Skocz do zawartości

[serwis] Suntour Duro - pełny serwis


skimir

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Wpadł mi w ręce suntour duro. Wersja z pokrętłami na koronie do regulacji napięcia sprężyn oraz z pokrętłem w prawej goleni do regulacji tłumienia.

Amortyzator w dosyć dobrym stanie, nie ma luzów, troszkę wyślizgane lagi ale też nie mocno starta czarna powłoka.

 

Jak wykonać pełny serwis tego amortyzatora? W necie znalazłem filmik z instrukcją demontażu.

Pytania:

Jaki olej zastosować do tłumika?

Czy są jakieś zestawy uszczelek czy trzeba kombinować? Jaką uszczelkę przeciwkurzową zastosować? Co tam jeszcze w środku się wymienia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz to na priv mogę Ci podesłać link do poradnika na innej stronce, gdzie facet skracał sprężynę w durniu. To prosty amorek, więc jak raz zobaczysz jego bebechy to będziesz mógł go serwisować z zamkniętymi oczyma[emoji12] Mam uszczelki od RST Launch, a one chyba pasują do Duro bo jest taka sama średnica goleni? (jeśli błądzę, to od razu niech mnie ktoś poprawi). Jeśli jesteś leniwy i nie chce Ci się czytać poradnika, to na YT jest filmik, gdzie koleś rozbiera, czyści i zalewa amorek świeżym olejem i od razu mówi jaki olej nadaje się do Duro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...