mati82 Napisano 15 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2016 Witam Mateusz z tej strony, jestem nowy na tym forum pozdrawiam wszystkich. Mój problem powtarza się zawsze jak jeżdżę powyżej 2 godzin. Choćbym jeździł przy tętnie 130 to i tak czuję zakwaszenie nóg, mogę z tym kontynuować trening, ale wiadomo nie jest to przyjemne. Przy jeździe z kolegami (szarpnięcia, mocniejsze sprinty pod koniec dystansu 100-120km) zaliczam odcięcia. Nie wiem już co robić. Na treningi wytrzymałościowe na tygodniu nie mam czasu (takie 3-4 godzinne) Jeżdżę intensywnie już od 3 lat, wcześniej wyjazdy na szosie raz w tygodniu. Treningi średnio 3x w tygodniu. Niedziela ok 4h jazdy. Średnie na szosie 30-34km/h w grupie. Staram się jeść dobrze, ryby, chude mięso, makarony, warzywa. Słodycze mocno ograniczyłem swego czasu ale nic to nie dało. Może jakaś dodatkowa suplementacja, albo odkwaszenie organizmu...? Pomocy Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alagor96 Napisano 15 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2016 Spytam, bo o tym nie napisałeś, jak z jedzeniem i piciem w czasie jazdy, co pijesz i w jakich ilościach? Czy coś jesz, popijasz żele energetyczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek14 Napisano 15 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2016 Idź do lekarza, zrób badania. Nikt na forum nie ma kryształowej kuli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piter233 Napisano 15 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2016 Jeśli nie robiłeś, to zrób sobie tak z tydzień kompletnego odpoczynku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bar Napisano 9 Marca 2016 Udostępnij Napisano 9 Marca 2016 Zwróć uwagę na dietę dla sportów wytrzymałościowych, w tym rolę tłuszczy jako źródła energii - może za mało ich w twojej diecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...