yamsha Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 Hej, Czy zna ktoś powód i rozwiązanie problemu takiego, że mój damper przestał reagować na pokrętło blokady ? Ciśnienie 105psi, blokada była właczona niedługo, rower mam 2 tyg. nowy. Po wyłaczeniu blokady i ustawieniu wolniejszego powrotu przejechaniu 20m, i przy ponownej próbie zablokowania dampera, okazało się, że nie działa. damper pracuje tak jakby był niezablokowany, wez wzlegu na pozycje pokrętła z blokadą. Czy ktoś może mi pomoć rozwiązać probelm ? Dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piciu256 Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 możliwe że olej jest słabej jakości w środku i się spienił, tak tylko zgaduję bo nie mam pojęcia o budowie tego dampera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 (edytowane) Tak sie nieobejdzie bez zagladniecia do dampera a skoro rower nowy to reklamuj. Edytowane 31 Marca 2016 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yamsha Napisano 1 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 nie zareklamuje go bo nie mam paragonu, pytanie postawie inne. CZy wg niespecjalistycznej wiedzy jaka maj agoscie w serwisach row. moge go rozkrecic i zagladnac co w nim piszczy ? moja wiedza konczy sie na serwisie sprezynowego sr suntoura. Pytam poporstu czy moge zagladnac do niego nie spierząc go jakos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piciu256 Napisano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 a to tylko pogratulować serwis jest trochę trudniejszy niż sprężynowy suntour ale nie jest to inżynieria rakietowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SlezaFanatic Napisano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 (edytowane) Musisz mieć igłę do napełnienia , eiedzę na jakiej wysokosci ustawić ifp oraz pompeczkę która da rade nabić ciśnienie rzędu 400 psi Serwis wykonujemy analogicznie jak tu http://www.dhfr.ru/fox/Content/Service/Rear_Shocks/RP23_Rebuild.htm Edytowane 1 Kwietnia 2016 przez SlezaFanatic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 Zadnego 400psi nie uswiadczysz w IFP w tej fuzji. Chyba na tym forum dawalem info o glebokosci IFP w wersji 190mm, oraj zaleznosc cisnienie IFP vs waga ridera i jak to w realu chodzilo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yamsha Napisano 8 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2016 mam zwykla pompkę do amorów powietrznych do redów 300psi bodajże nada ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2016 Nada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.