tobo Napisano 10 Marca 2016 Udostępnij Napisano 10 Marca 2016 Na chama otwierali, rozwalili i...odesłali w takim stanie chyba po to by pokazać jakimi są lewusami? Chyba tylko debile dostarczają dowody swojej nieudolności... Nie bardzo widzę po co miałbym klientowi oddawać cos co zepsulem albo zniszczyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 18 Marca 2016 Udostępnij Napisano 18 Marca 2016 Po ponad 1,5 miesięcznych bojach jakoś się udało. Finał oczywiście do przewidzenia bo o nowym tłumiku mowy być nie mogło. Wszystko wymienili na nowe. Miałem już machnąć ręką ale jednak nie bo wk...li mnie konkretnie i nawet słowa przepraszam. Oto treść maila po tym jak sklep zadał pytanie czemu fabryczny damper ma uszkodzenia w środku; Treść przekazanej wiadomości --- Temat: Re: Fwd: Reklamacja Monarch RT DebonAir Data: Wed, 9 Mar 2016 16:56:29 +0100 Nadawca: Serwis Harfa-Harryson <serwis@harfa-harryson.com.pl> Adresat: ............ Witam, ślad na korpusie wynika z próby rozkręcenia amortyzatora. Głowica była bardzo zapieczona, stąd ślady na niej. Nie udało nam się tego odkręcić. Jeżeli damper zostanie przesłany do nas na serwis w celu przeprowadzenia przeglądu, wymienimy element w cenie. Pozdrawiam Chodzą już plotki jakoby Cult miał stracić dystrybucję w PL. Mam nadzieję, że i ta druga firma ją straci. Może wtedy poczują co to dbanie o klienta. A tu macie fotki z fachowego rozebrania dampera w Harfie; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radomir82 Napisano 18 Marca 2016 Udostępnij Napisano 18 Marca 2016 Wkręcili w imadło i jazda! Nie powiem czasem zdarzają się ciężkie przypadki, ale wtedy trzeba ruszyć głową a nie na chama Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 18 Marca 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 18 Marca 2016 Beskid, na drugi raz podeślij do mnie tłumik- mam znajomka-mechanika,Pana Mietka, co takie rzeczy to normalnie "żabkom i gumófkom" robi od ręki......będzie tak jak w Harfie, ale szybciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kolo1 Napisano 20 Marca 2016 Udostępnij Napisano 20 Marca 2016 dziwi fakt śladów po imadle - one powinny mieć osłony z tworzywa lub gumy aby nie zostawiać właśnie śladów na alumninium Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 20 Marca 2016 Udostępnij Napisano 20 Marca 2016 (edytowane) Nie dziwi, jeśli serwisant to bezmyślny typ, żadne osłony nie zastąpią myślenia ... człowiek popełnia wiele błędów, jednak skutki niektórych z nich są łatwe do przewidzenia, tu akurat były bardzo łatwe. Edytowane 20 Marca 2016 przez Rulez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 20 Marca 2016 Udostępnij Napisano 20 Marca 2016 W czasie w którym mój damper poszedł na reklamację odbywały się płatne szkolenia dla serwisów. Nie wiem może na tym moim ktoś się uczył Tylko nadal nie kumam jakim trzeba być matołem by odsyłać klientowi zniszczoną cześć za nie małą kasę. Potem owszem przyznać się ale za naprawę ma płacić klient. Nie wiem jakie tam są procedury i kto się tym zajmuje ani na co liczył ale jakoś ciężko mi uwierzyć by była to potencjalnie jedna osoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 20 Marca 2016 Udostępnij Napisano 20 Marca 2016 (edytowane) Nic nowego, znam takie przypadki z serwisu Mercedesa, gdzie pourywali ludziom wtryski przy demontażu, a później usiłowali wmówić, że to normalne i zmusić do zapłacenia za nowe, lub w tymże serwisie chęć wjechania na kanał ciężarówką z zablokowaną skrzynią biegów - jaki mógł być efekt ? zapewniam, że skutki finansowe to wartość wielu bardzo drogich rowerów ... Edytowane 20 Marca 2016 przez Rulez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertocarlos Napisano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 Tak czytam tu komentarze na temat serwisu Cult Bikes i sie zastanawaim co robic, czy ciagnac dalej gwarancje i