homik Napisano 27 Sierpnia 2006 Napisano 27 Sierpnia 2006 Witam jestem tu nowy i nie wiem jak to opisać ale mam luz na amortyzatorze jak nacisne przedni hamulec i porusze rowerze to sie buja przod tył to nie są luzy na sterach jak zlapie amortyzator tam gdzie chowają sie te dwie belki to one wyraźnie chodzą jak to zlikwidować prosze o pomoc
Schwefel Napisano 27 Sierpnia 2006 Napisano 27 Sierpnia 2006 Co to za amortyzator? Bo jeżeli dobrze myślę to masz ten rower http://www.allegro.pl/item121754044_kross_...najtaniej_.html i w takim wypadku nie da się zlikwidować luzów w sensownej cenie, bo dorobienie tulei wyniosło by 1/5 ceny tego bika.
dezerter Napisano 27 Sierpnia 2006 Napisano 27 Sierpnia 2006 Luzy w amortyzatorze można usunąć tylko poprzez wymianę tulei, jeśli posiadasz ten rower który pokazał Schwefel to nie liczyłbym na części zapasowe a jak juz wspomniał dorobienie tulei nie ma sensu ze względów finansowych.
homik Napisano 27 Sierpnia 2006 Autor Napisano 27 Sierpnia 2006 Mój Bike to http://www.allegro.pl/item122118061_rower_crx_faktor.html taki jak na aukcji ale ja dałem za niego 400 zł wymieniłem osprzęt ale denerwuje mnie ten luz jak można to załatwić
Pacmen_89 Napisano 27 Sierpnia 2006 Napisano 27 Sierpnia 2006 Jeszcze można wymienić amor ale przy tym rowerze to mija się z celem...bo w inny sposób jak wyżej opisane luzów nie usuniesz..
BlackKormo Napisano 7 Września 2006 Napisano 7 Września 2006 Mój Bike to http://www.allegro.pl/item122118061_rower_crx_faktor.html taki jak na aukcji ale ja dałem za niego 400 zł wymieniłem osprzęt ale denerwuje mnie ten luz jak można to załatwić Sorki za OT, ale podoba mi sie opis aukcji. "osprzet zwykly" oraz "mam trzy kolory, ktore wysylam jak leci". Ciekawa forma sprzedazy prawda? Jeszcze raz sorki za OT
wookie Napisano 8 Września 2006 Napisano 8 Września 2006 Luzu nie usuniesz - a jesli to w serwisie wezme tyle co 1/3 wartosci obecnej roweru - nie ma sensu. Wymiana amortyzatora - tez nie bardzo bo rama jest pod 1" i nie wiele sensownych rzeczy da sie kupic. Niestety pozostaje poki co meczenie sie na tym i zbieranie na rame + amortyzator.
bebok_mg Napisano 14 Września 2006 Napisano 14 Września 2006 hm, ja za 5 stówek w '95 kupiłem rower na którym przejechałem 12 sezonów, czyli kilkadziesiąt tysięcy, ale nie miał amorów i takich tam, trochę aluminium (to były początki firmy Unibike) reszta stal; w tym przypadku jest więcej rzeczy do psucia się- ekonomicznie rzecz biorą i trochę praktycznie, pojeździj jeszcze sezon z luzem na amorze i zbieraj, zarób 700-800 zł, na forum niejeden ci doradzi co kupić za takie pieniądze, żeby jeździło i cieszyło :wink:
homik Napisano 16 Września 2006 Autor Napisano 16 Września 2006 Witam osprzęt w tym rowerku został kompletnie wymieniony wszystko korba przerzutki hamulce gripy na klamkomanetki wolnobieg itp czyli ze starego roweru została rama kierownica i amor opony też wymieniłem teraz kupuje rame leadar fox napisałem posta ale jeszcze nie mam odpowiedxi także czekam czy warto kupować tę ramke
uchmanek Napisano 17 Września 2006 Napisano 17 Września 2006 jesli jestes w 100% zdecydowany, ze chcesz reanimowac ten amort to istnieje jedna mozliwosc: mozna sprobowac wbic glebiej slizgi. z tym ze do tego potrzeba fachowca, a watpie zeby jakis fachowiec sie tego podja.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.