Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Modyfikacje w kross level b4

Witam posiadam rowerek kross level b4 jeżdżę głównie po lasach (Puszcza Zielonka) pytanie co byście zmienili w tym "sprzecie" żeby nadawał się trochę bardziej w teren ?

Napisano (edytowane)

W pierwszej kolejności wymienił bym uginacz na amortyzator potem reszte osprzętu.

Jaki masz budżet?

 

W sprawie amortyzatora możesz napisać do forumowicza @@ACTIVIA, na pewno coś ciekawego znajdzie 

Edytowane przez Marcin9
Napisano

Budżet nie jest póki co bliżej określony bo nie chcę robić wszystkiego hurtem tylko systematycznie wprowadzać zmiany . Oczywiście masz na myśli powietrzny pytanie tylko czy jest opcja na większy skok np. 120 mm czy ucierpi na tym np. zwrotność? Nie ukrywam że uwielbiam różnego typu zjazdy i podjazdy ale czy ten rower na dłuższą metę będzie się do tego nadawał? Wiadomo enduro z niego raczej nie będzie;)

Napisano

Posiadam krossa level b4 2015, planuję na dniach zmianę suportu i mechanizmu korbowego, gdyż amortyzator to jednak większe koszty, lecz będzie on następny do zmiany. Chcę zejść trochę z wagi, bo ten rower jest okrutnie ciężki - 15,1kg. 

Napisano

Napiszcie proszę co jeszcze poza widelcem dobrze było by zmienić (tylko nie piszcie że cały rower tego bym nie zniósł;) );) nie ukrywam że wciąż jestem trochę zielony w ulepszaniu; )

Napisano (edytowane)

Oczywiście na pierwszym miejscu amortyzator, później koła i opony. Z czasem możesz zmieniać resztę podzespołów na te zwyższej grupy - korba, którą planujesz wymienić, siodło, trochę mniejszy zysk będzie z przerzutek, kierownicy z mostkiem i sztycy. Kasetę z łańcuchem wymień jak zajedziesz obecną. Mogą dojść jeszce pedały. Z każdej części trochę wagi i w sumie wychodzi spory ciężar.

 

Takie części jak kierownica, mostek, pedały itp zostawiłbym na koniec a inwestowałbym w napęd (manetki, przerzutka, dobre pancerze i linki). Zyskałbyś sporo na precyzji i ogólnej kulturze pracy napędu :)

Edytowane przez pawel2208
Napisano

Jak chcesz poczuć różnice to wymień opony na jakieś fajne lekkie zwijanki, a później pomysł o całych kołach. Od jakości i wagi tych elementów najbardziej zależy to jak się jeździ na rowerze. Amor tez by się przydał lepszy...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...