piotrektab Napisano 28 Sierpnia 2006 Napisano 28 Sierpnia 2006 Mam authorka model basic sx 2005 r i aktualnie jest wyłącznie stosowany do szosy więc oponki mam kendy 1.5 sticki , mostek obrucony itd. Myślę o zmianie kierownicy na taką http://www.allegro.pl/item122512860__kiero...ne_giecie_.html tylko nie wiem jaką sobie kupić chodzi mi o to by była lekka i nie droga , do tego jakieś klamki do szosy i tu mam pytanie czy da sie zrobić taki myk bo mam klamkomanetki alivio i dobze by było by połączyć 2 hamulce tak bym mugł hamować klamkami w manetach i klamkami szosowymi . Do tego będę zmieniał korbę najlepiej na jakąś 3 rzędową by największa zebatka miała 52 . Jak macie jakieś sprawdzone części w miarę nie drogie ... dajcie linka a ja sobie pujdę do hurtowni bo tam jest taniej niż na allegro . Pozdro . Z góry ThX
Putek Napisano 28 Sierpnia 2006 Napisano 28 Sierpnia 2006 Po pierwsze w żadnej hurtowni nei sprzedadzą Ci części po cenie hurtowej, tylko detalicznej o ile hurtownia taką sprzedaż prowadzi. Co do przerabiania to ja lepiej bym sprzedał rower i dozbierał do szosówki z prawdziwego zdarzenia,
piotrektab Napisano 28 Sierpnia 2006 Autor Napisano 28 Sierpnia 2006 hurtownia to ma takie ceny ze np rogi kupowałem po 12 zł a na allegro takie są po 27 stały klijent a co so szosówki to mtb ma lepszą ramę jak na dobre bo polskie drogi
Gość BikerFG Napisano 29 Sierpnia 2006 Napisano 29 Sierpnia 2006 a co so szosówki to mtb ma lepszą ramę jak na dobre bo polskie drogi nie mozesz uogolniac, rama szosowa nie musi byc slaba, a wrecz odwrotnie, pokazalbym Ci niejedna rame szosowa, przypatrzylbys sie spawom nawet geometrii (kompaktowa jest bardzo zblizona do geom. ramy mtb) i pewnie moglbys miec problem z okresleniem na pierwszy rzut oka czy to jest rzeczywiscie ramka na szose.. zreszta rama szosowa musi byc mocna, sztywna.... wiadomo, ze na szosie sie nie skacze , chociaz mi przez studzienki sie zdarza tak j.w. kolega napisal, lepiej sprzedac obecny rowerek i szukac szosowki (wyjdzie taniej), sam naped + klamkomanetki to juz jest niezla sumka, a gdzie jeszcze np. kola ??? no chyba, ze zostawisz 26", ale w takim ukladzie lepiej pozostac tylko przy drugim komplecie kol na slickach i nic wiecej nie kombinowac... bo nie ma sensu. poza mostkiem, sztyca i siodelkiem nic bys nie wykorzystal w szosowce... ps. mysle, ze tematu nie zalozyles dla jaj.
piotrektab Napisano 29 Sierpnia 2006 Autor Napisano 29 Sierpnia 2006 jasne że nie dla jaj . Ale wiecie jak czasem jade na kumpla kolarce i jak patzre jak rowerek skacze na wybojach a to wszystko takie cieniutkie to az ciarki mnie przechodzą .
Raptor Napisano 30 Sierpnia 2006 Napisano 30 Sierpnia 2006 To ja przy okazji podepnę się do tematu. Do jakiej wagi bikera rower szosowy jest przeznaczony? Chodzi o to czy 120 kilogramowy gość(ja) nie załamie roweru przy wpadnięciu w dziurę. Czy taka jazda będzie w miarę bezpieczna?
Gość BikerFG Napisano 31 Sierpnia 2006 Napisano 31 Sierpnia 2006 Do jakiej wagi bikera rower szosowy jest przeznaczony? do takiej samej jak kazdy inny, jezeli jest uzytkowany zgodnie z przeznaczeniem.
bebok_mg Napisano 8 Września 2006 Napisano 8 Września 2006 ja bym doradzał opylić ten rower i dozbierać na scotta sportstera (P5 widziałem za 1200) a najlepiej Scotta SUBa, piękne maszyny do szybkiej jazdy, przy czym zachowują "góralski" charakter; samego mnie też korciło na takie cudeńko, zobacz SUBA zobacz SPORTSTERA P5
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.