Bronekbb Napisano 9 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2016 (edytowane) Noszę się z zamiarem wymiany amortyzatora do roweru krosowego na kołach 28 z hamulcami V-brake. Myślałem o zainwestowaniu w coś z górnej półki i znalazłem SR Suntour SF3-nrx-s-rlr s-lite 63/75.Proszę o pomoc co o tym myślicie czy warty nie małej kasy,a może coś innego. Pozdrawiam. Edytowane 9 Lutego 2016 przez Bronekbb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 9 Lutego 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Lutego 2016 Zwróć się do użytkownika @ ACTIVIA, który zęby zjadł na amorkach SR Suntour. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bronekbb Napisano 9 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2016 Chodzi mi tak jak napisałem czy warto inwestować w tak drogi amortyzator. Jędzę na NEX-P-MLO sprężyna , brakuje mi tłumienia powrotu w terenie co powoduje głośne odbicia. W NRX-S-RLR rura sterowa jest aluminium a w NRX-E-RLE stalowa czy warto przepłacać ? Czy sterownie blokadą skoku z kierownicy jest potrzebne i czy się sprawdza? A może jakiś inny by mi się sprawdził? Lubię pojeździć w terenie i zastanawiam się nad tym czy amortyzacja powietrzna naprawdę jest lepsza ? Pozdrawiam użytkownika ACTIVIA i proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shiryu Napisano 9 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2016 Czy sterownie blokadą skoku z kierownicy jest potrzebne i czy się sprawdza? Szczególnie przydatne jest na szutrach: często jest tak, że lecisz sobie na zablokowanym widelcu, a nagle wjeżdżasz w DZIURY. Amory trekkingowe nie mają żadnego zabezpieczenia typu blow-of, więc szybka reakcja może Ci uratować kardridż. Lubię pojeździć w terenie i zastanawiam się nad tym czy amortyzacja powietrzna naprawdę jest lepsza ? Jest lepsza. Różnicę poczujesz od razu, gwarantuję. Rok temu miałem podobne wątpliwości jak Ty, ale nie żałuję ani złotówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 9 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2016 NRX wersji S waży dokładnie 1718 gram oraz mają kartridż rozbieralny co można olej sobie wymieniac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bronekbb Napisano 10 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2016 (edytowane) To myślę że to dobry wybór . A czy faktycznie w SR Suntour SF3-nrx-s-rlr s-lite 63/75 można ustawić skok na 75mm i czy jest załączona jakaś tabela do jakiego ciężaru jakie ciśnienie powietrza ma być ? Edytowane 10 Lutego 2016 przez Bronekbb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 10 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2016 Fabrycznie ustawiają na 63mm, Natomiast możliwa jest zmiana skoku na 50 mm oraz także na 75 mm. Wystarczy przebić nit na inny otwór w popychaczu tłoka. Co do ciśnienia to sam dobierasz za pomocą ustawienia Sagu. W książeczce gwarancyjnej jest cała instrukcja obsługi. Jeśli dość mało ważysz to wtedy warto wymienić sprężynkę negatywną na bardziej miękką co przy niskim ciśnieniu daje pełen skok. Każdego kto u mnie kupuje to wypytuje się ile wazy i dopasowuje amortyzator pod jego wagę. W ubiegłym roku były dostępne NRX-y wersji S standard, teraz już mam dostępne wersji Lite co daje dużo niższą wagę która sam sprawdzałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bronekbb Napisano 10 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2016 No to fajnie że można wyregulować skok za pomocą tak nie wielkiej przeróbki .Nie wiedziałem że zajmujesz się sprzedażą i czy mogę na forum o tym pisać ? Myślę że zdecydowałem się na zakup SR Suntour SF3-nrx-s-rlr s-lite 75 na koła 28 pod hamulce V-brake z manetką z kierownicy najlepiej kolor biały, pod moją wagę 77kg. Mój adres bronislaw.bolesta@enea.pl proszę o kontakt .Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shiryu Napisano 10 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2016 czy faktycznie w SR Suntour SF3-nrx-s-rlr s-lite 63/75 można ustawić skok na 75mm W uzupełnieniu tego, o czym pisał Activia dodam, że operacja naprawdę jest prosta, a poza podstawowymi narzędziami przyda się olej do komory powietrznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 10 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2016 Serwis Zerowy robię już każdemu amorkowi przed wysyłką No to fajnie że można wyregulować skok za pomocą tak nie wielkiej przeróbki .Nie wiedziałem że zajmujesz się sprzedażą i czy mogę na forum o tym pisać ? Myślę że zdecydowałem się na zakup SR Suntour SF3-nrx-s-rlr s-lite 75 na koła 28 pod hamulce V-brake z manetką z kierownicy najlepiej kolor biały, pod moją wagę 77kg. Mój adres bronislaw.bolesta@enea.pl proszę o kontakt .Pozdrawiam. Napisałem na meila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bronekbb Napisano 10 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2016 (edytowane) ok. Edytowane 10 Lutego 2016 przez Bronekbb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 10 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2016 ZAMÓWIENIE nr: 1293 Ok. To mogłeś pisać na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.