koddi Napisano 19 Marca 2016 Napisano 19 Marca 2016 Jak w temacie koledzy forumowicze ...Do tej pory jeździłem Kross R4 MTB na 2,1 oponie, przymierzam się do typowej szosówki z barankiem. Mam nadzieje że zmniejszy to opory zwiększy prędkość i pozwoli zaoszczędzić siły na podjazdach.Jako że to pierwsza szosa nie mam żadnego porównania pomiędzy mtb a szosą.
koddi Napisano 19 Marca 2016 Autor Napisano 19 Marca 2016 Jako że mieszkam w norwegi to około 5000 nok +/-2500 zł W zasięgu portfela jest Gaiva strada sora Model 2015
erzurum Napisano 19 Marca 2016 Napisano 19 Marca 2016 aluminiowa rama, karbonowy widelec + sora, w tej cenie taki zestaw jest możliwy ale to wystarczy na początek.
koddi Napisano 20 Marca 2016 Autor Napisano 20 Marca 2016 I taki właśnie na start jest mi potrzebny żeby technicznie nauczyć się jeździć no i przede wszystkim mieć przyjemność z jazdy...Nie mam doświadczenia ale czy z szosowymi rowerami nie jest podobnie jak z mtb ... geometria ramy, ramie nie równa ?
tkaczos Napisano 20 Marca 2016 Napisano 20 Marca 2016 Witam podłączę się pod twój post bo nie chcę zaczynać następnego o podobnym temacie.Szukam pierwszej szosówki w swojej karierze bo załapałem bakcyla kolarskiego,Mieszkam w uk, i mam wzrostu 187, rozmiar ramy chyba 58?Znalazłem takie to rowerki w dobrej cenie jak mi się zdaje. Co myślicie nadadzą się na pierwszą szosę?Proszę o opinię. - Cube Peloton Pro 2015: http://www.cyclesurgery.com/cube-peloton-pro-2015//bikes-components-bikewear/fcp-product/59816?listing=true - Trek 1.1 2016: http://www.cyclesurgery.com/trek-1.1-2016//bikes-components-bikewear/fcp-product/59178?listing=true - Kona Zing http://www.cyclesurgery.com/kona-zing//bikes-components-bikewear/fcp-product/61647?listing=true rozmiar 59 nie wiem czy nie będzie za duży? Co myślicie?albo rzućcie swoje typy?Pozdrawiam wszystkich