Gehemones Napisano 24 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2016 W telegraficznym skrócie: jakiś czas temu przymierzałem się do Kross'a level B3 z 2015 rozważam czy dołożyć ~250zł i wziąć level B4 z tego co widzę to różnica jest w korbie, przerzutce, kasecie no i hamulcach. Problem polega na tym że level B4 kompletnie nie podchodzi mi malowaniem, malowanie B3 z 2015 zwyczajnie mi się bardziej podoba. Przerzutkę i kasetę mogę olać, bo to groszowa sprawa, korbę za te 250zł stanowiące różnicę w cenie mogę dokupić i tak lepszą, pytanie co z hamulcami, ja jestem kompletnie zielony (jeździłem dotąd na 26" z v-brake) w B4 są Avid DB1 w B3 Shimano BR-M355 ,jest jakaś większa różnica między tymi hamulcami odczuwalna dla kompletnego amatora, na tym BR-M355 da się normalnie jeździć? Pytam, bo nie chcę wdepnąć w jakiś szrot, czy te Avid DB1 są jakoś odczuwalnie lepsze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grande1970 Napisano 24 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2016 jedne i drugie są hamplami z niskiej półki, shimano trą o klocek, z czasem zaczynaja lać, Avidy są zalane DOT4 z tego co pamiętam i zaczynają lać ale również ten płyn (o czym się dowiedziałem niedawno) zżera alu a z tego są a zbudowane i klamki i zaciski. W każdym razie jedno i drugie to nadające się do wymiany w pierwszej kolejności podzespoły. Moim zdaniem weź ten który ci sie podoba bo osprzęt jak sie zużyje zmienić można a malowania ramy raczej się nie zmienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...