wiater Napisano 25 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2016 Witam, Mam problem z moim FOXem (32 Float CTD Evolution) z gianta trance 2 2015. Amortyzator oddany w ramach gwarancji to cult bikes z powodu "wyklejania goleni z korony" co objawiało się trzeszczeniem podczas hamowania. Usterka zostanie naprawiona w ramach gwarancji no ale od 19 stycznia amortyzator leży w cultbikes bo nie mają części. Cały czas mnie zbywają że części już zostały do nich wysłane, później że nie doszły i tak w kółko. Amor mam 11 miesięcy z czego ponad 2 miesiące przeleżał w cultbikes (w październiku wymiana tłumika też zajęła im prawie miesiąc). Pytanie co mogę z tym zrobić? Nigdzie nie mogę znaleźć informacji odnośnie warunków gwarancji FOX w Polsce. Dokładnie chodzi mi o czas naprawy. Jeśli ktoś był w podobnej sytuacji lub ma jakiś pomysł jak sobie z nimi poradzić to bardzo proszę o wypowiedzenie się w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
martinwu Napisano 25 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2016 Większych kłamców od cultbikes to ze świecą szukać. Mam nadzieje, że w końcu stracą dystrybucję foxa. Moj widelec był u nich w naprawie (wymiana górnych goleni) równo 100 dni. Ciągle kłamali w rozmowach tel. , najlepiej nagrywaj wszystkie rozmowy z nimi. Mi nawet obiecali w ramach tak długiego czasu oczekiwania wymiane goleni na wersję kashima - oczywiście potem okazalo się to kłamstwem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 25 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2016 A to niby Harfa lepsza?? Mój tłumik od Gianta już gnije 2 tydz a sprawa dotyczy tylko zapowietrzenia. Sprzęt oddany 4-go lutego więc zaraz mija miesiąc. Generalnie dla mnie to idiotyzm by zlecać pewne rzeczy tym obu firmom jak mógłby zrobić to choćby serwis sprzedawcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radziuGD Napisano 25 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2016 To chyba wszędzie ze wszystkim co jest naprawialne - i nie ogranicza się do wymiany uszczelki i/lub oleju - w rowerze tak jest. Reklamację uznają w 14 dni, a potem czekasz aż fabryka dośle części. Po prostu polscy dystrybutorzy nie trzymają na stanie droższych części serwisowych. bo nie ma na nie zbytu. A jeśli są wymieniane na gwarancji, to wszyscy mają to samo podejście, kocha to zaczeka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiater Napisano 26 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 Większych kłamców od cultbikes to ze świecą szukać. Mam nadzieje, że w końcu stracą dystrybucję foxa. Moj widelec był u nich w naprawie (wymiana górnych goleni) równo 100 dni. Ciągle kłamali w rozmowach tel. , najlepiej nagrywaj wszystkie rozmowy z nimi. Mi nawet obiecali w ramach tak długiego czasu oczekiwania wymiane goleni na wersję kashima - oczywiście potem okazalo się to kłamstwem Od tygodnia dzwonie tam codziennie. Wczoraj rozmawiałem z właścicielem który powiedział mi że zamówione części nie dojechały z Niemiec i nie wiadomo co dalej, zasugerował mi żebym napisał do foxa w stanach o tym problemie bo on jest uzależniony od centrum dystrybucyjnego w Niemczech. Próbowałem pisać do adresów ze strony no ale dostaje w większości cofke że nie przyjmują maili od osób spoza list dystrybucyjnych. Dzisiaj telefon cultbikesu nie odpowiada... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kowal1986 Napisano 26 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 (edytowane) Uderzajcie do Rzecznika Praw Konsumenta. Na pewno na takie zachowanie są jakieś paragrafy. Historie tu opisywane są skandaliczne. Aż strach kupić nowego Foxa lub RS-a i się z takimi pseudo serwisami autoryzowanymi szarpać. Edytowane 26 Lutego 2016 przez Kowal1986 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radziuGD Napisano 26 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 Jeśli chodzi o naprawę, to ustawa mówi jedynie o "odpowiednim czasie". Druga sprawa, cult nie sprzedał raczej tego gianta trance i tu sprawa komplikuje się jeszcze bardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 26 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 Harfa nawet Reby nie ogarnia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 26 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 Uderzajcie do Rzecznika Praw Konsumenta. Na pewno na takie zachowanie są jakieś paragrafy. Historie tu opisywane są skandaliczne. Aż strach kupić nowego Foxa lub RS-a i się z takimi pseudo serwisami autoryzowanymi szarpać. Szarpać czy