skimir Napisano 28 Marca 2016 Napisano 28 Marca 2016 Witam Wpadł mi w ręce suntour duro. Wersja z pokrętłami na koronie do regulacji napięcia sprężyn oraz z pokrętłem w prawej goleni do regulacji tłumienia. Amortyzator w dosyć dobrym stanie, nie ma luzów, troszkę wyślizgane lagi ale też nie mocno starta czarna powłoka. Jak wykonać pełny serwis tego amortyzatora? W necie znalazłem filmik z instrukcją demontażu. Pytania: Jaki olej zastosować do tłumika? Czy są jakieś zestawy uszczelek czy trzeba kombinować? Jaką uszczelkę przeciwkurzową zastosować? Co tam jeszcze w środku się wymienia? Cytuj
ACTIVIA Napisano 28 Marca 2016 Napisano 28 Marca 2016 Na dzień dobry to daj tu jakieś fotki amorka Cytuj
moize Napisano 29 Marca 2016 Napisano 29 Marca 2016 Szczerze to nie bardzo jest tutaj co serwisować. Możesz go przejrzeć, wyczyścić i wymienić olej ale nie wiele to da, chyba że amortyzator jest w naprawdę złym stanie. Cytuj
skimir Napisano 29 Marca 2016 Autor Napisano 29 Marca 2016 Oj, a co ma dać? Cudów się nie spodziewam ale amortyzator luzów nie ma, chodzi płynnie, regulacja tłumienia działa, więc po zrobieniu serwisu oczekiwałbym jedynie przedłużenia jego sprawności. Cytuj
ACTIVIA Napisano 29 Marca 2016 Napisano 29 Marca 2016 No to wystarczy żebyś zrobił prosty serwis. Rozebranie - Czyszczenie - Smarowanie - Poskładanie Cytuj
skimir Napisano 30 Marca 2016 Autor Napisano 30 Marca 2016 Posiadasz może na zbyciu przeciwkurzówki do tego sprzętu? Cytuj
ACTIVIA Napisano 30 Marca 2016 Napisano 30 Marca 2016 Mam lecz nówki http://activia.sgl.pl/cena/czesci-zamienne-suntour/uszczelki-i-podzespoly/uszczelki_uszczelka-przeciwkurzowa-do-suntour-duro-32mm/514 Cytuj
ramol01 Napisano 30 Marca 2016 Napisano 30 Marca 2016 Jak chcesz to na priv mogę Ci podesłać link do poradnika na innej stronce, gdzie facet skracał sprężynę w durniu. To prosty amorek, więc jak raz zobaczysz jego bebechy to będziesz mógł go serwisować z zamkniętymi oczyma[emoji12] Mam uszczelki od RST Launch, a one chyba pasują do Duro bo jest taka sama średnica goleni? (jeśli błądzę, to od razu niech mnie ktoś poprawi). Jeśli jesteś leniwy i nie chce Ci się czytać poradnika, to na YT jest filmik, gdzie koleś rozbiera, czyści i zalewa amorek świeżym olejem i od razu mówi jaki olej nadaje się do Duro. Cytuj
moize Napisano 31 Marca 2016 Napisano 31 Marca 2016 Potem pakują uszczelki z jednych amorków do drugich i dziwią się że anoda albo teflon się wyciera. Jeśli szanujesz swój sprzęt, obojętnie czy to duro czy fox, nie robisz takich zabiegów. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.