Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam widelec NRX S lite ustawiony na 75 mm skoku. Czy jak zmienię skok na 63 mm to czy będzie bardziej czuły. Czy można jeszcze w jakiś sposób poprawić czułość tego widelca?

Napisano (edytowane)

Zmień olej w kartridżu na rzadszy tj 5W bo fabrycznie leja 10W. Ja olej leje firmy Fuchs Silkolene RSF

Ponadto jakie ciśnienie pompujesz??

Edytowane przez ACTIVIA
Napisano

:woot: Kompletnie o tym zapomniałem, u mnie w kartridżu jest teraz 15W40, wlałem drogą pewnych niejasnych eksperymentów, przed chwilą popatrzyłem na butelkę.  Swoją drogą fajnie tłumienie miałem :teehee: . Obecnie pompuję 115 psi, ale u mnie w kom pozytywnej jest korek zmniejszający jej objętość

Napisano

To samo tyczy się NRX E-RLR? W terenie spisuje się fajnie ale na asfaltowych mniejszych dziurach jest jakiś "tępy" i generalnie praca jego nie zachwyca.

P.S. ACTIVIA, pisałem do Ciebie na priv ale chyba znowu skrzynka pełna. Czy w kwestii przeróbki erlr w celu poprawy jego pracy coś drgnęło?

Napisano

W E-RLR jest w tym felerny że są nierozbieralne kartridże i nie dasz rady sobie dopasować czułość, np wymieniając olej bo go nie wymienisz. Kolega powyżej ma wersję S a tam jest kartridż rozbieralny

Napisano

No tyle wiem. Dlatego pytam czy w sprawie przeróbki coś się ruszyło? Rozmawialiśmy parę miesięcy temu o przekładce kartridża właśnie z wersji s do e. Twierdziłeś, że mogą być problemy z gwintami itp i musisz to przetestować. Czy coś próbowałeś w tym temacie zrobić?

Napisano

Sprawdziłem i gwinty na koronie kompletnie wszystkie są te same wersji E i S, przez co można kartridż wersji S zamontować do wersji E.  Ze względu tego że na razie nie ma dostępnych kartridży do NRX-a, to na ryzyko klienta przerobiłem kartridż z Epixona wersji RL-RC z kompresją i regulacją tłumienia. Średnica kartridża bez problemu weszła do rurki goleniowej NRX-a wersji E natomiast problemem był tylko gwint na korku. Na życzenie klienta zmniejszyłem go na tokarce pod odpowiednią średnicę, no i klient teraz się cieszy z jazdy. Kartridż był z Epixona pod koło 27,5"

TO CO PISZE O KARTRIDŻU Z EPIXONA TO JEST ŻYCZENIE KLIENTA CO BDB SIĘ DLA NIEGO SPRAWDZIŁO, TO NIE BYŁ MÓJ WYMYSŁ

Napisano

Z olejem 5w blokada tak jakby przestaje działać, to znaczy mogę kartridż ścisnąć pod oporem jak włączę blokadę, i podczas jazdy wychodzi tak jak bym nie miał blokady tylko widelec przymulony. Czy to jest normalne, czy coś tam jest jeszcze nie tak?

Napisano

Przez to w amorkach wersji RC i RC2 co sa w Auronach, Aionach czy Duroluxach gdzie nie ma blokady to się to rewelacyjnie sprawuje, tu będziesz miał trochę problem z blokada że względu że olej jest rzadki i przedostaje się w kartridżu przez to dobrze blokada nie trzyma

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...