Romanek5 Napisano 12 Marca 2016 Udostępnij Napisano 12 Marca 2016 Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Sezon zbliża się wielkimi krokami , a ja wpadłem na pomysł serwisowania mojego amortyzatora. Znalazłem pięknie pokazane jak to zrobić <link>: http://service.foxracingshox.com/consumers/Content/Service/Forks/F-Series/F100RLC_F80RLC.htm Aktualnie myślę o zakupie wszystkich uszczelek + oleju do mojego amortyzatora i tutaj pojawia się pytanie. Czy ktoś może robił to wcześniej ? Może lepiej wysłać amortyzator do serwisu,zamiast się w tym babrać? Znacie może jakieś dobre zestawy które wytrzymają bez problemu jeden sezon (a może więcej ?) ~6k km Poproszę o linki. Z góry dziękuję za pomoc . Pozdrower ! :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 13 Marca 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 13 Marca 2016 Jakie uszczelki chcesz wymienić? Wymień olej plus uszczelki kurzowe i po sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Romanek5 Napisano 13 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2016 Wiesz co chce wymienić dosłownie wszystko co się da. <amortyzator nie był serwisowany przez jakieś ~13k km> Każdą uszczelkę jaką można kupić - zrobić to raz a porządnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dran2 Napisano 13 Marca 2016 Udostępnij Napisano 13 Marca 2016 Po 13kkm może już nie być co serwisować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 14 Marca 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 14 Marca 2016 Uszczelki do RLC możesz kupić na ebay http://www.ebay.pl/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=803-00-078&_sacat=0 Tu możesz zobaczyć ,jak wygląda serwis tłumika RLC http://service.foxracingshox.com/consumers/Content/Service/QuickTech/07_32mm_RL_RLC_Cartridge_Service.htm chyba,że masz wersje FIT RLC http://service.foxracingshox.com/consumers/Content/Service/QuickTech/32FITFullServiceProc.htm IMO jeśli wszystko dobrze działa, to nie widzę potrzeby serwisowania tłumika. Wszystko zależy od warunków, w których amorek jeździł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.