nie szarpać ale jak jest gwarancja to jaki jest wybór w tym 1-ym roku użytkowania. Gwarant jest od tego by się z nimi dogadywać. Sprawa druga to nie oni co było wspomniane sprzedawali więc mają delikatnie to ujmując w d...e Kolejna sprawa to być może jak w moim przypadku Harfa jest zawalona robotą. Ilu ich tam serwisuje?? Sporo gratów na dziś dzień leci na gwarancję. Praktycznie "prawie" każdy Reverb wraca do naprawy. Dopytywałem to z Monarchami też nie jest kolorowo. Mamy zimę o co by było jak się zacznie sezon?? Jak można tylko jednej firmie zlecać w tak sporym kraju tyle roboty?? Do tego rynek się rozwija i przykładowo fulli będzie przybywać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiater Napisano 26 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 (edytowane) Jeśli chodzi o naprawę, to ustawa mówi jedynie o "odpowiednim czasie". Druga sprawa, cult nie sprzedał raczej tego gianta trance i tu sprawa komplikuje się jeszcze bardziej. Hehe cult sprzedał (rower kupiłem w sklepie cult sport ). A tak na serio to cult bikes co prawda roweru nie sprzedał ale wg gwarancji gianta to właśnie on odpowiada za gwarancje obydwu amorów. Dzwoniłem popołudniu do centrali gianta w Polsce z prośbą o interwencję, niestety podobnie jak mi nie udało im się dodzwonić do cultbikes (mają wyłączony telefon). Edytowane 26 Lutego 2016 przez wiater Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SovaLTD Napisano 26 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 Od tygodnia dzwonie tam codziennie. Wczoraj rozmawiałem z właścicielem który powiedział mi że zamówione części nie dojechały z Niemiec i nie wiadomo co dalej, zasugerował mi żebym napisał do foxa w stanach o tym problemie bo on jest uzależniony od centrum dystrybucyjnego w Niemczech. Próbowałem pisać do adresów ze strony no ale dostaje w większości cofke że nie przyjmują maili od osób spoza list dystrybucyjnych. Dzisiaj telefon cultbikesu nie odpowiada... Właściciel autoryzowanego serwisu kazał Tobie pisać do Foxa i załatwiać części na własną rękę? I ty go nie wyśmiałeś!? To po co w ogóle ten serwis istnieje, skoro oni nawet części nie potrafią ogarnąć. Dobrze, że napisałeś tu o swoim problemie, przynajmniej wiem żeby trzymać się od CB z daleka. Nie dawno chciałem swoje amorki wysłać tam na serwis gwarancyjny, dobrze, że się opamiętałem, bo słyszałem już o nich nie zbyt miłe rzeczy, ale tym zdaniem to mnie zabiłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiater Napisano 26 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 Właściciel autoryzowanego serwisu kazał Tobie pisać do Foxa i załatwiać części na własną rękę? I ty go nie wyśmiałeś!? To po co w ogóle ten serwis istnieje, skoro oni nawet części nie potrafią ogarnąć. Nie, nie kazał pisać w sprawie części tylko w sprawie interwencji w centrum dystrybucyjnym foxa w europie, ponieważ on z tego centrum zamawia części a oni ich nie wysyłają i on nic nie może zrobić bo jest od nich uzależniony... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SovaLTD Napisano 26 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 Przecież to jest śmiechu warte. Skoro oni nie mogą nic zrobić jako ASO, to co niby ty miałbyś zrobić jako zwykły klient. Przecież ciebie nie powinno nic interesować, oddałeś amortyzator do serwisu i to oni mają wszystko załatwiać za ciebie, a nie ty masz gdzieś pisać do centrali o swoim problemie. O swoim problemie powiadomiłeś już ASO i na tym twoja rola powinna się zakończyć. Wg. mnie to coś tu śmierdzi, bo pierwszy raz słyszę taką historyjkę, żeby autoryzowany serwis kazał się klientowi kontaktować z centralą, bo oni czegoś tam nie mogą załatwić. Normalnie jaja jakieś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Flyhaba Napisano 26 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 (edytowane) To mnie zmartwiłeś. Mój widelec z tego samego roweru, z identycznym problemem, pojechał na gwarancję tydzień temu. Edytowane 26 Lutego 2016 przez Flyhaba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiater Napisano 26 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 Przecież to jest śmiechu warte. Skoro oni nie mogą nic zrobić jako ASO, to co niby ty miałbyś zrobić jako zwykły klient. Przecież ciebie nie powinno nic interesować, oddałeś amortyzator do serwisu i to oni mają wszystko załatwiać za ciebie, a nie ty masz gdzieś pisać do centrali o swoim problemie. O swoim problemie powiadomiłeś już ASO i na tym twoja rola powinna się zakończyć. Wg. mnie to coś tu śmierdzi, bo