Skocz do zawartości

[kondycja] ciągłe zmęczenie mięśni

mati82

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mateusz z tej strony, jestem nowy na tym forum pozdrawiam wszystkich. 

Mój problem powtarza się zawsze jak jeżdżę powyżej 2 godzin. Choćbym jeździł przy tętnie 130 to i tak czuję zakwaszenie nóg, mogę z tym kontynuować trening, ale wiadomo nie jest to przyjemne. 

Przy jeździe z kolegami (szarpnięcia, mocniejsze sprinty pod koniec dystansu 100-120km) zaliczam odcięcia. Nie wiem już co robić. Na treningi wytrzymałościowe na tygodniu nie mam czasu (takie 3-4 godzinne)

Jeżdżę intensywnie już od 3 lat, wcześniej wyjazdy na szosie raz w tygodniu.

Treningi średnio 3x w tygodniu. Niedziela ok 4h jazdy. Średnie na szosie 30-34km/h w grupie.

Staram się jeść dobrze, ryby, chude mięso, makarony, warzywa.

Słodycze mocno ograniczyłem swego czasu ale nic to nie dało. Może jakaś dodatkowa suplementacja, albo odkwaszenie organizmu...?

Pomocy :(

Pozdrawiam

• 4 tygodnie później...

Mój problem powtarza się zawsze jak jeżdżę powyżej 2 godzin. Choćbym jeździł przy tętnie 130 to i tak czuję zakwaszenie nóg, mogę z tym kontynuować trening, ale wiadomo nie jest to przyjemne. Przy jeździe z kolegami (szarpnięcia, mocniejsze sprinty pod koniec dystansu 100-120km) zaliczam odcięcia. Nie wiem już co robić. Na treningi wytrzymałościowe na tygodniu nie mam czasu (takie 3-4 godzinne) Jeżdżę intensywnie już od 3 lat, wcześniej wyjazdy na szosie raz w tygodniu. Treningi średnio 3x w tygodniu. Niedziela ok 4h jazdy. Średnie na szosie 30-34km/h w grupie. Staram się jeść dobrze, ryby, chude mięso, makarony, warzywa. Słodycze mocno ograniczyłem swego czasu ale nic to nie dało. Może jakaś dodatkowa suplementacja, albo odkwaszenie organizmu...? Pomocy :(

Mateusz, jesteś tu jeszcze?