Fiorino Napisano 17 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2016 Witam,chciałbym zakupić swój pierwszy rower szosowy. Jestem totalnym amatorem jeżeli chodzi o kwestie związane z kolarstwem.W zeszłym roku miałem wypadek na motocyklu, co wiązało się z złamanie paru kości śródstopia... Więc rower będzie połączeniem sposobu na rehabilitację oraz na trening cardio.Chciałbym przeznaczyć ok.1500złW związku z czym chciałbym się zapytać czy w ciemno brać nowego Tribana500 z Decathlonu czy poszukać jakiejś używki?Np:- http://olx.pl/oferta/haibike-q-race-sl-2013-CID767-IDcI4K5.html#55f38624bd- http://olx.pl/oferta/centurion-hyperdrive-1000-rower-szosowy-szosa-shimano-sora-CID767-IDck4Rb.html#98636d627c Jeszcze jedno pytanie:Mam 181cm wzrostu - szukać rozmiaru L/57cm/24'' ? Z góry dziękuję za wszelkie pomocne komentarze.Pozdrawiam serdecznie,Łukasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 17 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2016 bierz rame 21,5-22,5 cala, 54-57 cm . wazniejsze jest dugosc ramy niz jej sama wysokosc. wysokosc mozesz skorygowac sztca, dlugosc przesunieciem siodelka oraz dlugoscia mostka. za 1500 celuj w osprzet CLARIS, TIAGRA, KOLA 32/36 SZPRYCHOWE, NAPED 3X8/3X9 LUB 2X8/X9. jesli sie uda to bierz rower z widelcem karbonowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BlackJungle Napisano 18 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2016 Skoro masz 181 cm wzrostu to nie bierz żadnej ramy większej niż 54. Będziesz bardziej zwrotny. Ramy powyżej są dla prawdziwych dryblasów. Przerabiałem temat na sobie. Jestem od Ciebie 2 cm niższy i mam 53. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...