Jakub85 Napisano 25 Sierpnia 2006 Napisano 25 Sierpnia 2006 Kupiłem amor rock shox duke c, prawdopodobnie model z 2003 roku bo ma srebrną koronę. Ponieważ jest czerwony a mój rower czarny to chce dać go do malowania. Najlepiej byłoby dać same dolne golenie ale najpierw trzeba go rozkręcić. Próbowałem znaleźć w internecie jakieś instrukcje ale nic nie znalazłem. Wiem jedynie że literka c oznacza że jest to wersja oem. I teraz proszę Was o pomoc. Czy łatwo taki amor rozkręcic i skręcić tak by nic nie popsuć? Co będę do tego potrzebował? Wiem że w jednej goleni jest sprężyna z asystą powietrza a w drugiej olej. Doradźcie czy brać się za to samemu czy może w ogóle olać rozkręcanie i dać cały amor do pomalowania Pozdrawiam
Iron Napisano 25 Sierpnia 2006 Napisano 25 Sierpnia 2006 a wg mnie czerwony amor bedzie sie dobrze komponowal z czarna rama a wszystkie instrukcje znadziejsz na sram.com
Jakub85 Napisano 25 Sierpnia 2006 Autor Napisano 25 Sierpnia 2006 Masz rację, źle to nawet nie wygląda ale jak na mój gust trochę zbytnio rzuca się w oczy Myśle że wszystko czarne będzie wyglądało skromniej Dzięki za podpowiedź, na stronce jest rzeczywiście wszystko czego dusza zapragnie. Nie wiem czemu sam na to nie wpadłem.
uchmanek Napisano 26 Sierpnia 2006 Napisano 26 Sierpnia 2006 bo len jestes . c oznacza ze jest to model c (a nie np sl czy xc), nie ma to nic wspolnego z oem.
wookie Napisano 26 Sierpnia 2006 Napisano 26 Sierpnia 2006 Psylo C , Judy C , Duke C to sa wlasnie oemy. Seryjne oznaczano Race/SL/XC wiekszosci przypadkow.
uchmanek Napisano 26 Sierpnia 2006 Napisano 26 Sierpnia 2006 troche poszperalem i rzeczywiscie: mnustwo ludzi mowi, ze c to oem (no i nie udalo mi sie znalesc wersji pudelkowej jakiegokolwiek c).
Jakub85 Napisano 27 Sierpnia 2006 Autor Napisano 27 Sierpnia 2006 no więc właśnie wypraszam sobie lenia A wracając do tematu to instrukcję znalazłem, kosmicznych narzędzi do tego nie potrzeba ale boję się trochę sam w tym grzebać. Robicie sami takie rzeczy serwis itd.? Czy zostawiacie to raczej pseudo fachowcom z serwisu
uchmanek Napisano 28 Sierpnia 2006 Napisano 28 Sierpnia 2006 ja robie sam. jesli nigdy tego nie robiles zajmie ci to ok. 2h, ale spiepszyc sie nie da. sorki za lenia
Majkel Napisano 28 Sierpnia 2006 Napisano 28 Sierpnia 2006 a instrukcje serwisowe do Duke'a sa sie gdzies znalezc? bo z instrukcji uzytkownika ze strony RS'a mozna sie tylko dowiedziec po ilu godzinach jazdy oddac amor do autoryzowanego serwisu
bikerman Napisano 28 Sierpnia 2006 Napisano 28 Sierpnia 2006 Nie trzeba żadnych instrukcji do rozmontowania amorków...... przynajmiej ja nei używam a juz widelców rozkręcilem.....
uchmanek Napisano 29 Sierpnia 2006 Napisano 29 Sierpnia 2006 na stronie rs'a sa wszystkie niezbedne instrukcje serwisowe (brakuje tylko starszych modeli). ciebie interesuje to.
sniper_j23 Napisano 30 Sierpnia 2006 Napisano 30 Sierpnia 2006 WItam, czy udało się koledze rozkręcić? Mam ten sam problem, nie wiem zdjąć lagi. Jeśli Ci się udało daj kilka rad. Pozdrówko
Majkel Napisano 30 Sierpnia 2006 Napisano 30 Sierpnia 2006 na stronie rs'a sa wszystkie niezbedne instrukcje serwisowe (brakuje tylko starszych modeli). ciebie interesuje to. ha! dzieki! na sam dol strony nigdy nie zjechalem tak wiec tez nie zauwazylem tej instrukcji...
uchmanek Napisano 30 Sierpnia 2006 Napisano 30 Sierpnia 2006 WItam, czy udało się koledze rozkręcić? Mam ten sam problem, nie wiem zdjąć lagi. Jeśli Ci się udało daj kilka rad. Pozdrówko nie uwierzysz, ale trzeba uzyc mlotka , kazdy rs tak ma. odkrec srobki mocujace (te na dole) ok 3 obroty, a nastepnie walnij mlokiem w srobke z lewej goleni (najlepiej przez jakis drewniany kocek).
marnon Napisano 14 Maja 2007 Napisano 14 Maja 2007 witajcie mam duke xc i chce się sam zabrać za jego serwis... pytanie jakim olejem go zalać tzn jaki kupić, za wszelką pomoc serdeczne dzięki!! pozdro
marnon Napisano 19 Maja 2007 Napisano 19 Maja 2007 Do wszystkich RS olej 5W. ale jaki konkretnie 5W i ile go potrzeba? 1l wystarczy?
marnon Napisano 1 Stycznia 2008 Napisano 1 Stycznia 2008 ostatnio zabrałem się za serwis mojego Duke XC i powiem szczerze że jest to banalnie proste, mam tylko jedno pytanie, jak oddzielić górne golenie od dolnych ponoć młotkiem ale ja się trochę boję... uchmanek możesz sprecyzować dokładnie w jakiej pozycji ma być amor i w co uderzać młotkiem i jak ciężko to rozłączyć? ok mam znalazłem w manualu... sorry za zamieszanie
uchmanek Napisano 2 Stycznia 2008 Napisano 2 Stycznia 2008 ok mam znalazłem w manualu... Dokladnie, wszystko tam jest .
marnon Napisano 2 Stycznia 2008 Napisano 2 Stycznia 2008 a czy ktoś wie jak zdemontować uszczelki w dolnych goleniach? u mnie wygląda to jakby były przyklejony, ale pewnie się mylę...
uchmanek Napisano 2 Stycznia 2008 Napisano 2 Stycznia 2008 http://www.sram.com/_media/techdocs/95-401...ice%20Guide.pdf
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.