Skocz do zawartości

[szosa] przymiarki do zakupy pierwszej szosówki

koddi

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak w temacie koledzy forumowicze ...
Do tej pory jeździłem Kross R4 MTB na 2,1 oponie, przymierzam się do typowej szosówki z barankiem. Mam nadzieje że zmniejszy to opory zwiększy prędkość i pozwoli zaoszczędzić siły na podjazdach.

Jako że to pierwsza szosa nie mam żadnego porównania pomiędzy mtb a szosą.

Napisano

Jako że mieszkam w norwegi to około 5000 nok +/-2500 zł

W zasięgu portfela jest Gaiva strada sora

Model 2015

Napisano

I taki właśnie na start jest mi potrzebny żeby technicznie nauczyć się jeździć no i przede wszystkim mieć przyjemność z jazdy...
Nie mam doświadczenia ale czy z szosowymi rowerami nie jest podobnie jak z mtb ... geometria ramy, ramie nie równa ?

Napisano

Witam podłączę się pod twój post bo nie chcę zaczynać następnego o podobnym temacie.
Szukam pierwszej szosówki w swojej karierze bo załapałem bakcyla kolarskiego,
Mieszkam w uk, i mam wzrostu 187, rozmiar ramy chyba 58?
Znalazłem takie to rowerki w dobrej cenie jak mi się zdaje. 
Co myślicie nadadzą się na pierwszą szosę?
Proszę o opinię.

- Cube Peloton Pro 2015:

http://www.cyclesurgery.com/cube-peloton-pro-2015//bikes-components-bikewear/fcp-product/59816?listing=true

- Trek 1.1 2016:

http://www.cyclesurgery.com/trek-1.1-2016//bikes-components-bikewear/fcp-product/59178?listing=true

- Kona Zing

http://www.cyclesurgery.com/kona-zing//bikes-components-bikewear/fcp-product/61647?listing=true

rozmiar 59 nie wiem czy nie będzie za duży?

Co myślicie?
albo rzućcie swoje typy?
Pozdrawiam wszystkich 

Napisano

I taki właśnie na start jest mi potrzebny żeby technicznie nauczyć się jeździć no i przede wszystkim mieć przyjemność z jazdy...

Nie mam doświadczenia ale czy z szosowymi rowerami nie jest podobnie jak z mtb ... geometria ramy, ramie nie równa ?

Raczej w szosie geometrie ram są zachowawcze porównując różnych producentów w porównaniu do MTB.