MakavellQ Napisano 15 Marca 2016 Napisano 15 Marca 2016 Witam Planuję zakupić opony typu semi-slick do roweru górskiego.Więc mógłby ktoś poradzić mi jakie do kwoty 100zł? Pozdrawiam
talento259 Napisano 15 Marca 2016 Napisano 15 Marca 2016 Do 100 za sztukę? - Polecam Schwalbe Marathon Plus albo Mondial Jeśli za parę - polecam Kendy Khan albo Schwalbe CX Comp ew Schwalbe Land Cruisier.
lewocz Napisano 15 Marca 2016 Napisano 15 Marca 2016 Kiedyś dużo jeździłem na Hutchinsonach. Widzę, że Piranha jest w niezłej cenie. http://allegro.pl/opona-mtb-hutchinson-air-light-piranha-26-x-2-00-i6057667040.html
CentrumRowerowe Napisano 15 Marca 2016 Napisano 15 Marca 2016 Cześć Nie podałeś jak szerokich opon szukasz więc zacznę od węższych i szybszych Continental Sport Contact II - bardzo uniwersalna opona do miasta i na szutr i na szosę, Schwalbe Sammy Slick - definicja semi slicka, Schwalbe Big Apple Plus - balonowy semi slick z wkładką antyprzebiciową z nowoczesnej mieszanki gumy o niskich oporach toczenia, jest też lżejsza wersja bez dodatkowego zabezpieczenia antyprzebiciowego. Maxxis Worm Drive - najbardziej terenowa
Kolmark Napisano 16 Marca 2016 Napisano 16 Marca 2016 Do treningów na asfalcie używam Big Apple 2.0 i jestem póki co bardzo zadowolony - cisza, komfort, ale i średnica koła się nie zmniejsza jak przy oponach 1,5 cala. Zadowolony jestem również z tego, że w tej cenie, jaka jest na stronie Centrum to ja kupiłem dwie... Dobre semislicki to kiedyś były Geax Mezcal, zadziwiająco dobrze trzymały na podjazdach i w skrętach, niemniej są stosunkowo ciężkie, zwłaszcza wersja TNT. Jako uniwersalna opona trenigowa, terenowo-asfaltowa świetnie sprawuje się nieśmiertelny Hutchinson Python Air Light 2.0, albo Continental Race King, wspomniana wyżej Piranha, Geax Saguaro, generalnie tego typu drobny bieżnik.Do jazdy po asfalcie (90% asfalt, 10% twarde drogi gruntowe), używałbym raczej łysego Big Apple. Szkoda po prostu bieżnik ścierać na asfalcie. Jeśli szukasz opony do wyścigów, to brałbym Pythona lub Saguaro w najlżejszych wersjach, tyle że na tym trzeba umieć jeździć w trudnych warunkach. Python ma tę zaletę, że jest bardzo wysoki w stosunku do szerokości, co pozwala na jazdę na niskich ciśnieniach i jeszcze lepszą trakcję i komfort w terenie, nawet na dętce.
endrzer Napisano 16 Marca 2016 Napisano 16 Marca 2016 Ja w lipcu założyłem Schwalbe Range Cruisera 1.75. Oponka niezła, choć myślałem, że będzie trochę szybsza na asfalcie. Na plus to że w lekkim terenie daje radę. Przebieg ok. 2 tys i jakoś nie ubyło jej za dużo. Są lepsze warianty ale ta oferuje przyzwoite parametry za przyzwoitą cenę: 53PLN sztuka z wysyłką: http://allegro.pl/opona-schwalbe-range-cruiser-26-x-1-75-47-559-i5980402272.html
Alsew Napisano 16 Marca 2016 Napisano 16 Marca 2016 Można wymienić wszystkie opony jakie są tylko co z tego jak nie wiadomo gdzie autor tematu ma zamiar jeździć... Wiec o doradadzaniu nie ma mowy...
MakavellQ Napisano 16 Marca 2016 Autor Napisano 16 Marca 2016 Dzięki koledzy za tak liczne odpowiedzi ;D Z tych wszystkich propozycji jak na razie moim faworytem są opony MAXXIS Wormdrive 26 x 1,90 Semi Slick
cervandes Napisano 16 Marca 2016 Napisano 16 Marca 2016 To jeszcze Hurricane obejrzyj. Ciche i szybkie, do tego w terenie też dadzą sobie radę.
Alsew Napisano 16 Marca 2016 Napisano 16 Marca 2016 Te Wormdrive mają ciekawa wagę ale krąży o nich opinia papierowych i podatnych na przebicia a do tego w terenie podobno gorsze niż Hurrican, dlatego jak stałem przed takim wyborem jak Ty to kupiłem Hurricany...
przmor Napisano 16 Marca 2016 Napisano 16 Marca 2016 Tez szukalem opon i kupilem Maxxis Crossmark. Wersja zwijana po okolo 52zl/szt.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.