Skocz do zawartości

[Gra PC] MTB Downhill Simulator


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Cześć wszystkim   :)

 

Pracujemy nad grą w stylu Downhill i chcę poznać Wasze opinie jeśli są tu jacyś gracze. Grę planujemy wydać na PC, iOS, Mac, XBOX i tak dalej. 

 

Jestem z ekipy Dev4Play, która składa się z kilku małych zespołów (2 osobowych) tworzących własne autorskie projekty.

Razem z Sylwią tworzymy nasza pierwszą gierkę zwaną MTB Downhill Simulator.

Niedawno udało się nam dostać na Steama, jednak nasz projekt jest wciąż w trakcie produkcji.

Mam do Was ogromną prośbę, czy moglibyście dać okejkę na Steamie i napisać Wasze sugestie?

Czy wg Was powinniśmy coś zmienić? Coś dodać? Coś wygląda spoko? Coś strasznie?

Będziemy wdzięczni za wszystkie wskazówki.

 

Podsyłam Wam linki do naszej strony na Facebooku i Steama.

 



 

Na naszej stronie znajdują się również inne projekty:


 

Obecnie szukamy niezależnych testerów.

Jeśli jesteście zainteresowani testowaniem naszych produkcji piszcie na adres: test.dev4play@gmail.com w tytule maila podając tytuł gry, którą chcecie testować.

 

Dziękuję za uwagę i liczę na jakieś komentarze. Na forum zostaje i będę się na bieżąco udzielał   :)

Napisano

tak zapytam- jest wsparcie dla pada? bo granie w taką grę na klawiaturze mija się z celem (skokowe sterowanie) ew. zrobić tka żeby sterowanie było myszką- wtedy jest dokładne i steruje się w 4 kierunkach naraz

Napisano

Tak, jest wsparcie dla sterowania padem podłączonym do PC. Sterowanie myszką aktualnie jest w pochylaniu się w zakrętach na boki :) Na klawisze aktualnie jest przód, skręt oraz wheelie :)

  • Mod Team
Napisano

Obejrzałem filmik:

 

 

https://www.youtube.com/watch?time_continue=103&v=KtXcxR14sL0

 

i powiem ze z symulatorem gra wiele wspólnego nie ma. Przy tej jeździe powinno być z kilkanaście gleb, a tu sobie ludek jedzie jak gdyby nigdy nic.

Poza tym, dlaczego on trzyma cały czas kciuki na dźwigniach manetek? Wskazujące się trzyma na dźwigniach hebli, kciuki mają mocno ściskać kierownicę.

Napisano

Sznib, gra jest we wczesnej Alphie. Pracujemy nad system "gleby" oraz animacjiami. Wszystko zostanie poprawione w jak najszybszym czasie i dziękuję za cenne informacje. Grę robimy dla Was downhill'owców więc musimy dostosować się do wszelakich kryteriów  :thumbsup:

Napisano

z tego co widzę to brakuje opcji "pompowania" oraz przez dołki zwyczajnie się przejeżdża, to trzeba na pewno zmienić, oraz ta jazda wygląda tak trochę jakby to było lewitowanie na ziemią ;)

Napisano

piciu256, poprawimy wszystko, żeby gra wyglądała naprawdę realnie. Co do lewitowania zostało to już naprawione. Przy każdym przejeździe przez hopy widok z kamery jest naprawdę "hardkorowy" :)

Napisano

Proponuję pograć w ramach inspiracji w:

MX vs ATV Unleashed

MX vs ATV Untamed

 

Jedyne gry, które dają frajdę z jazdy jednośladem jakkolwiek nawiązującą do jazdy na prawdziwym rowerze. Grafika i sam fakt, że w grze są rowery już nie wystarczy - musi być dający frajdę gameplay imitujący zachowanie roweru, tyle że bez dyszenia przy pedałowaniu i czekania w kolejce do wyciągu ;) 

 

Dlatego osobiście nie siliłbym się na mega realizm - to nie jazda nowym Ferrari, żeby trzeba było to wiernie oddawać zwykłemu śmiertelnikowi. Zwykły śmiertelnik może w każdej chwili wyjść na rower i mieć super realizm i grafikę :P Chyba, że ma to być coś a la http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=15683 :P

Napisano

Filmik wygląda jak był by kręcony z kamery przymocowanej do klatki piersiowej. Nie lepiej żeby to były oczy ridera? No chyba, że on zamiast przed siebie patrzy przed koło. Tylko po co?

Napisano

siimon, pracujemy nad widokiem z kilku kamer co by to każdego zadowolić. Aktualnie kamera jest na klatce piersiowej ponieważ z tego co oglądaliśmy filmiki z DH to właśnie większość nagrywa swoje trasy mają kamerkę na klatce :)

Napisano

Ja Wam bardzo kibicuję, oczywiście jest dużo do poprawienia ale samo tworzenie gry nie jest łatwe -  wymaga miesięcy pracy i wielu rąk. Jak ma być realnie to sterowanie padem analogowym, tyle że nie każdy ma, a nie da się mocno kontrować i gwałtownie kręcić kierownicą na klawiaturze.

To coś jakby próbować grać w symulator wrc na klawiszach.

Może rozwiązaniem było by wprowadzenie dwóch trybów.

Pierwszy do łatwej zabawy bez większego wysiłku a drugi typowo "real" z zaawansowaną fizyką i większą trudnością. 

Napisano

 

 

Grę robimy dla Was downhill'owców więc musimy dostosować się do wszelakich kryteriów 

Polemizowałbym :P

 

Nawet najbardziej rozbudowany i realistyczny symulator nie może równać się z jakimś banalnym zjazdem po singletracku z kilkoma hopkami a co dopiero z jazdą po trasie DH. Także z całym szacunkiem dla projektu myślę że bardziej nada się dla dzieciaków które naoglądały się filmów z zawodów niż kogoś kto już zaczął jeździć AM/enduro/downhill. 

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...