Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Noszę się z zamiarem wymiany amortyzatora do roweru krosowego na kołach 28 z hamulcami V-brake. Myślałem o zainwestowaniu w coś z górnej półki i znalazłem SR Suntour SF3-nrx-s-rlr s-lite 63/75.Proszę o pomoc co o tym myślicie czy warty nie małej kasy,a może coś innego. Pozdrawiam.

 

post-192887-0-41972700-1455035887_thumb.jpg

Edytowane przez Bronekbb
Napisano

Chodzi mi tak jak napisałem czy warto inwestować w tak drogi amortyzator. Jędzę na NEX-P-MLO   sprężyna , brakuje mi tłumienia powrotu w terenie co powoduje głośne odbicia. W  NRX-S-RLR rura sterowa jest aluminium a w NRX-E-RLE stalowa czy warto przepłacać ? Czy sterownie blokadą skoku z kierownicy jest potrzebne i czy się sprawdza? A może jakiś inny by mi się sprawdził? Lubię pojeździć  w terenie i zastanawiam się nad tym czy amortyzacja powietrzna naprawdę jest lepsza ? Pozdrawiam użytkownika ACTIVIA i proszę o pomoc.

Napisano

 

 

Czy sterownie blokadą skoku z kierownicy jest potrzebne i czy się sprawdza?
Szczególnie przydatne jest na szutrach: często jest tak, że lecisz sobie na zablokowanym widelcu, a nagle wjeżdżasz w DZIURY. Amory trekkingowe nie mają żadnego zabezpieczenia typu blow-of, więc szybka reakcja może Ci uratować kardridż.

 

 

Lubię pojeździć  w terenie i zastanawiam się nad tym czy amortyzacja powietrzna naprawdę jest lepsza ?
Jest lepsza. Różnicę poczujesz od razu, gwarantuję. Rok temu miałem podobne wątpliwości jak Ty, ale nie żałuję ani złotówki.
Napisano (edytowane)

To myślę że to dobry wybór . A czy faktycznie w SR Suntour SF3-nrx-s-rlr s-lite 63/75 można ustawić skok na 75mm i czy jest załączona jakaś tabela do jakiego ciężaru jakie ciśnienie powietrza ma być ?

Edytowane przez Bronekbb
Napisano

Fabrycznie ustawiają na 63mm, Natomiast możliwa jest zmiana skoku na 50 mm oraz także na 75 mm. Wystarczy przebić nit na inny otwór w popychaczu tłoka. Co do ciśnienia to sam dobierasz za pomocą ustawienia Sagu. W książeczce gwarancyjnej jest cała instrukcja obsługi. Jeśli dość mało ważysz to wtedy warto wymienić sprężynkę negatywną na bardziej miękką co przy niskim ciśnieniu daje pełen skok. Każdego kto u mnie kupuje to wypytuje się ile wazy i dopasowuje amortyzator pod jego wagę.  :thumbsup:

W ubiegłym roku były dostępne NRX-y wersji S standard, teraz już mam dostępne wersji Lite co daje dużo niższą wagę która sam sprawdzałem

Napisano

No to fajnie że można wyregulować skok za pomocą tak nie wielkiej przeróbki .Nie wiedziałem że zajmujesz się sprzedażą i czy mogę na forum o tym pisać ? Myślę że zdecydowałem się na zakup   SR Suntour SF3-nrx-s-rlr s-lite 75 na koła 28 pod hamulce V-brake z manetką z kierownicy najlepiej kolor biały, pod moją wagę 77kg. Mój adres  bronislaw.bolesta@enea.pl proszę o kontakt .Pozdrawiam.

Napisano

 

 

czy faktycznie w SR Suntour SF3-nrx-s-rlr s-lite 63/75 można ustawić skok na 75mm
 W uzupełnieniu tego, o czym pisał Activia dodam, że operacja naprawdę jest prosta, a poza podstawowymi narzędziami przyda się olej do komory powietrznej.
Napisano

Serwis Zerowy robię już każdemu amorkowi przed wysyłką


No to fajnie że można wyregulować skok za pomocą tak nie wielkiej przeróbki .Nie wiedziałem że zajmujesz się sprzedażą i czy mogę na forum o tym pisać ? Myślę że zdecydowałem się na zakup   SR Suntour SF3-nrx-s-rlr s-lite 75 na koła 28 pod hamulce V-brake z manetką z kierownicy najlepiej kolor biały, pod moją wagę 77kg. Mój adres  bronislaw.bolesta@enea.pl proszę o kontakt .Pozdrawiam.

 

Napisałem na meila

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...