Ilia Napisano 4 Lutego 2016 Napisano 4 Lutego 2016 Mam widelec NRX S lite ustawiony na 75 mm skoku. Czy jak zmienię skok na 63 mm to czy będzie bardziej czuły. Czy można jeszcze w jakiś sposób poprawić czułość tego widelca? Cytuj
ACTIVIA Napisano 4 Lutego 2016 Napisano 4 Lutego 2016 (edytowane) Zmień olej w kartridżu na rzadszy tj 5W bo fabrycznie leja 10W. Ja olej leje firmy Fuchs Silkolene RSF Ponadto jakie ciśnienie pompujesz?? Edytowane 4 Lutego 2016 przez ACTIVIA Cytuj
Ilia Napisano 4 Lutego 2016 Autor Napisano 4 Lutego 2016 Kompletnie o tym zapomniałem, u mnie w kartridżu jest teraz 15W40, wlałem drogą pewnych niejasnych eksperymentów, przed chwilą popatrzyłem na butelkę. Swoją drogą fajnie tłumienie miałem . Obecnie pompuję 115 psi, ale u mnie w kom pozytywnej jest korek zmniejszający jej objętość Cytuj
Ilia Napisano 4 Lutego 2016 Autor Napisano 4 Lutego 2016 (edytowane) to akurat musi być olej do amortyzatorów, czy po prostu o gęstości 5W? Edytowane 4 Lutego 2016 przez Ilia Cytuj
ACTIVIA Napisano 4 Lutego 2016 Napisano 4 Lutego 2016 Do amortyzatorów bo mają inną lepkość. Jak chcesz to pisz na PW. Wyślę Ci 100ml Cytuj
chudeusz09 Napisano 4 Lutego 2016 Napisano 4 Lutego 2016 To samo tyczy się NRX E-RLR? W terenie spisuje się fajnie ale na asfaltowych mniejszych dziurach jest jakiś "tępy" i generalnie praca jego nie zachwyca. P.S. ACTIVIA, pisałem do Ciebie na priv ale chyba znowu skrzynka pełna. Czy w kwestii przeróbki erlr w celu poprawy jego pracy coś drgnęło? Cytuj
ACTIVIA Napisano 4 Lutego 2016 Napisano 4 Lutego 2016 W E-RLR jest w tym felerny że są nierozbieralne kartridże i nie dasz rady sobie dopasować czułość, np wymieniając olej bo go nie wymienisz. Kolega powyżej ma wersję S a tam jest kartridż rozbieralny Cytuj
chudeusz09 Napisano 4 Lutego 2016 Napisano 4 Lutego 2016 A jak sprawa wygląda w temacie przeróbki? Coś się ruszyło? Cytuj
ACTIVIA Napisano 5 Lutego 2016 Napisano 5 Lutego 2016 A jak sprawa wygląda w temacie przeróbki? Coś się ruszyło? Na pracę amorka szczególnie działa kartridz Cytuj
chudeusz09 Napisano 5 Lutego 2016 Napisano 5 Lutego 2016 No tyle wiem. Dlatego pytam czy w sprawie przeróbki coś się ruszyło? Rozmawialiśmy parę miesięcy temu o przekładce kartridża właśnie z wersji s do e. Twierdziłeś, że mogą być problemy z gwintami itp i musisz to przetestować. Czy coś próbowałeś w tym temacie zrobić? Cytuj
ACTIVIA Napisano 5 Lutego 2016 Napisano 5 Lutego 2016 Sprawdziłem i gwinty na koronie kompletnie wszystkie są te same wersji E i S, przez co można kartridż wersji S zamontować do wersji E. Ze względu tego że na razie nie ma dostępnych kartridży do NRX-a, to na ryzyko klienta przerobiłem kartridż z Epixona wersji RL-RC z kompresją i regulacją tłumienia. Średnica kartridża bez problemu weszła do rurki goleniowej NRX-a wersji E natomiast problemem był tylko gwint na korku. Na życzenie klienta zmniejszyłem go na tokarce pod odpowiednią średnicę, no i klient teraz się cieszy z jazdy. Kartridż był z Epixona pod koło 27,5" TO CO PISZE O KARTRIDŻU Z EPIXONA TO JEST ŻYCZENIE KLIENTA CO BDB SIĘ DLA NIEGO SPRAWDZIŁO, TO NIE BYŁ MÓJ WYMYSŁ Cytuj
chudeusz09 Napisano 5 Lutego 2016 Napisano 5 Lutego 2016 A ile taka przeróbka by kosztowała jeśli można wiedzieć? Cytuj
Ilia Napisano 6 Lutego 2016 Autor Napisano 6 Lutego 2016 Z olejem 5w blokada tak jakby przestaje działać, to znaczy mogę kartridż ścisnąć pod oporem jak włączę blokadę, i podczas jazdy wychodzi tak jak bym nie miał blokady tylko widelec przymulony. Czy to jest normalne, czy coś tam jest jeszcze nie tak? Cytuj
ACTIVIA Napisano 6 Lutego 2016 Napisano 6 Lutego 2016 No to jest właśnie trochę wada, A jakością lepiej pracuje czy to samo co fabrycznie?? Cytuj
Ilia Napisano 6 Lutego 2016 Autor Napisano 6 Lutego 2016 Jakość działania dużo lepsza. Z tą blokadą myślałem, że zapowietrzony albo coś źle złożyłem. Cytuj
ACTIVIA Napisano 6 Lutego 2016 Napisano 6 Lutego 2016 Przez to w amorkach wersji RC i RC2 co sa w Auronach, Aionach czy Duroluxach gdzie nie ma blokady to się to rewelacyjnie sprawuje, tu będziesz miał trochę problem z blokada że względu że olej jest rzadki i przedostaje się w kartridżu przez to dobrze blokada nie trzyma Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.