Przemolbtz Napisano 29 Marca 2016 Napisano 29 Marca 2016 Witam serdecznie forumowiczów. Jeżdżę rowerem od 2 lat. Raczej typowe XC. Nie startuje w zawodach tylko śmigam dla przyjemności, do tej pory na rowerze giatnt XTC 3 z wymienionym osprzętem na lepszy niż oryginalny. Ostatnio zastanawiam się nad wymianą ramy na inną ale chce zostawić cały swój osprzęt czyli koła 26 cali itd. W oko wpadła mi rama Bergamont Fastlane 9.9 ale nie ma o niej opinii w sieci. jest lekka i ma 100mm skoku tylnego zawieszenia. Mogę ją dostać za tysiąc zł. w stanie jak nowa ze sterami,sztycą, zaciskiem, i damperem Fox RP2. Jakieś inne propozycje w cenie do 1500zł? Skłaniam się raczej w stronę fula. Mam 184cm wzrostu więc rama 18-19cali.
Silver400 Napisano 31 Marca 2016 Napisano 31 Marca 2016 Dlaczego chcesz wymienić ramę? Coś z twoją nią nie tak? Taki full będzie cięższy, wolniejszy i mniej efektywny od tego co masz. Do tego wpompujesz w sprzęt 1000zł a finalnie zostaniesz z małym kołem i starą geometrią. I co do tej nowej/starej ramy, chcesz to kupić z pewnego źródła czy allegro? Wypadało by taką ramę bardzo dokładnie obejrzeć, na fullach XC często ludzie jadą w ostre góry i trochę przeginają.
Przemolbtz Napisano 2 Kwietnia 2016 Autor Napisano 2 Kwietnia 2016 Rama to pewniak od znajomego. Moja rama też jest w sumie stara bo ma z 4 lata a jeździ się na niej ok. Ja do tej nowej i starej geometrii to podchodzę raczej z dystansem bo znam ludzi co na 15 letnich rowerach wygrywają zawody.Rama ma być wygodna. Kół też nie chcę zmieniać bo mam fajne lekkie obręcze których mi szkoda a zmiana koła na np 27,5 to dla mnie żadna zmiana na lepsze. Co do tego bergamota to się w sumie rozmyśliłem bo za mało o nim inf. w sieci ale nadal szukam ramy full do xc i weekendowych wypadów w góry za około 1500zł. Full owszem będzie cięższy i wolniejszy ale mega wygodniejszy:) Propozycje?