Skocz do zawartości

[zamiana 2 rowerów] Prośba o wycene.


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie.

Kupiłem 29er, z racji tego moj kross A6 jest mi zbędny i postanowiłem wymienić się na szosę.

Oto mój rowerek, pod spodem szosa na którą mogę się wymienić, tamta osoba chcę dopłatę, proszę mi powiedzieć czy opłaca się dopłacać a jak tam to ile?

 

moj- http://olx.pl/oferta/kross-a6-rock-shock-tora-turativ-lx-mozliwa-zamiana-na-szose-52-54-CID767-IDe1KSd.html

 

jego - http://olx.pl/oferta/rower-szosowy-ultegra-CID767-IDehlod.html

 

Pozdrawiam i dziękuje

 

Napisano

Nie znam się na szosach, nie opiszę relacji jeden do drugi. Słówko natomiast napiszę na temat upaćkanego farbą starego A6 na fałkach z Torą. 1400pln to moim zdaniem jest jakieś nieporozumienie.

Napisano

Witam.

 

Ten rower upaćkany całkiem nieźle jeździ:) Ktoś może się nazywać Mati:)

 

Jednak prosiłbym o opinie osoby, które znają się na szosach i mtb.

 

Pozdrawiam

Napisano

Dokładnie rejon 800pln miałem na myśli. Mam bardzo podobny rower, fałki, bardzo zadbane wszystko, czyste, piękne, rama poza dwiema maleńkimi skazami - doskonała, kółka na maszynówkach novateca, napęd lepszy niż gorszy i przy sprzedaży nie wyceniłbym go na więcej niż 800pln. A ten nawet nie wygląda na zadbany, wygląda jak psu z gardła wyrwany i 1400pln? Dlatego właśnie napisałem, że to jakieś nieporozumienie.

Napisano

A ile dziś kosztuje rower na podobnych podzespołach?

Proszę sobie popatrzeć na allegro lub olx i znaleźć coś podobnego blisko siebie za 800 zł :)

A nowy rower na podobnym osprzeci to koszt okolo 2500 zl:)

Więc ty sobie sprzedaj swój za 800 i kup nowy za 2500 o praktycznie takiej samej funkcjonalności:)

Amorek był serwisowany.

Opony prawie nowe.

Wymieniona kaseta i łańcuch  szytca + pełen przegląd( koszt 400 zł na jesieni)

A po drugie każdy wycenia jak mu się podoba mi chodziło o różnice w cenie między tymi 2 rowerami a nie dysputy o mojej cenie, która oczywiście jest do negocjacji.

Napisano

Cenę za krossa podałeś z kosmosu to raz. Porównywanie tego teraz do nowego roweru na takim osprzęcie to bezsens, bo po pierwsze Twój nie jest nowy, a po drugie na takim osprzęcie rowerów nie robi się z 10 lat (kross a6 wypuszcza na tarczach od dobrych 6 chyba...), w kwestii dopłaty - tak, opcja słuszna z dopłatą, pytanie jeszcze tylko, ile . Swoją droga nie wiem, po co się pytasz o opinię, skoro uważasz, że podana przez Ciebie cena jest ok, jednocześnie kwestionując to, że ktoś się chce z Tobą zamienić za rower stojący 2000 zł i chce dopłaty... Przecież to wynika z rachunku matematycznego...?

Napisano

Kolego jeżeli już tak świetnie wyceniłeś mojego to wyceń tą szosę, bo porównania tych 2 rowerków toczyło się moje pytanie:) 

Jeżeli nie znasz odpowiedzi to lepiej nic nie pisz. Bo zaśmiecasz wątki, jeszcze te osobiste wjazdy co do malowania i wyceny to sobie byście darowali.

Co do Krossa to cena jest do negocjacji, a specjalnie została zawyżona bo nie zależy mi na jego sprzedaży i chętnie go sobie zostawię(sentyment), a nie będę wystawiał za 800 zł tak jak proponujecie bo zaraz się znajdzie 100 Januszów którzy będą chcieli kupić za 400:).

Wy wystawcie swoje rowerki które kupiliście za przykładowo 3 tysiaki za 800 zł, w których macie wszystko sprawne i działające prawie jak w nowym.

