adamsanders Napisano 16 Marca 2016 Udostępnij Napisano 16 Marca 2016 Witam, na wstępie zaznaczam że mam świadomość iż takich tematów jak mój na forum wiele... no ale. Temat amortyzatora poruszałem już w zeszłym sezonie nieco w innej formie, teraz pojawił się zastrzyk dodatkowej gotówki więc realna szansa na wymianę. Rower Scott scale 770 rocznik 2015 http://www.scott.pl/produkt/158/466/rower-scale770/ Wideł to Suntour XCR RL-R / Coil Spring 1 1/8” Steerer / zdalna blokada reb. Adj / skok: 100mm Panowie co polecacie? na pewno ośka 9mm bo inna mi nie podejdzie. Czy natomiast koniecznie brać taper? skok rozumiem że musi być 100mm żeby nie zmienić kąta główki? Nie znam się za bardzo na tym wszystkim ale z tego co widzę to warto zwrócić uwagę na amory santoura i rock shoxa czy może coś jeszcze brać pod uwagę? Znalazłem taką aukcję na allegro http://allegro.pl/amortyzator-rock-shox-reba-rl-solo-air-27-5-i6056899622.html z tym że wideł 120mm ale chyba można zmienić skok? do jakiej kwoty ewentualnie warto licytować, chyba taki amor jest wart sporo więcej więc przekroczy to mój budżet. Kwota tysiąca zł do lekkiego naciągnięcia z tym że skoro mój Suntour jest 1 1/8 a jak wezmę taper to trzeba coś ze sterami kombinować - dodatkowe koszty? Oczywiście mówimy tutaj o 27.5, manetka z blokadą skoku nie jest konieczna. Marzeniem natomiast kolor czarny Waga nie bez znaczenia - chcę małymi kroczkami odchudzić trochę rower a na uginaczu i kołach można ugrać najwięcej. XCR waży w zależności od strony od 2200 do 2500g. Pomożecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...