Patryk102 Napisano 28 Marca 2016 Napisano 28 Marca 2016 Witam, http://www.fotosik.pl/zdjecie/29d00e30b22cee5f - czy dana opona nadaje się już do wymiany? Jeżeli tak to czy musi być taka sama jak w drugim kole? (bieżnik)
talento259 Napisano 28 Marca 2016 Napisano 28 Marca 2016 Opona kończy się bez wątpienia. Bieżnik nie musi być oczywiście taki sam jak na drugim kole.
Patryk102 Napisano 28 Marca 2016 Autor Napisano 28 Marca 2016 A zerknij jeszcze na przednią, zostawić jeszcze: https://zapodaj.net/555c2c3d68c31.jpg.html i https://zapodaj.net/9648f7051bd5d.jpg.html
talento259 Napisano 28 Marca 2016 Napisano 28 Marca 2016 Przednia jest w lepszym stanie, zostaw do końca.
Alsew Napisano 28 Marca 2016 Napisano 28 Marca 2016 Lepiej wrzuć ta z przedniego koła na tył do zajechania, a na przód daj nową...
Patryk102 Napisano 30 Marca 2016 Autor Napisano 30 Marca 2016 Dobry pomysł, przy kupnie wystarczy, że wezmę 26x2 czy jeszcze zwracać na coś uwagę?
talento259 Napisano 30 Marca 2016 Napisano 30 Marca 2016 Wystarczy. Zobacz jeszcze po jakim terenie jeździsz, bo są opony slick - na asfalt, semi-slick - uniwersalne i normalne terenowe.
Mod Team adamos Napisano 30 Marca 2016 Mod Team Napisano 30 Marca 2016 Widać, że opona używana sporo na asfalcie i to na wyższych ciśnieniach.Jeśli nie jeździsz lub jeździsz niewiele w terenie pomyśl na slickiem/semi-slickiem. Jeśli jeździsz w terenie obie opony do wymiany.
Patryk102 Napisano 30 Marca 2016 Autor Napisano 30 Marca 2016 Większość to to drogi utwardzone, czasami las, ale jakiś trudniejszy teren typu dziury to nie.
Patryk102 Napisano 1 Kwietnia 2016 Autor Napisano 1 Kwietnia 2016 Lepiej wrzuć ta z przedniego koła na tył do zajechania, a na przód daj nową... Swoją drogą dlaczego tak lepiej?
Fenthin Napisano 1 Kwietnia 2016 Napisano 1 Kwietnia 2016 Jeśli miałbyś wybierać, w przypadku roweru wolisz poślizg przedniego czy tylnego koła? Po drugie, przednie koło ma zdecydowanie więcej do roboty niż tylne. Inna sprawa, że takie rozwiązanie to wyłącznie jakiś tam kompromis na chwilę. Obie opony powinny być w dobrym stanie.
Patryk102 Napisano 1 Kwietnia 2016 Autor Napisano 1 Kwietnia 2016 Myślałem, że koło napędowe jest ważniejsze, w takim razie rzeczywiście na przód.
SovaLTD Napisano 1 Kwietnia 2016 Napisano 1 Kwietnia 2016 Myślałem, że koło napędowe jest ważniejsze, w takim razie rzeczywiście na przód. Tak jak napisał @Fenthin, obie opony powinny być w dobrym stanie, ale to się bardziej tyczy jazdy w terenie, błoto, piasek itp. Na utwardzonych drogach możesz sobie pozwolić nieco bardziej zajechać opony
Patryk102 Napisano 2 Kwietnia 2016 Autor Napisano 2 Kwietnia 2016 No to mam 1 nową, 1 powiedzmy start a połowicznie. Rozumiem, że jak dam nową na przód, to po czasie wymienię tylną, która się szybciej ściera i po dłuższym czasie one się wyrównają jakby.
Sansei6 Napisano 2 Kwietnia 2016 Napisano 2 Kwietnia 2016 Szybciej sie ściera Ci tył, bo pewnie bawisz sie w "rysowanie hamowaniem". Blokowanie tylnego koła to nie jest poprawne hamowanie, ale to juz temat w innym wątku ciągnięty
Patryk102 Napisano 2 Kwietnia 2016 Autor Napisano 2 Kwietnia 2016 Nie rysuje, ogólnie hamuje tylnym więcej, odkąd widziałem jak ktoś zahamował przednim i poleciał na głowę.
modrzew Napisano 2 Kwietnia 2016 Napisano 2 Kwietnia 2016 To że ktoś nie umie jeździć, nie znaczy że masz nabierać złych nawyków
Sansei6 Napisano 2 Kwietnia 2016 Napisano 2 Kwietnia 2016 Ja hamuję przodem i jeszcze nigdy przez to na głowę nie poleciałem, trzeba umieć ...a przedni to podstawowy!
Patryk102 Napisano 3 Kwietnia 2016 Autor Napisano 3 Kwietnia 2016 Ja hamuje głównie tyłem, założę na przód nową oponę, tą starą dam na tył, za rok lub 2 tylną wymienię na nową bo się szybciej zużywa. Ogólnie im mocniej napompowana tym szybciej się ściera?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.