norbert19806 Napisano 12 Lutego 2016 Napisano 12 Lutego 2016 Witam czy ten smar będzie się nadawał do serwisu piasty http://www.orlenoil.pl/PL/NaszaOferta/Produkty/Strony/Produkt.aspx?produkt=SMAROL_NANO_do_kosiarek_i_wykaszarek.aspx cena ok 16 zł za tubkę.?
piciu256 Napisano 12 Lutego 2016 Napisano 12 Lutego 2016 średnio- on nie jest do łożysk tylko bardziej do trybów, kup smar do łożysk (ja używam z castoramy i się sprawdza )
detonator Napisano 12 Lutego 2016 Napisano 12 Lutego 2016 Od biedy będzie, ale jest strasznie gesty. "zainwestuj" w puchę zwykłego ŁT'ka. Starczy ci na wieki, a do 90% podzespołów w rowerze będzie dobry
vdcmike Napisano 12 Lutego 2016 Napisano 12 Lutego 2016 Wg producenta gęstość ma jak typowy ŁT (NLGI=2). Poza tym to olej z mydłem litowym czyli i skład typowy dla ŁT. Jak masz to pod ręką to smiało pakuj w piasty a za pół roku zajrzyj czy jeszcze siedzi. Jeśli dopiero zamierzasz kupić to proponowałbym coś na bazie olejów syntetycznych (w smarach motoryzacyjnych szukaj).
Kozek Napisano 12 Lutego 2016 Napisano 12 Lutego 2016 Do 16zł kupisz tubkę Texaco Multifak EP2, mogę go śmiało polecić.
MikeSkywalker Napisano 12 Lutego 2016 Napisano 12 Lutego 2016 Za tyle albo i mniej kupiłem puszkę ŁT-43. Pakuję w piasty od kilku lat i się kręcą.
pawel2208 Napisano 12 Lutego 2016 Napisano 12 Lutego 2016 Potwierdzam ŁT43 wystarczy i nie będziesz musiał myśleć o zakupie nowego przez baaardzo długo.
ciunek Napisano 13 Lutego 2016 Napisano 13 Lutego 2016 Ja osobiście stosuje i polecam smar Mobilgrease XHP , tuba 0,4kg kosztuje w okolicach 20zl a zwystarcza na naprawde dlugo http://www.mobil.com/Poland-Polish/Lubes/PDS/GLXXPLGRSMOMobilgrease_XHP_220.aspx
Arni220 Napisano 13 Lutego 2016 Napisano 13 Lutego 2016 ŁT bym odpuścił, ale smary Mobila, Motula czy Castrola jak najbardziej bym polecił. Zwracał bym uwagę na to, by smar szybko się nie wypłukiwał (odporny na wodę) i miał dodatki antykorozyjne, to bardzo ważne w rowerowym osprzęcie. ŁT-43 to smar z czasów głębokiej komuny, może i go jakoś wzbogacili, ale czy na pewno? Ja używam Motula TP Agri, ale bardzo dobry jest też ponoć Grease 300. http://www.motul.krakow.pl/_pdf/Motul_Produkty_Ciezarowe_Smary.pdf
Artwro Napisano 13 Lutego 2016 Napisano 13 Lutego 2016 Pewnie że będzie się nadawał,piasty w kosmos nie latają.
piciu256 Napisano 13 Lutego 2016 Napisano 13 Lutego 2016 może i nie, ale zdarza im się mieć kontakt z wodą
BikerLight Napisano 13 Lutego 2016 Napisano 13 Lutego 2016 Wg producenta gęstość ma jak typowy ŁT (NLGI=2). Poza tym to olej z mydłem litowym czyli i skład typowy dla ŁT. Jak masz to pod ręką to smiało pakuj w piasty a za pół roku zajrzyj czy jeszcze siedzi. Jeśli dopiero zamierzasz kupić to proponowałbym coś na bazie olejów syntetycznych (w smarach motoryzacyjnych szukaj) ŁT43 Orlenu ma NLGI=3. Z resztą wypowiedzi się w 100% zgadzam, włącznie z co półrocznym sprawdzaniem czy jest jeszcze w środku. Jeśli było sucho i piasta miała dobre uszczelnienia to będzie. A jak nie to nie będzie. Z zaawansowanych litowych syntetyków wspomniany wcześniej Mobilgrease XHP wydaje się być sensownym wyborem Ale jestem hejterem ŁT co trzeba wziąć pod uwagę
grande1970 Napisano 14 Lutego 2016 Napisano 14 Lutego 2016 Za tyle albo i mniej kupiłem puszkę ŁT-43. Pakuję w piasty od kilku lat i się kręcą.ja za 8 zł kupilem 0.8 kg łt 43 w hurtowni moto.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.