Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Przy oddzielaniu lag od szkieletu, wylał mi się olej. Nie mam pojęcia jaki i ile płynu powinno się stosować w tym modelu. Na stronie RST brak info, w necie teź nic nie znalazłem. Ktoś, coś poradzi?

Edytowane przez Luk33
Napisano

ten olej ma za zadanie tylko smarować amortyzator- nalej olej silnikowy np. 10w40 ok. 15ml na goleń powinno wystarczyć, nasącz także gąbeczki pod uszczelkami kurzowymi.

Napisano (edytowane)

A co do oleju to nie wykorzystuje się go ponownie. Używasz go mało więc koszt żaden a brudny (a w "średnich" widelcach zawsze jest brudny bo i uszczelnienia "średnie") jest w takim samym stopniu pastą polerską jak smarem więc nawet wyczyść wszystko dokładnie z resztek starego przed wlaniem nowego.

Edytowane przez dran2
Napisano (edytowane)

Szczerze mówiąc nie miałem pojęcia, że tam jest jakiś olej. W filmach technicznych RST tego nie ma. Myślałem, że to jakiś konkretny olej. Na oko wyglądał na czysty, więc chciałem go użyć w desperacji.

10w40, gdzieś tam mam, więc nie ma problemu.

Edytowane przez Luk33
  • 2 tygodnie później...
Napisano

jeśli rzeczywiście to przepraszam, nie udało mi się nigdzie znaleźć schematów budowy... wiec nie byłem pewien czy tłumik jest zamknięty czy otwarty. szkoda tylko że wcześniej nikt się nie odezwał nt budowy tłumika.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...