3001ppk Napisano 3 Lutego 2016 Napisano 3 Lutego 2016 Witam Forumowiczów !! (to mój pierwszy post na tym Forum) Szukam jakiejś dobrej i trwałej opony z taśmą odblaskową do roweru trekingowego do jazdy głównie po szutrze i asfalcie. Biedawno bo w ubiegłe lato musiałem wymienić oponę i zaufałem serwisowi który polecił mi i założył oponę Schwalbe active Silento Active line 128x1.60. Miała być super itd. Niestety nie wytrzymałą nawet sezonu bo niecałe pół roku. Kompletnie się na tym nie znam a nie chcę być znów zrobiony w balona więc taka jak na wstępie jaką oponę polecilibyście ??
Maciek226 Napisano 3 Lutego 2016 Napisano 3 Lutego 2016 schwalbe marathon - mają dość trwałą gume , u mnie schwalbe marathon hs420 przeżyło jakieś 4-5 tys km a potem sprzedałem je dalej , osobiście chętnie bym do nich wrócił gdyby miały inne rozmiary
Majkel512 Napisano 3 Lutego 2016 Napisano 3 Lutego 2016 Warto przemyśleć Schwalbe Marathon Plus z reflexem i wytrzymałą wkładką antyprzebiciową: https://www.rowerystylowe.pl/p-2352/opona-rowerowa-schwalbe-marathon-plus-28-x-15-40-622-reflex
MikeSkywalker Napisano 3 Lutego 2016 Napisano 3 Lutego 2016 Z tym pierwszym postem to chyba ściemniasz Również podpisałbym się pod Marathonem Plus z paskiem odblaskowym. Niemniej jednak coś z oponą którą miałeś musiało być nie tak. Mam w jednym z rowerów tanią Road Cruiser. W ciągu 2 lat zrobiła 4 tysiące km i ma się dobrze.
Maciek226 Napisano 3 Lutego 2016 Napisano 3 Lutego 2016 mike ,mogło byc wszystko z nią w porządku , wystarczy że ma coś pokroju rubeny v66 , u mnie ona po ok 1tys km już ma widoczne oznaki zuzycia , plus nie wiadomo ile kolega jeździ , bo jak wiadomo jeden zrobi tysiąc km w miesiąc drugi w tydzień
MikeSkywalker Napisano 3 Lutego 2016 Napisano 3 Lutego 2016 Z tym że Silento jest podobnej klasy jak Road Cruiser. I skoro u mnie po 4 tysiącach nie widać większego zużycia to w przypadku nieco droższej opony powinno być nawet lepiej.
Mod Team IvanMTB Napisano 3 Lutego 2016 Mod Team Napisano 3 Lutego 2016 ... a może Autor ma ciężko-ręczne podejście do tylnego hamulca? Kilka ślizgów i nawet najwytrzymalsza opona idzie w szmaty... ... założywszy oczywiście iż to właśnie na tył ona-opona ma być. Bo, żeby w poł roku zużyć przednią oponę na szutrach i asfalcie to trzebaby chyba z 25k kilosów nakręcić. U mnie po 8k przenia Vittoria Randonneur wyglada niemal jak wyjeta z paczki... Szacunek... I.
woojj Napisano 3 Lutego 2016 Napisano 3 Lutego 2016 na tej wiktorji 20 tys nie robi wrażenia. Kumpel zmienił dla zasady po 20tys... więc mój tata dociera dalej. A na maratoni+ da się jeszcze więcej nawinąć.... mam klienta który do paska dojechał (50 tys....ale to już bzdura) No ale warunek - delikatnie z hamplami.. taka sobie klasyczna eksploatacja.
3001ppk Napisano 3 Lutego 2016 Autor Napisano 3 Lutego 2016 Przejechałem na w/w oponie (tylnej) ok. 1200 km, hamulcem tylnym operuję normalnie (ponad 50 krzyżyków na karku) więc nie driftuję. Moim zdaniem wadliwa opona bo na poprzedniej zjeździłem ok. 8000 km zanim dostała dziury i to z boku. Niestety nie trzymałem paragonu więc nie mogę tej nowej reklamować.
MikeSkywalker Napisano 3 Lutego 2016 Napisano 3 Lutego 2016 W takim razie nie pisałbym że to opona kijowa i serwis zrobił Cię w balona. Po prostu trafił się wadliwy egzemplarz. Myślę że w zupełności wystarczyła by Ci wspomniana Road Cruiser z paskiem odblaskowym, kosztuje poniżej 50 złotych, ma podstawową wkładkę antyprzebiciową. A jeśli faktycznie chcesz jedną z najbardziej wytrzymałych opon to zostaje któryś Marathon Plus.
3001ppk Napisano 3 Lutego 2016 Autor Napisano 3 Lutego 2016 Piszę tak jak wyżej bo po rozmowie z innymi rowerzystami mieli ten sam problem z tego typu oponą w tym samym serwisie który im je bardzo proponował.
Mod Team IvanMTB Napisano 3 Lutego 2016 Mod Team Napisano 3 Lutego 2016 Daleki jestem od teorii spiskowych ale wyglada, ze ówty-ony serwis ma serie zleżałych lub niewadomego sortu i pochodzenia opon, których chce się na gwał pozbyc i każdemu je wciska... Przypadek? Szacunek... I.
MikeSkywalker Napisano 3 Lutego 2016 Napisano 3 Lutego 2016 No to różnie może być, może kupili jakąś tanią partię i wciskali po kolei. EDYTA: Widzę że Ivan mnie ubiegł
3001ppk Napisano 8 Lutego 2016 Autor Napisano 8 Lutego 2016 Teraz na tylnym kole mam oponę Schwalbe Land Cruiser. Mam nadzieję że trochę na niej pojeżdżę, ale w razie czego paragon tym razem zachowałem
tank Napisano 8 Lutego 2016 Napisano 8 Lutego 2016 Witam Właśnie dotarła do mnie opona Schwalbe Land Cruiser ten nowy wzór na 2016 i jako producent widnieje Vietnam, a na drugiej oponce Schwalbe Maraton Mondial producent Indonezja. Ciekaw jestem czy przekłada to się na trwałość opon Schwalbe. Land Cruiser była to dotychczas moją podstawową oponą ale na tyle po półtora roku pokazała się wkładka antyprzebiciowa choć wcześniejszy komplet wytrzymał dłużej. Trochę mnie to zdziwiło ale może zbyt ostro ją traktowałem. Ta nowo zakupiona sztuka jest dla żony i sprawdzę ile jej posłuży. Sam zaś postanowiłem na tyle przetestować polecaną na forum oponę Continental Travel Contact( nie znalazłem na niej kraju producenta). Tym razem jednak też paragon zostawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.