matika Napisano 3 Marca 2016 Udostępnij Napisano 3 Marca 2016 Witam serdecznie. Kupiłem 29er, z racji tego moj kross A6 jest mi zbędny i postanowiłem wymienić się na szosę. Oto mój rowerek, pod spodem szosa na którą mogę się wymienić, tamta osoba chcę dopłatę, proszę mi powiedzieć czy opłaca się dopłacać a jak tam to ile? moj- http://olx.pl/oferta/kross-a6-rock-shock-tora-turativ-lx-mozliwa-zamiana-na-szose-52-54-CID767-IDe1KSd.html jego - http://olx.pl/oferta/rower-szosowy-ultegra-CID767-IDehlod.html Pozdrawiam i dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 3 Marca 2016 Udostępnij Napisano 3 Marca 2016 Nie znam się na szosach, nie opiszę relacji jeden do drugi. Słówko natomiast napiszę na temat upaćkanego farbą starego A6 na fałkach z Torą. 1400pln to moim zdaniem jest jakieś nieporozumienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konrad9100 Napisano 3 Marca 2016 Udostępnij Napisano 3 Marca 2016 O matko niewiele jest rzeczy które mnie dziwią... Czemu ktoś wogóle chce rower z napisem mati na ramie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matika Napisano 3 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2016 Witam. Ten rower upaćkany całkiem nieźle jeździ:) Ktoś może się nazywać Mati:) Jednak prosiłbym o opinie osoby, które znają się na szosach i mtb. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siimon Napisano 3 Marca 2016 Udostępnij Napisano 3 Marca 2016 Realnie Kross warty 800, szosa około 1500. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Dokładnie rejon 800pln miałem na myśli. Mam bardzo podobny rower, fałki, bardzo zadbane wszystko, czyste, piękne, rama poza dwiema maleńkimi skazami - doskonała, kółka na maszynówkach novateca, napęd lepszy niż gorszy i przy sprzedaży nie wyceniłbym go na więcej niż 800pln. A ten nawet nie wygląda na zadbany, wygląda jak psu z gardła wyrwany i 1400pln? Dlatego właśnie napisałem, że to jakieś nieporozumienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matika Napisano 4 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 A ile dziś kosztuje rower na podobnych podzespołach? Proszę sobie popatrzeć na allegro lub olx i znaleźć coś podobnego blisko siebie za 800 zł A nowy rower na podobnym osprzeci to koszt okolo 2500 zl:) Więc ty sobie sprzedaj swój za 800 i kup nowy za 2500 o praktycznie takiej samej funkcjonalności:) Amorek był serwisowany. Opony prawie nowe. Wymieniona kaseta i łańcuch szytca + pełen przegląd( koszt 400 zł na jesieni) A po drugie każdy wycenia jak mu się podoba mi chodziło o różnice w cenie między tymi 2 rowerami a nie dysputy o mojej cenie, która oczywiście jest do negocjacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Poochaty Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Cenę za krossa podałeś z kosmosu to raz. Porównywanie tego teraz do nowego roweru na takim osprzęcie to bezsens, bo po pierwsze Twój nie jest nowy, a po drugie na takim osprzęcie rowerów nie robi się z 10 lat (kross a6 wypuszcza na tarczach od dobrych 6 chyba...), w kwestii dopłaty - tak, opcja słuszna z dopłatą, pytanie jeszcze tylko, ile . Swoją droga nie wiem, po co się pytasz o opinię, skoro uważasz, że podana przez Ciebie cena jest ok, jednocześnie kwestionując to, że ktoś się chce z Tobą zamienić za rower stojący 2000 zł i chce dopłaty... Przecież to wynika z rachunku matematycznego...