profanator Napisano 12 Marca 2016 Napisano 12 Marca 2016 Witam serdecznie. Mam pytanko. Postanowiłem trochę zmodernizować rower. Zakupiłem cały osprzęt na Dyna Sys Slx-a ale to nie jest ważne. Kupiłem też okazyjnie amorka Manitou Minute TS AIR ale z rurą tapered 1.5' dół i 1.1/8 góra i tu się zaczynają schody jak to zmontować. Mam ramę Kona Blast z 2011 a w niej główka 1.1/8 i klops. Mam pytanko czy można kupić jakiś reduktor czy inny wynalazek żeby to obejść i założyć. Nie widzi mi się kupno nowej ramy już i tak wydałem dużo na sprzęt. No chyba że znajdę na alledrogo czy z drugiej ręki ramę za 500 zyli. Albo drugie wyjście sprzedać tego amorka i kupić normalny na 1.1/8. Pozdrawiam Mariusz Cytuj
piciu256 Napisano 12 Marca 2016 Napisano 12 Marca 2016 ramę taper najtaniej raczej to 600zł, są stery redukcyjne- np. FSA Orbit ITA, kosztują koło 90zł z przesyłką. Cytuj
modrzew Napisano 12 Marca 2016 Napisano 12 Marca 2016 Trzeba było myśleć przed zakupem, żadna to okazja skoro może i tanio ale nie pasuje i już Jest czasem niewielka szansa, że główka danej ramy pod 1 1/8" przyjmie 1,5", ale musisz to sam sprawdzić/pomierzyć u siebie. Osobna historia to zakup odpowiednich sterów do takiej kombinacji - nie są zbyt popularne i łatwo dostępne. Cytuj
Mod Team sznib Napisano 12 Marca 2016 Mod Team Napisano 12 Marca 2016 Żeby zastosować ten patent rama musi być pod stery półzintegrowane (średnica osadzenia 44mm). Wtedy trzeba zakupić takie cuś: http://allegro.pl/cane-creek-ster-dolny-40-ec44-1-5-cyklomania-i6014089271.html i można zamontować widła Tapered. Inna opcja to wymiana sterówki u Activii. Cytuj
gtb Napisano 12 Marca 2016 Napisano 12 Marca 2016 Już raz o to pytałeś http://www.forumrowerowe.org/topic/198589-manitou-minute-ts-air-stery-do-minute/ i dostałeś kilka opcji (warunkiem jest jak pisze @@sznib średnica osadzenia 44mm). Cytuj
piciu256 Napisano 12 Marca 2016 Napisano 12 Marca 2016 (edytowane) a rzeczywiście ponowiony temat... czemu tak? tutaj masz fsa ita a tutaj cloud perform na maszynach, cane creek strasznie drogi Edytowane 12 Marca 2016 przez piciu256 Cytuj
profanator Napisano 12 Marca 2016 Autor Napisano 12 Marca 2016 Oki. Dzięki za rady. Jest jeszcze kwestia długości , sterówka ma 18 cm a główka ma 14,5 cm. Czy nie będzie za krótka. Cytuj
piciu256 Napisano 12 Marca 2016 Napisano 12 Marca 2016 14,5 główka+ ok 1cm stery+ mostek powiedzmy 5cm= 20,5 trochę przykrótko- ja kupiłem ze sterówką 20cm więc problemu nie miałem (szczególnie że potem itak ramę zmieniłem bo w mojej się rura nie zmieściła ) Cytuj
profanator Napisano 12 Marca 2016 Autor Napisano 12 Marca 2016 Gdybym wiedział że takie są schody z tymi widłami to bym sobie dał spokój. Teraz jestem za granicą (praca). Rower w Polsce a amorek w Holandii. Takie pogmatwane życie mam. Za dwa tygodnie będę w Polsce to sobie wszystko pomierzę i zobaczymy jak będzie. Dziękuję za info i za rady. Cytuj
Rulez Napisano 12 Marca 2016 Napisano 12 Marca 2016 Jest jeszcze opcja zmiany sterówki na klasyczną u tego forumowicza : http://www.forumrowerowe.org/topic/176556-amortyzator-wymiana-sterowki/ Cytuj
profanator Napisano 10 Kwietnia 2016 Autor Napisano 10 Kwietnia 2016 Amorka mam juz zamontowanego i sprawdzonego. Siedzi w ramie Giant XTC. Stery Clod Perform F5 redukcja dolnej czesci z 1 1.8 na 1.5. Pasuje jak ulał. Polecam to rozwiazanie. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.