Trek6000 Napisano 3 Lutego 2016 Napisano 3 Lutego 2016 Witam wszystkich, Czy ktoś z was już miał doświadczenia z obręczami EXE firmy Accent? Interesuje mnie w sumie wszystko,ich sztywność, uszczelnienie, jakość itd. Pozdrawiam
dawid Napisano 3 Lutego 2016 Napisano 3 Lutego 2016 składałem ostatnio koła na nich. Jeśli chodzi o wykonanie nie można się przyczepić. Można im zarzucić że jak na obecne standardy są dość wąskie. Sztywność raczej przeciętna, nie zwala z nóg, ani też nie powinny specjalnie pływać
Trek6000 Napisano 3 Lutego 2016 Autor Napisano 3 Lutego 2016 Ok. Więc Maratony powyżej 50km można spokojnie smigac. A centrowanie os momentu zakupu często?
dawid Napisano 3 Lutego 2016 Napisano 3 Lutego 2016 heh, robiłem na wąskiej wersji dla klienta tydzień temu, ale się nie dogadaliśmy i jutro centruje jeszcze raz to samo, ale na szerszej wersji
Trek6000 Napisano 3 Lutego 2016 Autor Napisano 3 Lutego 2016 Jestem ciekawy na jakich częściach będziesz składał te koła (obręcze EXE) i ile będą ważyć?!
poPe Napisano 28 Lutego 2016 Napisano 28 Lutego 2016 Dawid, składałeś pewnie koła na dt x392, możesz subiektywnie porównać te dwie obręcze?
dawid Napisano 28 Lutego 2016 Napisano 28 Lutego 2016 x392 to największy niewypał DT, mnóstwo bubli trafia się w tej serii obręczy. Są miękkie i często dość szybko się niszczą. Lepiej celować w Accent EXE 20mm lub WTB Frequency i19, a nawet trochę dopłacić i WTB KOM i21
modrzew Napisano 28 Lutego 2016 Napisano 28 Lutego 2016 Można im zarzucić że jak na obecne standardy są dość wąskie. IMHO to stwierdzenie powinno zamknąć temat tego typu obręczy. Co wy w tym widzicie, niską masę? Przecież to jak zachowuje i układa się guma na obręczach 17-19mm i dajmy na to 24-27mm to jest przepaść nie warta tych kilkudziesięciu gramów. Chyba że zakładacie na to tylko jakieś wąskie kondony.
MartinH Napisano 28 Lutego 2016 Napisano 28 Lutego 2016 x392 to największy niewypał DT, mnóstwo bubli trafia się w tej serii obręczy. Są miękkie i często dość szybko się niszczą. Czyli na dobre wyszło, że w zeszłym roku były słabo osiągalne. Przy mojej jeździe długo by pewnie nie wytrzymały
blackiwan Napisano 29 Lutego 2016 Napisano 29 Lutego 2016 IMHO to stwierdzenie powinno zamknąć temat tego typu obręczy. Co wy w tym widzicie, niską masę? Przecież to jak zachowuje i układa się guma na obręczach 17-19mm i dajmy na to 24-27mm to jest przepaść nie warta tych kilkudziesięciu gramów. Chyba że zakładacie na to tylko jakieś wąskie kondony. To są obręcze do XC/Maratonów i tam 20mm wewnątrz wystarcza do opon 2.0-2.1 18mm natomiast fajne są jak ktoś składa koła szosowe/przełajowe pod tarcze.
PanPiotr Napisano 12 Marca 2016 Napisano 12 Marca 2016 Wejdzie cos z tego w tą obrecz ; 23x700c 25x700c 28x700c ?
dawid Napisano 12 Marca 2016 Napisano 12 Marca 2016 28x700c najbezpieczniej, mniejsze opony ze swoim ciśnieniem użytkowym mogą zrobić jej krzywdę
PanPiotr Napisano 13 Marca 2016 Napisano 13 Marca 2016 A jakie piasty polecacie zamontować pod te obręcze do ramy accent cx one biała ? Max.300-400zl za komplet pod tarcze.kaseta 10rz.tiagra 4700.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.