Maciek91113 Napisano 11 Marca 2016 Udostępnij Napisano 11 Marca 2016 Witam, potrzebuje pomocy w doborze amortyzatora przedniego do mojego roweru. Najpierw troche o sprzęcie: Rower KTM ultra one 29" model z 2015 roku, hamulec tarczowy, rower ma dwa lata. Moja waga 85 kg na rowerze jeżdżę od czasu do czas, raz na tydzień wycieczka 15-70 km. czesto robie trasy w okolicy czyli troche po asfalcie, co nieco przez jakas lesna dróżkę, czasem tez przejade przez las. po 2 latach amortyzator ma duży luz, gdy hamuje z góry koło zaczyna się ruszać i wjezdza niemalże pod rame co mnie denerwuje bo drży kierownica nie jestem bardzo zadowolony z pracy tego amortyzatora ale szczerze mówiąc na początku wydawał mi się ok. w tej chwili szukam amortyzatora na zastępstwo, skok minimum 100mm, musi być blokada, nie wiem jaki rodzaj sprężyny i tłumienia, jestem zielony, budżet: chciałbym do 500zł, ale jeśli trzeba dać 1000 bo tak będzie zdecydowanie lepiej cos znaleźć i będzie to bardziej sensowne to ok. oczekiwania: potrzebuje sprawnego ladnie pracujacego amortyzatora który sie nie rozleci po 2 latach. proszę o pomoc co kupic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dovectra Napisano 11 Marca 2016 Udostępnij Napisano 11 Marca 2016 http://activia.sgl.pl/ użytkownik activia Ci doradzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek91113 Napisano 11 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2016 jeszcze jakies pomysły ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vpablov Napisano 11 Marca 2016 Udostępnij Napisano 11 Marca 2016 po 2 latach amortyzator ma duży luz, gdy hamuje z góry koło zaczyna się ruszać i wjezdza niemalże pod rame popatrz gdzie masz dokładnie ten luz, bo coś mi się zdaje , że masz go na sterach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...