wysylac do serwisu na przeglad czy olac to, tyle ze nigdy nie serwisowalem amorkow i szczerze mowiac wolalbym zaplacic za ta usluge niz samemu zaczac grzebac. Opinie wasze na temat serwisu w Cult Bikes troche mnie zniechecaja ale gwarancje chcialbym zachowac. Jest serwis Fox-a podobno gdzies w Bielsku Bialej czy ktos tam serwisowal czy mozna tam robic amorki w ramach gwarancji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vpablov Napisano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 Decyzję musisz podjąć sam, ja wysłałem do nich na serwis dwa amory. W jednym uszkodzony był tłumik (Fox Ctd 32 evolution 2014 - paria niby z poprawionymi tłumikami) i wymienili na nowszy fit 4. Co ciekawe w diagnozie opisano: stwierdzono rozłączenie elementów tłumienia kompresji w tłumiku oraz rozdzielenie dolnej części tłumika, więc jak widać z Foxami różnie bywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertocarlos Napisano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 vpablov a jak dlugo czekales na odbior amorow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vpablov Napisano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2016 W sumie ok 1,5 tygodnia miały być zrobione od ręki (dwa dni robocze) Miej rękę na pulsie i dzwoń bo może się przeciągnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2016 Tak czytam tu komentarze na temat serwisu Cult Bikes i sie zastanawaim co robic, czy ciagnac dalej gwarancje i wysylac do serwisu na przeglad czy olac to, tyle ze nigdy nie serwisowalem amorkow i szczerze mowiac wolalbym zaplacic za ta usluge niz samemu zaczac grzebac. Opinie wasze na temat serwisu w Cult Bikes troche mnie zniechecaja ale gwarancje chcialbym zachowac. Jest serwis Fox-a podobno gdzies w Bielsku Bialej czy ktos tam serwisowal czy mozna tam robic amorki w ramach gwarancji? Co do gwarancji to chyba już zdążyłeś zauważyć, że jest iluzoryczna. Zrobisz jak uważasz. Dość sporo gratów od Fox'a idzie do Wicha i Foniki we Wrocku. Jest też Dodek Bike serwis lub BFG Suspension. Są też inni jak Vario w Krk. Problem tylko taki, że najlepsi mają spore terminy dla "nie swoich" klientów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2016 Nic nowego, znam takie przypadki z serwisu Mercedesa, gdzie pourywali ludziom wtryski przy demontażu, a później usiłowali wmówić, że to normalne i zmusić do zapłacenia za nowe, lub w tymże serwisie chęć wjechania na kanał ciężarówką z zablokowaną skrzynią biegów - jaki mógł być efekt ? zapewniam, że skutki finansowe to wartość wielu bardzo drogich rowerów ... W VW wykręcają wtryskiwacze na twoja odpowiedzialność i jak urwą to masz problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kowal1986 Napisano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2016 (edytowane) Chodzą już plotki jakoby Cult miał stracić dystrybucję w PL. Mam nadzieję, że i ta druga firma ją straci. Może wtedy poczują co to dbanie o klienta. A tu macie fotki z fachowego rozebrania dampera w Harfie; No i plotki zostają potwierdzone. Dziś otrzymałem maila z Niemiec, że nowym dystrybutorem Fox-a w Polsce zostaje www.gregorio.pl z Ustronia. Mam nadzieje, że skończy to Wasze narzekania ;-). P.S. Jak dojdą do mnie części to opowiem Wam historię jak z amerykańskiego filmu z happy endem. Mianowicie jak to przez siedzibę Fox-a w USA, potem przedstawiciela na Europę w Szwajcarii, a następnie przedstawiciela w Niemczech dostałem za darmo części na gwarancji do mojego już 4 letniego amora z wadą fabryczną. Zaznaczam, że nie prosiłem o części za darmo na gwarancji tylko chciałem ustalić numery katalogowe i opisałem moją sytuację. Jeśli wszystko wypali i dostanę to, o co mi chodzi, to stawiam sprawę jasno. Innego amora niż Fox w przyszłości nie chcę. Tak powinno wyglądać podejście do klienta. Edytowane 26 Kwietnia 2016 przez Kowal1986 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2016 