Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Planuję wymienić amortyzator w Autor Kinetic 2010. Obecnie mam V-Brake'i i nie planuję zmieniać na tarczówki. Obecnie wybór amortyzatorów powietrznych na 26' z pivotami  jest zerowy. Zostaje tylko RST First.

 

Mam kilka pytań:

1. Czy są znaczące różnice w pracy/niezawodności między zwykłą wersją a platinium? Jedynie co ja widzę to masa.

2. Jest kilka ofert sprzedaży modeli z 2013-2014 roku. Są zazwyczaj tańsze około 200 zł. Czy między nowymi rocznikami są znaczące różnice warte dopłacenia? Czy amortyzator który tyle "leżał" na sklepowej półce nieużywany, nie wiadomo w jakich warunkach, nie wymaga na start jakiegoś serwisu?

3. Przymierzam się do wersji z manetką blokady skoku, widzę kilka wersji. Czy manetkę można potem dokupić? Jak szeroka jest ta manetka, ile miejsca zajmuje na kierownicy? Mógłby mi ktoś w skrócie napisać jak działa ta blokada sztywności, można to zmieniać w trakcie jazdy jeśli nie ma się manetki? Regulacja jest płynna czy 0/1?

Tak w skrócie co osobiście byście wybrali:

First z manetką

First Platinium bez manetki? 

Napisano

ostatnie pytanie- ja bym wziął bez manetki, bo zawsze trochę większe możliwości ustawiania, a jak się chce załączyć blokadę pod górkę to sięgnąć do korony to nie problem ;)

Napisano

Sam stoję przed takim samym dylematem :) 

Bardziej budżetowy od RST First jest RST Aerial - też powietrzny z pivotami, ale bez regulacji tłumienia odbicia, no i cięższy od Firsta.

Koszt samej manetki jest wyższy niż różnica między wersjami z manetką i bez, więc IMO warto wziąć od razu z manetką, jeżeli czujesz jej potrzebę.

Osobiście brałbym Firsta Platinium bez manetki jeśli byłby w tej samej cenie. 

Napisano

Właśnie jestem zdecydowany na wersje Platinum teraz pozozstaje tylko pytanie co do roczników. Warto dopłacać do wersji 2015 jakieś 150-200 zł względem rocznika 2014?

Napisano

3. Tak da się dokupić, u dystrybutora za 250 i 350, więc chyba taniej wyjdzie kupić już z manetką.

Tańsza wersja (TRL) wygląda jakby miała tylko dwie pozycje, czyli pełna blokada lub pełne zwolnienie. Do tego baryłka regulacyjna.

Droższa (SRL) to taka jak mam. 5 lub 6 pozycji domknięcia blokady i przycisk zwalniania. Tak samo możliwość wstępnej regulacji.

Odnośnie regulacji podczas jazdy, to jest możliwa (przejrzałem na szybko instrukcje i nie znalazłem jakichś ostrzeżeń).

Moja ma w najszerszym miejscu 2cm. Sama obejma jest węższa ale musisz mieć miejsce na dźwignię.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...