amortyzol Napisano 28 Marca 2016 Udostępnij Napisano 28 Marca 2016 Hej ! Chciałbym się zapytać, czy wymiana oleju w tłumiku CTD z 2013 znacząco różni się od tej w modelu 2014 ? Jakich (niestandardowych) narzędzi będę potrzebował ? Mam olej, a nie chcę wydawać kilku stówek za robotę w serwisie. z góry dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amortyzol Napisano 1 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 Nikt nie otwierał takiego cuda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piciu256 Napisano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 niestandardowych narzędzi o ile się nie mylę żadnych nie potrzeba- tylko kilka kluczy, ale pamiętaj że według instrukcji tylko autoryzowany serwis umie go rozkręcić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amortyzol Napisano 1 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 W foxowskiej instrukcji jest pokazane takie coś do czego wkłada się strzykawkę (całość wynosi około 5 dyszek ). Jest to niezbędne ? Mogę zalać tłumik zwykłą strzykawką jak to zawsze czyniłem w wynalazkach innych marek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piciu256 Napisano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 jak użyjesz zwykłej strzykawki to dostaniesz wyrok śmieci pokwitowany przez samego właściciela fox'a a tak na serio to co ma się stać? to nie jest inżynieria rakietowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amortyzol Napisano 1 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 A nie zapowietrzy się wtedy ? Bo na "oryginalnym zestawie" jest uszczelka... Słyszałem, że te tłumiki CTD są jakieś wyjątkowo "wybredne" na nieautoryzowane traktowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piciu256 Napisano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 w sumie to nie jestem pewien jak to wygląda, ale przecież otwierając tłumik już dostaje się do środka powietrze a wogóle po co chcesz ruszać olej w tłumiku? wiem że fox zaleca 50h ale w realu olej bardzo powoli się przepracowuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amortyzol Napisano 1 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 Okej, źle się wyraziłem. Chodziło mi o to, czy się dobrze odpowietrzy Nigdy jeszcze przez 3 lata nie jeździłem na jednym oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piciu256 Napisano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 ja w tłumiku nie ruszam oleju póki nie zmieni koloru chociaż trochę, czyli w sumie jeszcze nigdy (znaczy raz zmieniłem ale zmusił mnie do tego uszkodzony oring i chęć przejścia na mniej lepki) ale oczywiście olej semi bath wymieniam profilaktycznie co sezon, ale to olej samochodowy i tylko 15ml na goleni więc nic nie kosztuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amortyzol Napisano 1 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 Ale robiłeś kiedyś z CTD ? Bo tam to wygląda trochę inaczej niż w standardowych tłumikach http://service.foxracingshox.com/consumers/Content/Service/Forks/FIT_CTD/FIT_CTD.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amortyzol Napisano 2 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2016 (edytowane) Zrobione Okazało się że to wersja O/B, więc serwis niczym nie różni się od standardowych tłumików. Po zalaniu Silkolene, Float z powrotem dostał skrzydeł Edytowane 2 Kwietnia 2016 przez amortyzol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.