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matika Napisano 4 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Kolego jeżeli już tak świetnie wyceniłeś mojego to wyceń tą szosę, bo porównania tych 2 rowerków toczyło się moje pytanie:) Jeżeli nie znasz odpowiedzi to lepiej nic nie pisz. Bo zaśmiecasz wątki, jeszcze te osobiste wjazdy co do malowania i wyceny to sobie byście darowali. Co do Krossa to cena jest do negocjacji, a specjalnie została zawyżona bo nie zależy mi na jego sprzedaży i chętnie go sobie zostawię(sentyment), a nie będę wystawiał za 800 zł tak jak proponujecie bo zaraz się znajdzie 100 Januszów którzy będą chcieli kupić za 400:). Wy wystawcie swoje rowerki które kupiliście za przykładowo 3 tysiaki za 800 zł, w których macie wszystko sprawne i działające prawie jak w nowym. Tak na marginesie te avid 7 są żyleta i pewnie nie jedne tarczówki zostawiają w tyle( żylety) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grande1970 Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Kross - wycena opony to koszt ok 60 zł za 1 sztukę koła jeśli są na maszynach to ok 90 zł za 1 sztukę hamulce warte z 15 zł za oba siodełko ok 30 zł manetki ok 40 z ł za pare przerzutki w komplecie ok 70 zł korba - nie widać w jakim stanie sa blaty jeśli w takim jak ramie to ok 100 zł kierownica i mostek 50-60zł rama ok 80-150 zł Tora ok 200 zł razem max ok 950 zł ta szosa w tym stanie to max 1500-1600 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 A ile dziś kosztuje rower na podobnych podzespołach? Proszę sobie popatrzeć na allegro lub olx i znaleźć coś podobnego blisko siebie za 800 zł A nowy rower na podobnym osprzeci to koszt okolo 2500 zl:) Więc ty sobie sprzedaj swój za 800 i kup nowy za 2500 o praktycznie takiej samej funkcjonalności:) Amorek był serwisowany. Opony prawie nowe. Wymieniona kaseta i łańcuch szytca + pełen przegląd( koszt 400 zł na jesieni) A po drugie każdy wycenia jak mu się podoba mi chodziło o różnice w cenie między tymi 2 rowerami a nie dysputy o mojej cenie, która oczywiście jest do negocjacji. Tak właśnie zrobię, sprzedam za 800-900pln, bo mój rower z bardzo podobną specyfikacją, w doskonałym stanie z nowymi kołami, nowymi oponami, nowymi hamulcami, linkami, pancerzami, końcówkami na tyle realnie wyceniam. Rozmowa o wycenie roweru jest prowadzona, więc nie dziw się, że ktoś śmie wycenić coś nie po Twojej myśli. Cała moja rodzina żyje z handlu, dzień w dzień spotykam się z takimi zawodnikami jak Ty, którzy wyceniając swoje cokolwiek mnożą cenę razy dwa. A czasem i razy trzy. Bo sentyment, bo wiedzą co mają i inne pierdoły. Rower w takiej specyfikacji w przeciętnym stanie kupujesz za 600pln, masa tego. Za 800 kupisz, jeśli jest w nim wszystko tip top. W moim jest, nowe koła (grudzień) na maszynach, napęd z lipca + 3 łańcuchy i najechane dwa tysie od tamtej pory, hamulce wymienione na nowe również w grudniu, do tego wszystkie linki, pancerze, końcówki, wszystko działa jak w nowym rowerze. I różnica taka, że moja rama ma dwie maleńkie ocierki, a Twoja wygląda jakby malował ją jakiś kompletny amator. Paskudne to, odpychające. Dla Ciebie to może być malowanie warte milion, bo sentyment, bo "Mati" na ramie - dla mnie i każdego kupującego taki zapaćkany rower jakimś szprajem to szczyt obciachu i beznadziei. Z całego roweru pierwsza do wywalenia kwalifikuje się rama, bo jakiś artysta malarz ją swoją inwencją nieudolną zniszczył. Chcesz opinii o dwóch rowerach - dlaczego nie mogą to być dwie różne opinie? Ja się na szosach nie znam, dlatego napisałem to co sądzę o MTB - a ktoś inny znając się na szosach napisałby słówko o szosie - pomijając temat MTB. Ty natomiast bronisz się przed jakąkolwiek krytyką swojej wyceny - zasłaniając się tym, że oczekujesz od jednej osoby opinii o obydwu maszynach. Wiesz co różni jeszcze nasze rowery? To, że ja jestem mojego pierwszym właścicielem, mam książkę serwisową, paragon i szufladę gratów, używanych opon itepe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.