Tak na marginesie te avid 7 są żyleta i pewnie nie jedne tarczówki zostawiają w tyle( żylety)

Napisano

Kross - wycena 

opony to koszt ok 60 zł za 1 sztukę

koła jeśli są na maszynach to ok 90 zł za 1 sztukę

hamulce warte z 15 zł za oba 

siodełko ok 30 zł 

manetki ok 40 z ł za pare

przerzutki w komplecie ok 70 zł 

korba - nie widać w jakim stanie sa blaty jeśli  w takim jak ramie to ok 100 zł 

kierownica i mostek 50-60zł 

rama ok 80-150 zł 

Tora ok 200 zł 

 

razem max ok 950 zł 

 

ta szosa w tym stanie to max 1500-1600 zł 

Napisano
  W dniu 4.03.2016 o 10:10, matika napisał:

A ile dziś kosztuje rower na podobnych podzespołach?

Proszę sobie popatrzeć na allegro lub olx i znaleźć coś podobnego blisko siebie za 800 zł :)

A nowy rower na podobnym osprzeci to koszt okolo 2500 zl:)

Więc ty sobie sprzedaj swój za 800 i kup nowy za 2500 o praktycznie takiej samej funkcjonalności:)

Amorek był serwisowany.

Opony prawie nowe.

Wymieniona kaseta i łańcuch  szytca + pełen przegląd( koszt 400 zł na jesieni)

A po drugie każdy wycenia jak mu się podoba mi chodziło o różnice w cenie między tymi 2 rowerami a nie dysputy o mojej cenie, która oczywiście jest do negocjacji.

 

Tak właśnie zrobię, sprzedam za 800-900pln, bo mój rower z bardzo podobną specyfikacją, w doskonałym stanie z nowymi kołami, nowymi oponami, nowymi hamulcami, linkami, pancerzami, końcówkami na tyle realnie wyceniam. Rozmowa o wycenie roweru jest prowadzona, więc nie dziw się, że ktoś śmie wycenić coś nie po Twojej myśli.

 

Cała moja rodzina żyje z handlu, dzień w dzień spotykam się z takimi zawodnikami jak Ty, którzy wyceniając swoje cokolwiek mnożą cenę razy dwa. A czasem i razy trzy. Bo sentyment, bo wiedzą co mają i inne pierdoły. Rower w takiej specyfikacji w przeciętnym stanie kupujesz za 600pln, masa tego. Za 800 kupisz, jeśli jest w nim wszystko tip top. W moim jest, nowe koła (grudzień) na maszynach, napęd z lipca + 3 łańcuchy i najechane dwa tysie od tamtej pory, hamulce wymienione na nowe również w grudniu, do tego wszystkie linki, pancerze, końcówki, wszystko działa jak w nowym rowerze. I różnica taka, że moja rama ma dwie maleńkie ocierki, a Twoja wygląda jakby malował ją jakiś kompletny amator. Paskudne to, odpychające. Dla Ciebie to może być malowanie warte milion, bo sentyment, bo "Mati" na ramie - dla mnie i każdego kupującego taki zapaćkany rower jakimś szprajem to szczyt obciachu i beznadziei. Z całego roweru pierwsza do wywalenia kwalifikuje się rama, bo jakiś artysta malarz ją swoją inwencją nieudolną zniszczył.

 

 

Chcesz opinii o dwóch rowerach - dlaczego nie mogą to być dwie różne opinie? Ja się na szosach nie znam, dlatego napisałem to co sądzę o MTB - a ktoś inny znając się na szosach napisałby słówko o szosie - pomijając temat MTB. Ty natomiast bronisz się przed jakąkolwiek krytyką swojej wyceny - zasłaniając się tym, że oczekujesz od jednej osoby opinii o obydwu maszynach.

 

 

Wiesz co różni jeszcze nasze rowery? To, że ja jestem mojego pierwszym właścicielem, mam książkę serwisową, paragon i szufladę gratów, używanych opon itepe.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
Forumrowerowe.org korzysta z plików cookies
Prosimy o zapoznanie się z naszą polityka prywatności, w której informujemy o naszych zaufanych partnerach oraz o tym, czym są pliki cookies, pamięć podręczna przeglądarki, w jakich celach i jak je wykorzystujemy, a także jak nimi zarządzać i czyścić. Klikając 'Zaakceptuj' - wyrażasz zgodzę na korzystanie z pamięci podręcznej przeglądarki - plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach marketingowych, umożliwiając jednocześnie wyświetlanie na Twoim urządzeniu reklam dostosowanych do Twoich potrzeb oraz zainteresowań. Zapoznaj się z pełną treścią zgody klikając w link Ustawienia.