Benek1988 Napisano 29 Marca 2016 Napisano 29 Marca 2016 Modyfikacje w kross level b4 Witam posiadam rowerek kross level b4 jeżdżę głównie po lasach (Puszcza Zielonka) pytanie co byście zmienili w tym "sprzecie" żeby nadawał się trochę bardziej w teren ?
Marcin9 Napisano 29 Marca 2016 Napisano 29 Marca 2016 (edytowane) W pierwszej kolejności wymienił bym uginacz na amortyzator potem reszte osprzętu. Jaki masz budżet? W sprawie amortyzatora możesz napisać do forumowicza @@ACTIVIA, na pewno coś ciekawego znajdzie Edytowane 29 Marca 2016 przez Marcin9
Benek1988 Napisano 29 Marca 2016 Autor Napisano 29 Marca 2016 Budżet nie jest póki co bliżej określony bo nie chcę robić wszystkiego hurtem tylko systematycznie wprowadzać zmiany . Oczywiście masz na myśli powietrzny pytanie tylko czy jest opcja na większy skok np. 120 mm czy ucierpi na tym np. zwrotność? Nie ukrywam że uwielbiam różnego typu zjazdy i podjazdy ale czy ten rower na dłuższą metę będzie się do tego nadawał? Wiadomo enduro z niego raczej nie będzie;)
pawel2208 Napisano 29 Marca 2016 Napisano 29 Marca 2016 Zmienisz geometrię zmieniając skok amortyzatora. Najrozsądniejszą opcją będzie zakup amortyzatora z takim samym skokiem jaki masz obecnie.
braythe Napisano 30 Marca 2016 Napisano 30 Marca 2016 Posiadam krossa level b4 2015, planuję na dniach zmianę suportu i mechanizmu korbowego, gdyż amortyzator to jednak większe koszty, lecz będzie on następny do zmiany. Chcę zejść trochę z wagi, bo ten rower jest okrutnie ciężki - 15,1kg.
Benek1988 Napisano 31 Marca 2016 Autor Napisano 31 Marca 2016 Napiszcie proszę co jeszcze poza widelcem dobrze było by zmienić (tylko nie piszcie że cały rower tego bym nie zniósł ) nie ukrywam że wciąż jestem trochę zielony w ulepszaniu; )
pawel2208 Napisano 31 Marca 2016 Napisano 31 Marca 2016 (edytowane) Oczywiście na pierwszym miejscu amortyzator, później koła i opony. Z czasem możesz zmieniać resztę podzespołów na te zwyższej grupy - korba, którą planujesz wymienić, siodło, trochę mniejszy zysk będzie z przerzutek, kierownicy z mostkiem i sztycy. Kasetę z łańcuchem wymień jak zajedziesz obecną. Mogą dojść jeszce pedały. Z każdej części trochę wagi i w sumie wychodzi spory ciężar. Takie części jak kierownica, mostek, pedały itp zostawiłbym na koniec a inwestowałbym w napęd (manetki, przerzutka, dobre pancerze i linki). Zyskałbyś sporo na precyzji i ogólnej kulturze pracy napędu Edytowane 31 Marca 2016 przez pawel2208
Alsew Napisano 1 Kwietnia 2016 Napisano 1 Kwietnia 2016 Jak chcesz poczuć różnice to wymień opony na jakieś fajne lekkie zwijanki, a później pomysł o całych kołach. Od jakości i wagi tych elementów najbardziej zależy to jak się jeździ na rowerze. Amor tez by się przydał lepszy...
Rekomendowane odpowiedzi