Skocz do zawartości

[daily use 29er] giant anthem X 29er 2015


Iron

Rekomendowane odpowiedzi

Bar Plugs: (Korki do kierownicy) - giant oem - 6g
Brake (Front): (Hamulec przedni)Shimano SLX 180 mm 440g
Brake (Rear): (Hamulec tylny) Shimano SLX 160 mm 420g
Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) Shimano SLX
Cables: (Pancerze i linki) - oem - 120 g
Cassette: (Kaseta) - Shimano HG81 11x36, 10-speed - 370 g

Chain: (łanńuch) - KMC X10 - 255 g
Crankset: (Korby) - Shimano SLX 24/38 - 850 g
Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano SLX 155g
Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XT, Shadow+ 246 g
Fork: (Widelec) - Fox Float CTD Evolution w/ 15mm thru-axle, OverDrive steerer, 100mm travel + oś- 1800 g
Rear Shock: (Damper) - Fox Float CTD Evolution - 270 g
Frame: (Rama) - giant anthem X 29er 2015 - 2400g
Grips: (Gripy) - giant gumowe, przykręcane - 100 g
Handlebar: (Kierownica) - Giant Contact, Low rise, 31.8mm – 250g
Headset: (Stery) - oem FSA- 100g
Pedals: (Pedały) - crank brothers egg beater 3 - 285 g
Seat: (Siodło) - Giant Contact - 323 g
Seatpost: (Sztyca) - Giant Contact 30.9x400 mm - 288 g
Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - giant -  23 g
Shifters: (Manetki) - Shimano SLX - 265 g
Spacers: (Podkładki pod mostek) - giant oem 20g
Stem: (Mostek) - Giant Contact 170g
Tire (Front): (Opona przednia) Maxxis Cross Mark 29x2,1 - 700 g

Tire (Rear): (Opona tylnaMaxxis Cross Mark 29x2,1  - 700g

Top Cap: (Top cap) - giant oem alu plus śruba - 11 g + 8g = 19 g
Tubes: (Dętki) - oem
Wheel Front: (Koło przednie) - GIANT P-XC 2 29er - 1003 g
-Hub: (Piasta)
-Rim: (Obręcz)
-Spokes: (Szprychy)
-Nipples: (Nyple)
-Rim tape: (Opaska)
Wheel Rear: (Koło tylne) - GIANT P-XC 2 29er + zacisk - 1295 g + 80g 
-Hub: (Piasta)
-Rim: (Obręcz)
-Spokes: (Szprychy)
-Nipples: (Nyple)
-Rim tape: (Opaska)
 

Razem : ~ 13 000 g

 

Rower nie jest i nie będzie projektem.

Nie bedzie tez nadzwyczajnie odchudzany. Ma służyć do odchudzania mnie :) W chwili obecnej dla mnie bez roznicy jest czy rower wazy 2 kg wiecej czy mniej, bardziej skupie się na powrocie do formy. Sama rozpiska części raczej z ciekawości. 

Planuje kilka zmian, ale raczej wynikających z wygody niż samego gonienia za wagą.

 

Wagi podkreślone to zważone osobiście przeze mnie.

reszta znalezione w internecie i katalogowe

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Seat: (Siodło) - Giant Contact - 323 g       >>      IXS X-SA31-C RACE TITANIUM 205 g                            - 118g

Top Cap: (Top cap) - giant oem alu plus śruba - 11 g + 8g = 19 g     >>      giant oem carbon plus śruba - 8 g + 8g = 16 g                        -3g

 

siodło  do po testowania, za ta cenę można zaryzykować.

top cap wygrzebany w starych szpargałach pochodzi z gianta xtc 2005

Łącznie -121 g

czyli aktualnie orientacyjna waga ~ 12879 g

 

 

Jakie chwyty piankowe , przyzwoitej jakości i wagi możecie na ten moment polecić. Oraz jaki zestaw do przeróbki kół na bezdętkowe z mleczkiem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Dawno mnie nie było, na kolejny sezon planuje zmienić koła. Chciałbym koła lżejsze niż 1700 g, ale ktore poradza sobie z waga kompletu ~ 110 kg

z systemowych mavic sl/st , może dt 1501 , jakie macie propozycje ?

jazda po szczecinie i okolicach bez scigania, skokow i wyczynu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...