Skocz do zawartości

[Rower] MTB do 2,5 tys. 189 cm 80 kg

Kamilek_

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam chciałbym sobie kupić rower i jestem laikiem. Z góry dziękuję za pomoc. Rower miałby służyć do jazdy do pracy 5-7 km i czasem na wypad ze znajomymi do parku ( nie do skakania ). Czytałem dużo na forum, lecz nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Widziałem że taniej jest złożyć rower samemu, ale ja nie potrafię ani nie znam nikogo takiego kto mógłby mi pomóc. Używany chyba raczej odpada bo nie mam jak go przymierzyć. Bardzo podoba mi się rower CUBE AIM SL 2016 kolorystyka jest wręcz super ! 

2e5jz2x.jpg

Co sądzicie o tym sprzęcie ? Widziałem kilka innych sprzętów ale kolorystyka nie jest zbyt piękna. Jeśli ktoś znalazłby troszkę czasu bardzo dziękuje za pomoc !

Pozdrawiam

Napisano

Generalnie podany przez Ciebie Cube raczej osprzętem nie grzeszy jak za swoją cenę. Fakt, że ma ładną kolorystykę, ale przy zmianie amotyzatora (ten raczej za dużo nie wytrzyma) będziesz miał wąski wybór. Po pierwsze przez kolorystykę a po drugie przez brak głowki ramy Tapered.

http://allegro.pl/27-5-silverback-slade-amor-powietrze-slx-wyprzedaz-i6067770284.html

Spójrz na rowerek podany wyżej. Miałem styczność z rowerem tej marki i naprawdę w stosunku ceny do jakości wypada świetnie.

Tutaj masz o wiele lepszy i przez to mniej obsługowy osprzęt, główkę ramy Tapered (bardziej przyszłościowe rozwiązanie) oraz dobrej klasy amortyzator powietrzny.

Do tego dochodzą koła nie- noname, więc za cenę jaką wołają na wyprzedaży nawet bym się nie zastanawiał tym bardziej że została ostatnia sztuka i to w rozmiarze 20 cali, więc odpowiednim

Pozdrawiam

Edit: nie napisałeś nic odnośnie rozmiaru kół, ale wnioskuję po zdjęciu że interesują Cię 27,5 calowce.

Napisano

Zawsze możesz porównać geometrię z innym rowerem, który masz dostępny na miejscu :)

Zawsze możesz porównać geometrię z innym rowerem, który masz dostępny na miejscu :)

Napisano

Ale co?