wcmdk Napisano 22 Lutego 2016 Napisano 22 Lutego 2016 Witam Na wstępie chciał bym zaznaczyć, że jeśli chodzi o rowery jestem zielony. Rozglądam się za rowerem górskim, używał bym go do jazdy po asfalcie, szutrze jak i lesie(na spokojnie). Mam 177cm wzrostu i chciałbym wydać na rower w okolicach 1500zl plus minus. Myślałem nad takimi rowerami jak: KROSS hexagon R6 KROSS hexagon R8 KROSS level R2 B'TWIN rockrider 520 Myślicie że to dobry wybór? Który wy byście wybrali ? Może jest coś lepszego w tej cenie ? Z góry dziękuje za odpowiedzi.
piciu256 Napisano 23 Lutego 2016 Napisano 23 Lutego 2016 musi być 27.5 czy może pasuje ci 26" (na którym "nie da się już jeździć") ile masz do wydania?
Pablo59 Napisano 23 Lutego 2016 Napisano 23 Lutego 2016 Rozglądam się za rowerem górskim, używał bym go do jazdy po asfalcie, szutrze jak i lesie(na spokojnie). Czy aby na pewno do takiego stylu pseudogóral ??? Ile asfaltu a ile spokojnego lasu ? Może lepiej popatrz na crossowe ...
roberttrebor Napisano 23 Lutego 2016 Napisano 23 Lutego 2016 Jak już wspomniał kolego wcześniej grupa Hexagon to taki "pseudo góral"ale to wcale go nie dyskwalifikuje jako rower na bezdroże,lekko terenowy +asfalt w twoim przypadku mógł by być odpowiedni bo jak dobrze zrozumiałem takiej kombinacji szukasz.Rozglądnij sie też za Cube'm ich geometria w Aim czy też Analog(cała grupa CMPT)to rowery gorsko-rekreacyjne. Przegladnij internet i może popytaj w lokalnych sklepach rowerowych w sprawie ceny,jest to ostatni moment na wyrwanie poprzedniego rocznika w miarę dobrej cenie.
CBP Napisano 23 Lutego 2016 Napisano 23 Lutego 2016 mam 175 cm brałem tydzień temu level R2 z 2016r. Też nie jestem specem ale komfort z jazdy jak na tą cenę bardzo zadowalający. Jest parę mankamentów ale one są do załatwienia przy pierwszym przeglądzie darmowym. Polecam Ci R2 za którą zapłaciłem 1700-1800 zł.