1. Czy styl jeżdżenia na takim rowerze jest inny ponieważ zauważyłem że na zakrętach muszę brać większy łuk i nie czuje się pewnie do tego chodzi mi o nagłe zakręty o 90 stopni przy skręcie w prawo (chodzi mi o krzyżowania zwykle mogłem je robić przy prędkości około 20-23 KM/H na górskim rowerze a na szosowy zwalniam do 14-16 KM/H aby wziąć ten sam łuk czy to normalne jest czy nie.
2. (Trochę głupie pytanie) Czy to normalne że jedzi ten rower wolniej niż górski. Czy trzeba siadełko dostosować itp. przy takich samych ustawień przerzutek także
3. Jakbyście mi polecili ustawić taki rower mi chodzi o siadełko jak mi była by najwygodniejsza pozycja jak jeździłem na górskich od 10-go roku życia (około 7 lat) szukałem w internecie filmików ale widzę tylko sprzedawców którzy za przeproszeniem p*****ą bez sensu i tak dalej ale nigdy na rowerze siedzieli. Tak to odbieram o treści górskich rowerów także nie chce nic patrzeć o szosowych od nich
4. Jakaś tanie kamerka typu Hero Go Pro (albo nawet ta sama cena) na rower tylko żeby miała dłuższą żywotności baterii niż tę 3 godziny moje wycieczki sięgają po 7 - 8 godzin jak do dziewczyny się jedzie do innego miasta to mi zajmuje 3 godziny w jedną a to tylko w razie wypadku potrzebuje może potem coś na YouTube z wycieczek (tylko że do montownie na rowerze nie na chełmie
5. Czy przy czymś takim są potrzebne błotniki (ponieważ wiem że przy górskim były potrzebne po na dzikie leśne wycieczki jeździłem a to tylko na drogę będzie) i odblaski na kołach ponieważ to jest nie potrzebny dodatkowy
Pytanie
Gość Dizo | Krystian
Witam wszystkich
Ostatnio kupiłem nowy rower szosowy a jeździłem na górskim i mam pare pytań o szosowych rowerach
http://www.avocetsports.co.uk/viking-road/product/59cm-viking-peloton-14-speed-sti-700c-wheel-alloy-gents-black-carbon-272
I mam o treści tego 3 pytanie
1. Czy styl jeżdżenia na takim rowerze jest inny ponieważ zauważyłem że na zakrętach muszę brać większy łuk i nie czuje się pewnie do tego chodzi mi o nagłe zakręty o 90 stopni przy skręcie w prawo (chodzi mi o krzyżowania zwykle mogłem je robić przy prędkości około 20-23 KM/H na górskim rowerze a na szosowy zwalniam do 14-16 KM/H aby wziąć ten sam łuk czy to normalne jest czy nie.
2. (Trochę głupie pytanie) Czy to normalne że jedzi ten rower wolniej niż górski. Czy trzeba siadełko dostosować itp. przy takich samych ustawień przerzutek także
3. Jakbyście mi polecili ustawić taki rower mi chodzi o siadełko jak mi była by najwygodniejsza pozycja jak jeździłem na górskich od 10-go roku życia (około 7 lat) szukałem w internecie filmików ale widzę tylko sprzedawców którzy za przeproszeniem p*****ą bez sensu i tak dalej ale nigdy na rowerze siedzieli. Tak to odbieram o treści górskich rowerów także nie chce nic patrzeć o szosowych od nich
4. Jakaś tanie kamerka typu Hero Go Pro (albo nawet ta sama cena) na rower tylko żeby miała dłuższą żywotności baterii niż tę 3 godziny moje wycieczki sięgają po 7 - 8 godzin jak do dziewczyny się jedzie do innego miasta to mi zajmuje 3 godziny w jedną a to tylko w razie wypadku potrzebuje może potem coś na YouTube z wycieczek (tylko że do montownie na rowerze nie na chełmie
5. Czy przy czymś takim są potrzebne błotniki (ponieważ wiem że przy górskim były potrzebne po na dzikie leśne wycieczki jeździłem a to tylko na drogę będzie) i odblaski na kołach ponieważ to jest nie potrzebny dodatkowy
.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.