matika Napisano 3 Marca 2016 Udostępnij Napisano 3 Marca 2016 Witam serdecznie. Kupiłem 29er, z racji tego moj kross A6 jest mi zbędny i postanowiłem wymienić się na szosę. Oto mój rowerek, pod spodem szosa na którą mogę się wymienić, tamta osoba chcę dopłatę, proszę mi powiedzieć czy opłaca się dopłacać a jak tam to ile? moj- http://olx.pl/oferta/kross-a6-rock-shock-tora-turativ-lx-mozliwa-zamiana-na-szose-52-54-CID767-IDe1KSd.html jego - http://olx.pl/oferta/rower-szosowy-ultegra-CID767-IDehlod.html Pozdrawiam i dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 3 Marca 2016 Udostępnij Napisano 3 Marca 2016 Nie znam się na szosach, nie opiszę relacji jeden do drugi. Słówko natomiast napiszę na temat upaćkanego farbą starego A6 na fałkach z Torą. 1400pln to moim zdaniem jest jakieś nieporozumienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konrad9100 Napisano 3 Marca 2016 Udostępnij Napisano 3 Marca 2016 O matko niewiele jest rzeczy które mnie dziwią... Czemu ktoś wogóle chce rower z napisem mati na ramie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matika Napisano 3 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2016 Witam. Ten rower upaćkany całkiem nieźle jeździ:) Ktoś może się nazywać Mati:) Jednak prosiłbym o opinie osoby, które znają się na szosach i mtb. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siimon Napisano 3 Marca 2016 Udostępnij Napisano 3 Marca 2016 Realnie Kross warty 800, szosa około 1500. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...