Carmion93 Napisano 3 Lutego 2016 Napisano 3 Lutego 2016 Witam, niedługo wyjeźdżam do pracy jako kierowca ciężarówki do Anglii do Londynu gdzie będę pokonywał 10-20km. Mam 22lat 172cm wzrostu i aż 97kg wagi. Niestety nie będe tam posiadać samochodu ze względu na wysoki koszt ubezpieczenia oraz na codzień jestem prywatnym kierowcą taksówki i przez około rok czasu przytyłem 12kg jak nie lepiej ze względu na siedziący tryb życia i brak ruchu ponieważ poprzez swoją dyspozycyjność nie mogłem się za nic wziąć. Padł też pomysł na motocykl. Ale lubię bardzo jeździć na rowerze i kiedyś śmigałem codziennie rowerem w trasy. Będę tam chodzić na siłownie więc taki dojazd do pracy można by było zaliczyć już do aerobów. Bardzo podobają mi się kolarzówki ze względu na to że lubię szybko jeździć na rowerze. Zwykle jeździłem zwykłym góralem ale jazda nim była męcząca ze względu na szerokie opony i zbytnio nie mogłem się rozpędzać bo koćzyły się biegi. A bardzo lubię jeździć dynamicznie jednak już nie mam tej koncycji co kiedyś ale z czasem przyjdzie. Szukam roweru który będzie poruszał się tylko po ulicy ewentualnie chodiku. Aby był lekki, dynamiczny i też troszeczke wygodny żeby tyłek nie bolał po przejechaniu 5 kilometrów Oraz będę muisał wyposażyć go w lampy bo często będę miał na nocki. A czasem jak będę miał urolp to wyjazdy na dłuższe trasy. Coś podobnego do kolarzówki lub nawet i kolarzówka. Na wygląd nie zwracam uwagi. W anglii często pada więc będe musiał zadbać o specjalny ubiór. Bardzo bym prosił o pomoc w wyborze roweru bo wiem że jest tyle tych kategorii i co chwile wychodzi coś nowego a ja się kompletnie na tym nie znam. A o budżecie to jeszcze nie wiem. Serdecznie pozdrawiam.
Mod Team IvanMTB Napisano 3 Lutego 2016 Mod Team Napisano 3 Lutego 2016 . A o budżecie to jeszcze nie wiem. Czyli nie wiesz najważniejszego I jeśli tego nie ustalisz sobie doradzanie ma delikatnie mówiąc mało sensu... Szacunek... I.