roverr Napisano 29 Marca 2016 Napisano 29 Marca 2016 siema, więc od niedługiego czasu przeskakuje mi łańcuch (szosa), tylko nie wiem gdzie będzie przyczyna, czy w linkach, czy łańcuchu, czy w kasecie, czy wymienić. Generalnie wygląda to tak, że na zdjęciu łańcuch w miejscu rozpięcia jest troche zdeformowany i sworzeń po wbiciu na płasko i po pokręceniu kilka razy pedałami zawsze wraca do tego co widać, po lewej wystaje sworzeń, po prawej ogniwo trochę odgięte jest jakby, czy to może być przyczyna? Następnie zdjęcie kasety, nie znam się jeszcze więc po zdjęciu jest ktoś w stanie określić czy zużyty czy jeszcze nie? Końcówki nie mają zadziorów przynajmniej nie zauważyłem. Linki - mam rower z lekko ugiętą ramą i tam linka idzie prosto i czasmi przy przenoszeniu roweru chwyta się tam i linka jest zgięta i poluzowana trochę, ale czy to może mieć wpływ? A dodam jeszcze, że łańcuch nie jest bardzo wyciągnięty na korbie tylko trochę można go naciągnąć
piciu256 Napisano 29 Marca 2016 Napisano 29 Marca 2016 ostatnie 4 koronki wyglądają dość słabo co wskazuje na mocno wyciągnięty łańcuch.
roverr Napisano 29 Marca 2016 Autor Napisano 29 Marca 2016 Dzięki mi się wydawał na w miarę dobry, to spróbujemy z nowym łańcuchem i dam znać
emremigiusz Napisano 29 Marca 2016 Napisano 29 Marca 2016 Ale pierwsze co zrób to wywal to ogniwo.Średnia przyjemność gdy łańcuch nagle się zrywa przy naciśnięciu na pedał.
piciu256 Napisano 29 Marca 2016 Napisano 29 Marca 2016 nowy łańcuch także może przeskakiwać na początku
roverr Napisano 29 Marca 2016 Autor Napisano 29 Marca 2016 Ale pierwsze co zrób to wywal to ogniwo.Średnia przyjemność gdy łańcuch nagle się zrywa przy naciśnięciu na pedał. tym bardziej, że prawa noga, miesiąc po artroskopii, szkoda walnąć w kierownice