros Napisano 16 Kwietnia 2016 Napisano 16 Kwietnia 2016 Witam, Mam dokładnie ten sam problem. Znajdzie się jakiś magik? Cytuj
ramol01 Napisano 16 Kwietnia 2016 Autor Napisano 16 Kwietnia 2016 @Kacperoswaweros mam rozwiązanie, dzięki użytkownikowi ACTIVIA kiedy wyciągniesz sprężynę z prawej komory (jakbyś siedział na rowerze) i wylał olej powinieneś zobaczyć gniazdo na imbus, wkładasz w nie pasujący imbus (będziesz musiał zrobić jakąś przedłużke, chyba że już masz ) i wtedy odkręcić od dołu. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.