uslugifoto Napisano 18 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2016 Zauważyłem dziś na dwóch różnych amortyzatorach, różną odległość osi goleni od osi sterówki. Zacząłem szukać i znalazłem taki temat jak offset. Niestety nie mam wiedzy ani doświadczenia i nie wiem z czym to się je. Mam jednak wybór i nie wiem który amortyzator wsadzić do nowej ramy. Może mi ktoś w dwóch słowach powiedzieć po co, ten offset, co powoduje, kiedy stosować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 18 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2016 Całkiem niedawno pojawił się na forum taki filmik ... Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uslugifoto Napisano 18 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2016 OK, dziękuję teorię już znam, teraz praktyczne pytanie czy do ramy Cube wsadzić 1 czy 2 (geometria w załączeniu). Co proponujesz? Dodam że mam stosunkowo długie nogi względem tułowia i mierzę 187 cm. 1. Rock Shox Reba RL 29 Solo Air (bez offsetu) 2. Fox Racing Shox Fox 32 Float 29" CTD (offset) Zastosowanie to nasze, polskie maratony MTB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siimon Napisano 18 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2016 Z tego co wiem to offset wybierasz taki jak założył producent projektując ramę. Znajdź rozrysowaną geometrię ramy, gdzie będzie to zaznaczone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...