Skocz do zawartości

[1200-1400zł] Rower do jazdy do pracy i na weekendy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

czy jest sens kupować rower na dłużej, czy powinienem raczej poczekać miesiąc/dwa(kiepska perspektywa - wiosna się już zaczyna) lub wziąć coś lepszego na raty?

Założenie jest takie, żeby mieć czym jeździć do pracy/na basen, ale chciałbym też wziąć pod uwagę całodniowe wypady na weekend, raczej po spokojnych trasach.

Od razu mówię, że kompletnie nie znam się na rowerach i byłby to pierwszy, który kupiłbym za własne pieniądze, wcześniej miałem jedynie po bracie lub od kogoś pożyczałem na wypady.

Waga: 95kg

Wzrost: 190cm

Dziękuję za wszelką pomoc i pozdrawiam.

Taka porada ode mnie - tak zrobiłem wcześniej (mam nadzieję że reszta mnie nie zlinczuje), chcesz coś na dojazd do roboty lub na weekendowe spokojne jazdy - weź sobie coś z decathlona w cenie którą podałeś (a to jest właściwie minimum za rower który ma jakiś czas posłużyć nawet rekreacyjnie), choćby rockridera 500 lub model wyżej, bo po 1 nie potrzebujesz jakiegoś mega sprzętu, a po drugie skoro nie znasz się na rowerach to przynajmniej na początku większość spraw konserwacyjno naprawczych będzie robił za Ciebie sklep który akurat w tym przypadku naprawy przeprowadza od szybko i większość za darmo bo większość rzeczy podpinają pod gwarancję. Takie mam doświadczenie z tym sklepem.

Jeżeli wciągniesz się na dobre w rower, zaczniesz jeździć więcej i mocniej (tak zrobiłem później ;) ), z czasem dozbierasz sobie na coś konkretnego a na tanim b'twinie nauczysz się serwisu no i masz zapasowy rower :)

Możesz też od razu dozbierać i kupić coś droższego i lepszego niż 1400 zł tylko musisz się zastanowić czy na początek warto.

A najlepiej zrobisz jak poczekasz na więcej odpowiedzi ;)

pzdr!

Hey!

Dzięki wielkie za poradę, brzmi spoko, 2 decathlony mam niedaleko i już nawet rozważałem taką opcję - ale bałem się, że kupno w sklepie może skończyć się na tym, na czym kończy się zakup roweru w supermarkecie...