rmk83 Napisano 16 Marca 2016 Udostępnij Napisano 16 Marca 2016 Cześć 30 tys km bez żadnego serwisu stworzyło z mojego obecnego amortyzatora, ciężką wersję sztywnego widelca. To był jedyny element roweru, którego nigdy nie serwisowałem, zaniedbałem więc czas na jego wymianę. Model, na którym jeżdżę to SR SUNTOUR NEX4610-V3-HLO, 75mm, coil/ Speed Lock. Jeżdżę w większości po asfalcie, ale szutry i leśne drogi też są mi nieobce. Zależy mi na tym abym odczuł delikatną zmianę in plus w stosunku do tego co oferował mi mój amor (jak był jeszcze w stanie ok . Na pewno musi być blokada skoku, a jego wartość sam nie wiem jaka być powinna do mojego stylu jeżdżenia. To ma być po prostu trochę lepszy amor niż posiadam obecnie, nie chciałbym wydawać majątku ale też nie chcę kupić byle czego. Nie mam kompletnie rozeznania w temacie więc z góry dzięki za porady w tym temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin9 Napisano 16 Marca 2016 Udostępnij Napisano 16 Marca 2016 Niedrogi czyli ile? Rura sterowa? Napisz do forumowicza @@ACTIVIA, na pewno znajdzie coś ciekawego dla Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vdcmike Napisano 16 Marca 2016 Udostępnij Napisano 16 Marca 2016 Zmianę poczujesz na powietrznym NRX. Jak będziesz dbał (serwisował) to możesz brać najtańszą jego wersję D-RL Air. Odporniejszy (ale i sporo droższy) na brak regularnych smarowań będzie E-RL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.