pierwszy raz słyszę taką historyjkę, żeby autoryzowany serwis kazał się klientowi kontaktować z centralą, bo oni czegoś tam nie mogą załatwić. Normalnie jaja jakieś Nie kazał tylko zasugerował, ale to w sumie nic nie zmienia bo problem dalej nie jest rozwiązany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 26 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 Przecież to jest śmiechu warte. Skoro oni nie mogą nic zrobić jako ASO, to co niby ty miałbyś zrobić jako zwykły klient. Przecież ciebie nie powinno nic interesować, oddałeś amortyzator do serwisu i to oni mają wszystko załatwiać za ciebie, a nie ty masz gdzieś pisać do centrali o swoim problemie. O swoim problemie powiadomiłeś już ASO i na tym twoja rola powinna się zakończyć. Wg. mnie to coś tu śmierdzi, bo pierwszy raz słyszę taką historyjkę, żeby autoryzowany serwis kazał się klientowi kontaktować z centralą, bo oni czegoś tam nie mogą załatwić. Normalnie jaja jakieś Moze to czas by przejąć od nich ten interes Klient ma se sam części załatwić bo ten co powinien to zrobić nie "umi"... W czasie mojej rozmowy w zaprzyjaźnionym sklepie usłyszałem że Kultowe Rowery mają stracić dystrybucję Foxa. Więc może to nie oni nie mogą załatwić tylko z nimi nie chcą gadać. Potrafią przyjąć na serwis/naprawę sprzęt i odesłać go z taką samą usterka, albo wymieniać części zepsute na wadliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
martinwu Napisano 26 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 Ja sobie powiedziałem, że dopóki cb bedzie serwisowac foxa w Polsce to nie będę kupować żadnych produktów foxa. Teraz do nowegp roweru kupiłem Aurora. A CultBikes niech ginie - CaneCreeka . im zabrali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 27 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2016 Cane Creek nadal jest w ofercie na ich stronie. Nigdy nie mieli jednak pewnych produktów tej firmy w ofercie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
martinwu Napisano 27 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2016 Zgadza się, w sprzedaży dalej mają ale zabrali im serwis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 27 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2016 (edytowane) CHŁOPAKI SZKODA ŻE NIE MAM DOBREGO DOSTĘPU DO FOXÓW I ROCK SHOX-ÓW BO NA PEWNO DOSTĘP DO CZĘŚCI BYŁBY W PEŁNI DOSTĘPNY. JAK SIE CHCE TO SIE MA BO DO SUNTOURA JAKOS NIE MAM PROBLEMU ZE ŚCIĄGNIĘCIEM CZĘŚCI Edytowane 27 Lutego 2016 przez ACTIVIA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 27 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2016 Serwis cc? Damperow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
magura2004 Napisano 27 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2016 Czasami tak się zastanawiam co takiego jest w tych amorach ,że jest problem z naprawą? Jak tak partolą robotę to może warto zobaczyć u naszych zachodnich sąsiadów jakiś polecany serwis? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 27 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2016 U nas jest sporo na tyle dobrych mechaników, że nie jest problemem by ogarnęli wszystko. Ja nawet takiego mam w Krk ale jak jest gwarancja i poradzili by to załatwić w ten sposób to skorzystałem. Generalnie "raz psu ogon ucięli" i już nigdy raczej nie skorzystam z ich usług. Za wyjątkiem naprawdę poważnych problemów kwalifikujących cokolwiek do wymiany. Nawet w sezonie miał bym zrobioną robotę w góra tydzień. By kosztowało ale przynajmniej mam sprzęt do dyspozycji a nie w plecy miesiąc czy więcej bez roweru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 27 Lutego 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Lutego 2016 Powinien być w przepisach max. czas naprawy np. 2 tygodnie, a jak nie da rady (bo. np części długo sprowadzają) gwarant powinien zapewnić amortyzator/rower zastępczy. Problemu by nie było. Rower/część oddajemy na reklamację z powodu usterki wynikającej z wady fabrycznej. Gwarant ma wadliwą część naprawić/wymienić, czyli naprawić szkodę, którą mamy nie ze swojej winy. Długi czas bez roweru z powodu przeciągającej się naprawy to również szkoda, którą mamy nie ze swojej winy i też powinniśmy jako klienci za nią jakąś rekompensatę dostać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radziuGD Napisano 27 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2016 Tylko nie zapominaj, ze gwarantem w tym przypadku jest giant a nie fox czy tym bardziej cult. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.