Ilia Napisano 4 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2016 Mam widelec NRX S lite ustawiony na 75 mm skoku. Czy jak zmienię skok na 63 mm to czy będzie bardziej czuły. Czy można jeszcze w jakiś sposób poprawić czułość tego widelca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 4 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2016 (edytowane) Zmień olej w kartridżu na rzadszy tj 5W bo fabrycznie leja 10W. Ja olej leje firmy Fuchs Silkolene RSF Ponadto jakie ciśnienie pompujesz?? Edytowane 4 Lutego 2016 przez ACTIVIA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ilia Napisano 4 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2016 Kompletnie o tym zapomniałem, u mnie w kartridżu jest teraz 15W40, wlałem drogą pewnych niejasnych eksperymentów, przed chwilą popatrzyłem na butelkę. Swoją drogą fajnie tłumienie miałem . Obecnie pompuję 115 psi, ale u mnie w kom pozytywnej jest korek zmniejszający jej objętość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 4 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2016 Na dzien dobry to zmień sobie olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ilia Napisano 4 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2016 (edytowane) to akurat musi być olej do amortyzatorów, czy po prostu o gęstości 5W? Edytowane 4 Lutego 2016 przez Ilia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 4 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2016 Do amortyzatorów bo mają inną lepkość. Jak chcesz to pisz na PW. Wyślę Ci 100ml Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudeusz09 Napisano 4 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2016 To samo tyczy się NRX E-RLR? W terenie spisuje się fajnie ale na asfaltowych mniejszych dziurach jest jakiś "tępy" i generalnie praca jego nie zachwyca. P.S. ACTIVIA, pisałem do Ciebie na priv ale chyba znowu skrzynka pełna. Czy w kwestii przeróbki erlr w celu poprawy jego pracy coś drgnęło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 4 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2016 W E-RLR jest w tym felerny że są nierozbieralne kartridże i nie dasz rady sobie dopasować czułość, np wymieniając olej bo go nie wymienisz. Kolega powyżej ma wersję S a tam jest kartridż rozbieralny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudeusz09 Napisano 4 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2016 A jak sprawa wygląda w temacie przeróbki? Coś się ruszyło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 A jak sprawa wygląda w temacie przeróbki? Coś się ruszyło? Na pracę amorka szczególnie działa kartridz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudeusz09 Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 No tyle wiem. Dlatego pytam czy w sprawie przeróbki coś się ruszyło? Rozmawialiśmy parę miesięcy temu o przekładce kartridża właśnie z wersji s do e. Twierdziłeś, że mogą być problemy z gwintami itp i musisz to przetestować. Czy coś próbowałeś w tym temacie zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 Sprawdziłem i gwinty na koronie kompletnie wszystkie są te same wersji E i S, przez co można kartridż wersji S zamontować do wersji E. Ze względu tego że na razie nie ma dostępnych kartridży do NRX-a, to na ryzyko klienta przerobiłem kartridż z Epixona wersji RL-RC z kompresją i regulacją tłumienia. Średnica kartridża bez problemu weszła do rurki goleniowej NRX-a wersji E natomiast problemem był tylko gwint na korku. Na życzenie klienta zmniejszyłem go na tokarce pod odpowiednią średnicę, no i klient teraz się cieszy z jazdy. Kartridż był z Epixona pod koło 27,5" TO CO PISZE O KARTRIDŻU Z EPIXONA TO JEST ŻYCZENIE KLIENTA CO BDB SIĘ DLA NIEGO SPRAWDZIŁO, TO NIE BYŁ MÓJ WYMYSŁ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudeusz09 Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 A ile taka przeróbka by kosztowała jeśli można wiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 Drogo Drogo!! Jak coś to pisz na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ilia Napisano 6 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2016 Z olejem 5w blokada tak jakby przestaje działać, to znaczy mogę kartridż ścisnąć pod oporem jak włączę blokadę, i podczas jazdy wychodzi tak jak bym nie miał blokady tylko widelec przymulony. Czy to jest normalne, czy coś tam jest jeszcze nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 6 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2016 No to jest właśnie trochę wada, A jakością lepiej pracuje czy to samo co fabrycznie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ilia Napisano 6 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2016 Jakość działania dużo lepsza. Z tą blokadą myślałem, że zapowietrzony albo coś źle złożyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 6 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2016 Przez to w amorkach wersji RC i RC2 co sa w Auronach, Aionach czy Duroluxach gdzie nie ma blokady to się to rewelacyjnie sprawuje, tu będziesz miał trochę problem z blokada że względu że olej jest rzadki i przedostaje się w kartridżu przez to dobrze blokada nie trzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.