Skocz do zawartości

[rower] kross a4 2015 czy kross r2 2016

shartini

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Tak jak jak w temacie. Który z tych rowerów będzie lepszym wyborem 

kross r2 2016 mogę kupić w swoim mieście z rabatem 10% czyli wychodzi mi 1950zł + jakiś super gwarancyjny przegląd który niby normalnie kosztuje 50zł i bez niego gwarancja jest nie ważna ( nie znam się :P, coś takiego mi sprzedawca mówił ) gratis.

a krossa a4 2015 dokładnie tutaj http://www.dobrerowery.pl/kross-level-a4-2015 za 1995zł

Kilka informacji o sobie. Mam 188cm wzrostu przy 65kg wagi. Jeśli chodzi o sprzet to w tym temacie jestem niemal całkiem zieolny :P

Przez ostatnie 3 lata jeździłem na moim Krossie evado 2.0, w 95% jeździłem po utwardzonych nawierzchniach na oponach slikach, przejechałem na nim prawie 6000 km, aż przyszedł czas na niego i mi go ukradli </3

Napisano

a4 jest minimalnie lepszy, ale:

-jeden to 26'', drugi 27,5", zdecyduj się,

-załóż poprawnie temat, bo za pół godziny go juz tu nie będzie

-po co Ci rower mtb, skoro jeździsz po utwardzonym terenie?

Napisano

Przesiadka z cross a na mtb 26 przy 188 cm wzrostu, żeby jeździć po utwardzonych ścieżkach to jak z deszczu pod rynne... Jeśli masz zamiar dalej tak użytkować rower to kup cross a, jeśli cię ciągnie w teren to 29er...

Napisano

rower mtb mi potrzebny właśnie żeby w końcu wykorzystać uroki jury krakowsko częstochowskiej w której mieszkam, czyli w skrócie na wybór terenu nie będę mógł narzekać. A na rower mtb się "uparłem" głównie z tego powodu że swoje evado traktowałem bardziej jako wygodny środek transportu niż jako jakiś rodzaj sportu/wypoczynku ( z tego powodu głównie jeżdziłem rzecz jasna normalnymi drogami ), a po co mam teraz ( o kąd mam prawko ) jeździć rowerem drogami jak mogę autem :P. Ale że rower za bardzo wbił się w moje życie to chyba nie wytrzymam bez niego i muszę go sb kupić :3

czyli tak w skrócie do mojego wzrostu bardziej będzie odpowiadał ten r2 ?