Ja dostałem za darmo z USA uszczelnienia do mojego Minute, tam po prostu klient nie jest wrogiem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radhar Napisano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2016 No i super, ja wysłałem amorek i damper na serwis gwarancyjny (opisuje w innym wątku) i po serwisie zauważyłem inną charakterystykę pracy amorka - trudno mi powiedzieć czemu. Pan dystrybutor, w czasie rozmowy, po prostu mi nie wierzył. Na taki poziom sprowadził rozmowę. Ostatecznie pojeżdżę i wyślę gwarancyjnie na przegląd i serwis do nowego dystrybutora - wszystkie papiery mam, więc się nie przejmuje - w końcu amorek ma 2 lata gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2016 No i plotki zostają potwierdzone. Dziś otrzymałem maila z Niemiec, że nowym dystrybutorem Fox-a w Polsce zostaje www.gregorio.pl z Ustronia. Mam nadzieje, że skończy to Wasze narzekania ;-). P.S. Jak dojdą do mnie części to opowiem Wam historię jak z amerykańskiego filmu z happy endem. Mianowicie jak to przez siedzibę Fox-a w USA, potem przedstawiciela na Europę w Szwajcarii, a następnie przedstawiciela w Niemczech dostałem za darmo części na gwarancji do mojego już 4 letniego amora z wadą fabryczną. Zaznaczam, że nie prosiłem o części za darmo na gwarancji tylko chciałem ustalić numery katalogowe i opisałem moją sytuację. Jeśli wszystko wypali i dostanę to, o co mi chodzi, to stawiam sprawę jasno. Innego amora niż Fox w przyszłości nie chcę. Tak powinno wyglądać podejście do klienta. Czy to lepiej czy gorzej - nie wiem Gregorio odrzuciło moją reklamację na trzeszczącą na koronie Z1nkę, bo w środku nie był firmowy olej tłumiący Drugi raz kupiłem u nich pokrywę goleni, podałem rocznik i model widelca, wysłali pokrywę o innej średnicy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kowal1986 Napisano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2016 Nic dziwnego - nieoryginalny olej to już podstawa do odrzucenia gwarancji. Nie dajesz serwisowi zarobić na przeglądach to gwarancji nie będą mieli z czego robić - coś jak ubezpieczenie AC. Nie dałeś zarobić = robisz sam.. Też pracuję w serwisie trochę bardziej skomplikowanych maszyn i podejście jest podobne wszędzie. Są wyjątki, ale to tylko w przypadku dobrej woli producenta danej maszyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2016 Taa jasne bo CB miało za mało roboty i bidoki nie mogli wyjść na swoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zlaczka Napisano 5 Maja 2016 Udostępnij Napisano 5 Maja 2016 A od kiedy Gregorio przejmuje serwis FOX-a, bo na ich stronie cisza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wooyek Napisano 5 Maja 2016 Udostępnij Napisano 5 Maja 2016 Na złą stronę patrzysz https://www.facebook.com/gregorio.fh/photos/a.166218170115221.39080.150791384991233/994150173988679/?type=3&theater Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kowal1986 Napisano 5 Maja 2016 Udostępnij Napisano 5 Maja 2016 Czytając komentarze na Facebooku - to Wasze narzekania były delikatnie mówiąc delikatne ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zlaczka Napisano 6 Maja 2016 Udostępnij Napisano 6 Maja 2016 Ok, ale czy to oznacza że Cult nie ma autoryzacji? Oddalem amor w kwietniu i jak to Cult zrobi go dopiero w maju. Czyli gwarę i tak szlag trafił? Ma ktos wiedze nt temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawlos88 Napisano 7 Maja 2016 Udostępnij Napisano 7 Maja 2016 Na stronie Foxa, zarówno Cult jak i Gregorio widnieją jako dystrybutorzy na PL, więc niewykluczone, że Cult wciąż autoryzację posiada i po prostu doszedł im ewentualny konkurent. Tak czy inaczej moim zdaniem dobrze się stało,jest alternatywa dla posiadaczy Fox-ów, może chociaż jedna z tych firm będzie się starała dbać o klienta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.